an online Instagram web viewer
  • jannabaugh
    ๐Ÿ‘ฝ
    @jannabaugh

Images by jannabaugh

gonna miss atlanta and how everything there is cooler than everything here. ๐Ÿ ๐Ÿ™๐ŸŒค
gonna miss atlanta and how everything there is cooler than everything here. ๐Ÿ ๐Ÿ™๐ŸŒค
happy mamas day to the best one in the world. thank you for all you do always, you are the most incredible example of a mom. ๐ŸŒŽโ™ฅ๏ธ๐ŸŒผ (ps i love that weโ€™re wearing the same shoes in this pic lol forever twinning)
happy mamas day to the best one in the world. thank you for all you do always, you are the most incredible example of a mom. ๐ŸŒŽโ™ฅ๏ธ๐ŸŒผ (ps i love that weโ€™re wearing the same shoes in this pic lol forever twinning)
sorta bummed that dude was in my shot but it also kinda looks like the dragon is gonna eat him so itโ€™s okay ๐Ÿฒ๐ŸŒธ๐ŸŒฟ
sorta bummed that dude was in my shot but it also kinda looks like the dragon is gonna eat him so itโ€™s okay ๐Ÿฒ๐ŸŒธ๐ŸŒฟ
itโ€™s the best time of the year and for the first time in forever trisha is wearing converse instead of wooden shoes (also hacho but sheโ€™s not in any of these) ๐ŸŒท(ps the last two accurately showcase how trisha does me dirty constantly)
itโ€™s the best time of the year and for the first time in forever trisha is wearing converse instead of wooden shoes (also hacho but sheโ€™s not in any of these) ๐ŸŒท(ps the last two accurately showcase how trisha does me dirty constantly)
happy birthday ma!โฃ๏ธ i love you so so much and i am so thankful i get to have you as my mom. youโ€™re my best friend and biggest hero. ๐Ÿ’›๐ŸŒป
happy birthday ma!โฃ๏ธ i love you so so much and i am so thankful i get to have you as my mom. youโ€™re my best friend and biggest hero. ๐Ÿ’›๐ŸŒป
spontaneous concert to see a band i had never heard of and i left as a fan w a cool shirt and new music to listen to and love. thanks @ darci ๐ŸŽถ๐ŸŽต
spontaneous concert to see a band i had never heard of and i left as a fan w a cool shirt and new music to listen to and love. thanks @ darci ๐ŸŽถ๐ŸŽต
DARCI!! HAPPY BIRTHDAY!! i donโ€™t know what i would do without our friendship. you make me laugh all the time and i can always count on you. you care so genuinely about all of the people in your life, and i can only hope that i donโ€™t ever annoy you to the point that you stop chillin w me bc that would mean i have nobody willing to share their culvers coupons. ๐Ÿ’œ๐Ÿฑ๐ŸŒธ๐ŸŽพ๐ŸŽˆ
DARCI!! HAPPY BIRTHDAY!! i donโ€™t know what i would do without our friendship. you make me laugh all the time and i can always count on you. you care so genuinely about all of the people in your life, and i can only hope that i donโ€™t ever annoy you to the point that you stop chillin w me bc that would mean i have nobody willing to share their culvers coupons. ๐Ÿ’œ๐Ÿฑ๐ŸŒธ๐ŸŽพ๐ŸŽˆ
happy happy birthday to the best bean out there! my number one and my go-to for all things, i am so glad that this weekend can be spent with you in person instead of over skype,, i can only hope 19 treats you as well as you treat the world around you and everyone in it (so pretty dang good, to be clear) happy anniversary of birth you hippy โ˜ฎ๏ธโญ๏ธ๐ŸŒŽ๐ŸŒˆ๐Ÿƒ
happy happy birthday to the best bean out there! my number one and my go-to for all things, i am so glad that this weekend can be spent with you in person instead of over skype,, i can only hope 19 treats you as well as you treat the world around you and everyone in it (so pretty dang good, to be clear) happy anniversary of birth you hippy โ˜ฎ๏ธโญ๏ธ๐ŸŒŽ๐ŸŒˆ๐Ÿƒ
always on my mind โค๏ธ
always on my mind โค๏ธ
happy happy happy birthday elisabeth! love how you love and care for every single person in your life and hope that im half as good at being as selfless as you someday. miss you, love you, see you sooooon have a good day! ๐Ÿงก๐ŸŒผ๐ŸŒ…
happy happy happy birthday elisabeth! love how you love and care for every single person in your life and hope that im half as good at being as selfless as you someday. miss you, love you, see you sooooon have a good day! ๐Ÿงก๐ŸŒผ๐ŸŒ…
merry christmas ๐ŸŽ…๐Ÿปโฃ๏ธ๐Ÿคถ๐Ÿป
merry christmas ๐ŸŽ…๐Ÿปโฃ๏ธ๐Ÿคถ๐Ÿป
almost 87 and still killin the gameโฃ๏ธ christmas eve w my grandma is my most favorite tradition, and she is my most favorite woman.
merry christmas everyone! ๐ŸŒฒ
almost 87 and still killin the gameโฃ๏ธ christmas eve w my grandma is my most favorite tradition, and she is my most favorite woman. merry christmas everyone! ๐ŸŒฒ
eight days until christmas ๐ŸŒฒโค๏ธ๐ŸŒจ
eight days until christmas ๐ŸŒฒโค๏ธ๐ŸŒจ
tirsha n hacho: itโ€™s your birthday and im celebrating w the only known picture in existence of just us three (featuring kaitlyn falling lolol) ((even tho its an awful picture it makes me laugh so itโ€™s fine)) so thankful to have you both as frens and so happy that both of you are so fun to be around even when itโ€™s just sitting in your basement not saying anything. you both are so special to me even if i donโ€™t say it much. happy birthday! ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿฆ•๐Ÿฏ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ
tirsha n hacho: itโ€™s your birthday and im celebrating w the only known picture in existence of just us three (featuring kaitlyn falling lolol) ((even tho its an awful picture it makes me laugh so itโ€™s fine)) so thankful to have you both as frens and so happy that both of you are so fun to be around even when itโ€™s just sitting in your basement not saying anything. you both are so special to me even if i donโ€™t say it much. happy birthday! ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿฆ•๐Ÿฏ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ
tat(two). ๐ŸŒป
tat(two). ๐ŸŒป
โ€œyou probably think this world is a dream come true, but youโ€™re wrong.โ€
โ€œyou probably think this world is a dream come true, but youโ€™re wrong.โ€
happpppy birthday nick thank you for letting me play the nintendo 64 with you when we were little (even though i cried whenever you beat me in mario kart), and thank you for the insane amount of chocolate milk youโ€™ve made me over the years. i love and appreciate the great big brother you are and always have been to me and hope your day was as great as you deserve ๐Ÿ’Ÿโ•๐ŸŽŠ
happpppy birthday nick thank you for letting me play the nintendo 64 with you when we were little (even though i cried whenever you beat me in mario kart), and thank you for the insane amount of chocolate milk youโ€™ve made me over the years. i love and appreciate the great big brother you are and always have been to me and hope your day was as great as you deserve ๐Ÿ’Ÿโ•๐ŸŽŠ