an online Instagram web viewer
  • lieynfaeza
    M R S. R A M Z U L ⚽️✈️
    @lieynfaeza

Images by lieynfaeza

Xterliur ko tgk ike tuko i asam poso2 ni? Perut xkriuuuuk kriuuuukkk ko?? Hahhahaa ...dugaaan..kalu nk try ike tuko i asam blh laa mai kt bazar tendong deh .. pkl 4-7 ptg ..
#RamadhanThnNiAmbikPglaman
#mencariRezekiHalal 
#caroApoKokre
#posoNiLapaNi
#sabarItuSgtIndah
Mls nk wat caption ..swipe pic deh 😘
Mls nk wat caption ..swipe pic deh 😘
Dei mai angin genya dia gakkk ..Poso2 ni xigt dh lapa letih dei main ngn bdk kecik sore ni gak 🤣 
Alhamdulillah first day poso ni xtgugat lg bila tgn duk suap nasi ko QyQy,,hahaha
#QyQyGenya
#goodBoyMumy
#rizqyAdam
#babyQyQy
#ramadhanStory
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan semua! Nk g terawih tp sape nk tlg jaga Qy ni ? 🤦🏼‍♀️ kan bwk nyo g rukah tok imam ..nayoooooo 😅
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan semua! Nk g terawih tp sape nk tlg jaga Qy ni ? 🤦🏼‍♀️ kan bwk nyo g rukah tok imam ..nayoooooo 😅
Budak2 meme suka ais ko ehh? Sebab kalu bobok2 kokse v ais jd normal balik..tp xpo ko v ais sokmo ko bdk setahun hk xsupo stahun ni 🤣 
#rizqyAdam
#babyQyQy
#ksygnMumyBaba
#heroBaba
#boboyMumy
#eeShayangDia
Still cant believe it ! But finally you're married..congrats friend ! 🎊Happy newlywed .. 🎊 @ek4meri_ 
#akuTerimaNikahnya
#welcomeToTheFamily
#EkaXwani
#QyQyBuas
👮🏻‍♀️👩🏻‍✈️SELAMAT HARI POLIS KE 211
Ni laaa sbbnya sokmo berambak ngn cikgu sbb xmasuk class 😅 rindu nk kawad,,rindu nk jd mcm arang,,rindu nk melaung nepik masa conduct team hahahhha 😜

#PolisSediaBerkhidmat
#sajerNkMengimbauKenangan
#zamanSekolah
#zamanBerambakNgnCikgu
#xmasukClassPonMathematicSokmoA
#rinduweiii
BO LAH DUK GEWE NOK PESEY 🎶
Hahahhaa ..sbenarnyo nk pese laa sikit nih ko hk mano ad adik kakok tuu smula2 jgn lancang mulut kato bnda buruk2 kokre..haaa tgok! Kan terpantul sudaa kata2 mu tuh ..tuh baru sikit tuh Tuhan balas..xpade lg ngn hk duk kato mulo 😏..especially kalu diri sndiri tu PEREMPUAN..nk pese dooh nah,,tlg laa jago mulut tu sikit deh,,sbb nasib kita depe ari kta xnapok.. jgn sibuk2 hal ore,,jago dale kain tu dlu jgn v dei lebat .. malu kokram 🤣
💋lancang mulut berpada2 takut terjelik air liur sendiri .. #LieynCubaJagaBahasa
#BilaAkuBersuara
#jgnCabarKuasaTuhan
#KARMA
#zodiakLibraMemangPendendam
#NasibLer
#rizQyJgnBaca
#tgkGambarJah
BO LAH DUK GEWE NOK PESEY 🎶 Hahahhaa ..sbenarnyo nk pese laa sikit nih ko hk mano ad adik kakok tuu smula2 jgn lancang mulut kato bnda buruk2 kokre..haaa tgok! Kan terpantul sudaa kata2 mu tuh ..tuh baru sikit tuh Tuhan balas..xpade lg ngn hk duk kato mulo 😏..especially kalu diri sndiri tu PEREMPUAN..nk pese dooh nah,,tlg laa jago mulut tu sikit deh,,sbb nasib kita depe ari kta xnapok.. jgn sibuk2 hal ore,,jago dale kain tu dlu jgn v dei lebat .. malu kokram 🤣 💋lancang mulut berpada2 takut terjelik air liur sendiri .. #LieynCubaJagaBahasa  #BilaAkuBersuara  #jgnCabarKuasaTuhan  #KARMA  #zodiakLibraMemangPendendam  #NasibLer  #rizQyJgnBaca  #tgkGambarJah 
Congratulations to my schoolmate ..happy newlyweds @acusan8955 & @leenieyzawawi ..aku paling sukaa tgk telor dale siso tuu cute dooh 🤣🥚
#rizqyAdam
#rizqyPegiKenduri
#pauPropsPengantinSo 
#hahahhahhaa
KARMA ..
Kini ia semakin muncul ..
Setelah lama aku menantikan pembalasan diatas semua ini ..
Dulu..bila masa diri aku dihina dikeji diburuk2kan ..aku diam
Dulu..aku hilang ramai kenalan serta darah dging disebabkan fitnah itu..aku sabar ..
Dulu..aku mangsa keadaan yg sgt2 mgelirukan pd usia belasanku ..aku pasrah..
Masa tu aku xde sape2,,hnya pd Tuhan je aku memohon sgala2nya serta pembalasan didunia ini untuk stp kata2 fitnah itu yg tpaksa aku dan kluarga aku telan ..
Manusia..disaat lidahmu tajam mlemparkan kata2 fitnah thadap aku,mgkin kamu terlupa akan satu perkara ..
TUHAN MENDENGAR DOA ORG2 YG TERANIAYAI !!
Aku bserah kpd DIA kerana aku tahu tidak akn ada manusia lain yg akn mbela nasib aku kecuali TUHAN aku ! 
Mungkin bukan pada masa itu ,,mungkin pd masa depan yg kini kian mjelma untuk karma itu tiba ..
Aku mungkin blh tersenyum tapi kudis dihati xpernah kering .. 💋Lancang mulut berpada2 takut mati dek terjelik i liur sendiri ..
Sekian .. #LieynTerguris
#dalamTawaAdaDuka 
#DiamAkuBukanMengalah
#zodiakLibraMemangPendendam
#DuluKauMenariDiatasKsdihanAku
#kiniAkuMerasaiKepuasanItu 
#alhamdulillahAkuSentiasaBahagia
#RZLFfamily
KARMA .. Kini ia semakin muncul .. Setelah lama aku menantikan pembalasan diatas semua ini .. Dulu..bila masa diri aku dihina dikeji diburuk2kan ..aku diam Dulu..aku hilang ramai kenalan serta darah dging disebabkan fitnah itu..aku sabar .. Dulu..aku mangsa keadaan yg sgt2 mgelirukan pd usia belasanku ..aku pasrah.. Masa tu aku xde sape2,,hnya pd Tuhan je aku memohon sgala2nya serta pembalasan didunia ini untuk stp kata2 fitnah itu yg tpaksa aku dan kluarga aku telan .. Manusia..disaat lidahmu tajam mlemparkan kata2 fitnah thadap aku,mgkin kamu terlupa akan satu perkara .. TUHAN MENDENGAR DOA ORG2 YG TERANIAYAI !! Aku bserah kpd DIA kerana aku tahu tidak akn ada manusia lain yg akn mbela nasib aku kecuali TUHAN aku ! Mungkin bukan pada masa itu ,,mungkin pd masa depan yg kini kian mjelma untuk karma itu tiba .. Aku mungkin blh tersenyum tapi kudis dihati xpernah kering .. 💋Lancang mulut berpada2 takut mati dek terjelik i liur sendiri .. Sekian .. #LieynTerguris  #dalamTawaAdaDuka  #DiamAkuBukanMengalah  #zodiakLibraMemangPendendam  #DuluKauMenariDiatasKsdihanAku  #kiniAkuMerasaiKepuasanItu  #alhamdulillahAkuSentiasaBahagia  #RZLFfamily 
Xpola gambar sore kehulu sore kehilir pn ..baso dia laa tuu adakala senyum adakala ngila ..hahahaha 
Semoga dpermudahkan sgala urusan kita semua harini 🤗
#rizQyAdam 
#mumyBoy
#miniMe
#ksygnMumyBaba 
#heroBaba 
#boboyMumy 
#eeShayangDia
Duk pikir nii ..nape gambar mumy ngn baba je ada ? Gambar baby xde pon 😌 
#rizQyAdam 
#ksygnMumyBaba 
#heroBaba 
#boboyMumy 
#eeShayangDia
Sekalo xleh brengge ngn mumy ..baba bwk g derak tggal slalu mumy ni 😢 
#rizQyAdam 
#derakNo1
#mumyBoringBabyXde
#hahahhahaa
Sapo tahu mugo ni meme bijok aaa .. kita santai ptg smbil mkn bnda ni..kita ni jenis xsuka caro hal ore ..kita suka mkn jah pah berok 💩 hahahhhaa 
#xlehPitisCaroHalOre
#xdeiNokCaroHalDemo
#xmenarikEtep
#LFstory
#jemputMakeBlako
🎉 Gais !! Cepat2 follow ig @linfaCosmetics.co byk barang2 mekap yg berkualiti dan sgt2 murah !! Semuanya sgt limited tau sbb all hot items ,,cepat2 sementara SALES tgh on lg ni,,jgn tggu lama2 nt myesal kan dduk mnangis tepi katil 😅

Follow ig
@linfacosmetics.co 
@linfacosmetics.co 
@linfacosmetics.co
🎉 Gais !! Cepat2 follow ig @linfaCosmetics.co byk barang2 mekap yg berkualiti dan sgt2 murah !! Semuanya sgt limited tau sbb all hot items ,,cepat2 sementara SALES tgh on lg ni,,jgn tggu lama2 nt myesal kan dduk mnangis tepi katil 😅 Follow ig @linfacosmetics.co @linfacosmetics.co @linfacosmetics.co
More stuff will be update soon ..stay tuned okayy!  Come and follow @linfacosmetics.co @linfacosmetics.co @linfacosmetics.co 💋💋💋💋💋💋
More stuff will be update soon ..stay tuned okayy! Come and follow @linfacosmetics.co @linfacosmetics.co @linfacosmetics.co 💋💋💋💋💋💋