an online Instagram web viewer
  • sitihawa.musa
    Siti Hawa Musa
    @sitihawa.musa

Images by sitihawa.musa

Ala.. Tak mo ar kuyus kat pipi.. Titew nak kuyus kat peyot 不不不 #BilaMoodMalasDatang #BilaRasaBosan #BilaBykKejeTpKoMalas #BilaRasaLapoTpMakananHabis
Bila saka ko dah kembali aktif semua pun ko teringin kan 不不不
Nasib kat cni apepun ade 
Ain @ain_shuhairi bila tart nenas ko nak open order?? Kak ct tak sabar nak order nih 中中中 #MoodMakanSudahMari #TakDietDah #NakMakanJe
Bila saka ko dah kembali aktif semua pun ko teringin kan 不不不 Nasib kat cni apepun ade Ain @ain_shuhairi bila tart nenas ko nak open order?? Kak ct tak sabar nak order nih 中中中 #MoodMakanSudahMari  #TakDietDah  #NakMakanJe 
I never step on the scale..bcoz the scale doesn't measure SEXY  #Euwww #ManaKuruihSgt #BanyakDahMakan #TakDietDah #MakanJe
Sebesar mana cinta ku rasa
Tapi ILAHI lebih menyayangi
Namun ku redha kerana ber bangga
Di kurnia menjadi anak mu..
Emak..Abah..tenang lah di sana
Emak..Abah..ketemu di syurga

#SeparuhJiwaKuPergi #RinduMakAbah #RinduTakSudah #RinduTiadaPenghujung #RinduTakTerhingga #BukanTakRedha #TerlaluPahitUtkDiTelan
I remember my 1st day without u.....and I've never been the same  #SeparuhJiwaKuPergi #RinduMak #SemogaTenangDiSana #AlFatihah
Take a leap of faith & begin this wondrous new year blessing 手手 #2018Selfie #2018Spirit #2018FirstWorkingDay #YearEndClosing #LoveMyJob #LoveMyFamilyMore
Mengantuk + Bosan + Penat + Malas + Mengada2
Mengantuk + Bosan + Penat + Malas + Mengada2
Rindu la kat pengantin ni @safrahyusof_ 
#CeritaSabtu01072017
#SafrahXNazwan 
#BFF 
#BestFriend
U dont have to be great to start, u have to start to be great
U dont have to be great to start, u have to start to be great
I just want to have a place in ur heart like u have a place in mine
I just want to have a place in ur heart like u have a place in mine