an online Instagram web viewer
  • akhis_mince.dimar
    SENANGNYA NAK KURUS
    @akhis_mince.dimar

Images by akhis_mince.dimar

.
Hey ladies 😘
.
Sedikit info untuk uols. Hanya bahan terbaik untuk kesan maksimum.
.
Terbukti berkesan dan Selamat.
100%  Halal dan diakui oleh Pusat Racun Negara.
.
Klik link di profile untuk tempahan ye.
. Hey ladies 😘 . Sedikit info untuk uols. Hanya bahan terbaik untuk kesan maksimum. . Terbukti berkesan dan Selamat. 100% Halal dan diakui oleh Pusat Racun Negara. . Klik link di profile untuk tempahan ye.
.
Salah satu ramuan semulajadi  Mince adalah DELIMA. 
MasyaAllah, sangat-sangat hebat fungsi Delima ciptaan Allah ni taw😘

Let's check it outπŸ‘―

Hebatkan Allah Ya Khaliq, Yang Maha Mencipta, telah menciptakan Delima dan khasiat-khasiatnya untuk kita😍
. Salah satu ramuan semulajadi Mince adalah DELIMA. MasyaAllah, sangat-sangat hebat fungsi Delima ciptaan Allah ni taw😘 Let's check it outπŸ‘― Hebatkan Allah Ya Khaliq, Yang Maha Mencipta, telah menciptakan Delima dan khasiat-khasiatnya untuk kita😍
.
Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus .
(+)Hisap je macam gula gula
(+)senang bawa
(+)sedap,rasa buah oren
(+)selamat ,dah buat labtest
(+)Takda side effect macam cirit , menggigil
(+)kawal selera makan
(+)banyak testimoni diterima.
.
.
nak order/ pertanyaan
Whatsapp +60176521220
. Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus . (+)Hisap je macam gula gula (+)senang bawa (+)sedap,rasa buah oren (+)selamat ,dah buat labtest (+)Takda side effect macam cirit , menggigil (+)kawal selera makan (+)banyak testimoni diterima. . . nak order/ pertanyaan Whatsapp +60176521220
.
Sape suka minum teh tarik kaw?
.
Manis berlemak berkrim sedapnya kan! Awak setengah gelas Teh Tarik sama dengan 45 kalori. Jadi kena pandai jimat kalori yang kita ambik setiap hari ye.
.
Banyakkan minum air masak taw!
.
Lepas tu kemam mince untuk bantu kawal selera makan. Secara tak langsung kawal jugak jumlah kalori yang awak ambil setiap hari.
.
Nak bantuan mince?
Whatsapp πŸ“²017 6521220
. Sape suka minum teh tarik kaw? . Manis berlemak berkrim sedapnya kan! Awak setengah gelas Teh Tarik sama dengan 45 kalori. Jadi kena pandai jimat kalori yang kita ambik setiap hari ye. . Banyakkan minum air masak taw! . Lepas tu kemam mince untuk bantu kawal selera makan. Secara tak langsung kawal jugak jumlah kalori yang awak ambil setiap hari. . Nak bantuan mince? Whatsapp πŸ“²017 6521220
.
BAHAN-BAHAN TERBAIK YANG TERDAPAT DALAM MINCE GULA GULA KURUS .

MANFAAT WHITE KIDNEY BEANS .
πŸ„ Menjaga kestabilan gula dan darah
πŸ„ Membantu menurunkan berat badan
πŸ„ Mencegah sembelit & gangguan pencernaan lain
.
WhatsApp πŸ“² 017 6521220
. BAHAN-BAHAN TERBAIK YANG TERDAPAT DALAM MINCE GULA GULA KURUS . MANFAAT WHITE KIDNEY BEANS . πŸ„ Menjaga kestabilan gula dan darah πŸ„ Membantu menurunkan berat badan πŸ„ Mencegah sembelit & gangguan pencernaan lain . WhatsApp πŸ“² 017 6521220
.
Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus .
(+)Hisap je macam gula gula
(+)senang bawa
(+)sedap,rasa buah oren
(+)selamat ,dah buat labtest
(+)Takda side effect macam cirit , menggigil
(+)kawal selera makan
(+)banyak testimoni diterima.
.
.
nak order/ pertanyaan
Whatsapp +60176521220
. Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus . (+)Hisap je macam gula gula (+)senang bawa (+)sedap,rasa buah oren (+)selamat ,dah buat labtest (+)Takda side effect macam cirit , menggigil (+)kawal selera makan (+)banyak testimoni diterima. . . nak order/ pertanyaan Whatsapp +60176521220
.
Tahukah anda minuman 3 dalam 1 merupakan antara konspirasi gula yang berbahaya?

Minuman 3 dalam 1 sering di promosikan dengan helah licik seperti :
.
- Minuman untuk tenaga.
- Minuman untuk gaya hidup aktif dan sibuk. .
- Cepat, mudah dan pantas.
- Mengandungi vitamin dan khasiat tambahan, fiber, kalsium.
- Mengandungi bahan istimewa seperti kacip fatimah, tongkat ali, ginseng dan lain lain.

Info Kandungan minuman 3-in-1:

1. Mengandungi lebih tiga sudu gula dalam setiap pek.

2. Gula yang berlebihan bertujuan mengurangkan rasa pahit dalam minuman tersebut.

3. Selain gula, krimer yang digunakan adalah sejenis lemak tepu yang boleh membahayakan kesihatan.

4. Turut mengandungi kafein yang menyebabkan rasa berdebar (palpitasi) dan menyukarkan tidur pada waktu malam.

5. Setiap pek mengandungi sehingga 200 kalori.

6. Jumlah kalori itu sama dengan dua keping roti atau sepinggan nasi.

7. Jika diambil tiga paket sehari, ia bersamaan 600 kalori dan turut menyumbang kepada berat badan berlebihan.

8. Kandungan untuk meningkatkan tenaga seperti tongkat ali, kacip fatimah dan ginseng adalah sangat sedikit kerana bahan-bahan itu mahal dan sukar untuk diperoleh.

Tamatkan konspirasi gula sekarang. Pilihan di tangan anda.
. 
SUMBER : Kosmo
. Tahukah anda minuman 3 dalam 1 merupakan antara konspirasi gula yang berbahaya? Minuman 3 dalam 1 sering di promosikan dengan helah licik seperti : . - Minuman untuk tenaga. - Minuman untuk gaya hidup aktif dan sibuk. . - Cepat, mudah dan pantas. - Mengandungi vitamin dan khasiat tambahan, fiber, kalsium. - Mengandungi bahan istimewa seperti kacip fatimah, tongkat ali, ginseng dan lain lain. Info Kandungan minuman 3-in-1: 1. Mengandungi lebih tiga sudu gula dalam setiap pek. 2. Gula yang berlebihan bertujuan mengurangkan rasa pahit dalam minuman tersebut. 3. Selain gula, krimer yang digunakan adalah sejenis lemak tepu yang boleh membahayakan kesihatan. 4. Turut mengandungi kafein yang menyebabkan rasa berdebar (palpitasi) dan menyukarkan tidur pada waktu malam. 5. Setiap pek mengandungi sehingga 200 kalori. 6. Jumlah kalori itu sama dengan dua keping roti atau sepinggan nasi. 7. Jika diambil tiga paket sehari, ia bersamaan 600 kalori dan turut menyumbang kepada berat badan berlebihan. 8. Kandungan untuk meningkatkan tenaga seperti tongkat ali, kacip fatimah dan ginseng adalah sangat sedikit kerana bahan-bahan itu mahal dan sukar untuk diperoleh. Tamatkan konspirasi gula sekarang. Pilihan di tangan anda. . SUMBER : Kosmo
.
BAHAN-BAHAN YG TERDAPAT DALAM MINCE GULA GULA KURUS
.
MANFAAT VITAMIN C..
.
πŸ„ Membantu memproduksi kolagen
πŸ„ Membantu menyembuhkan bekas luka
πŸ„ Melindungi kulit dari sinar UVA/UVB
πŸ„ Membantu mengurangkan berat badan
.
.
WhatsApp saya πŸ“²  017 6521220
. BAHAN-BAHAN YG TERDAPAT DALAM MINCE GULA GULA KURUS . MANFAAT VITAMIN C.. . πŸ„ Membantu memproduksi kolagen πŸ„ Membantu menyembuhkan bekas luka πŸ„ Melindungi kulit dari sinar UVA/UVB πŸ„ Membantu mengurangkan berat badan . . WhatsApp saya πŸ“² 017 6521220
.
Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus .
(+)Hisap je macam gula gula
(+)senang bawa
(+)sedap,rasa buah oren
(+)selamat ,dah buat labtest
(+)Takda side effect macam cirit , menggigil
(+)kawal selera makan
(+)banyak testimoni diterima.
.
.
nak order/ pertanyaan
Whatsapp +60176521220
. Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus . (+)Hisap je macam gula gula (+)senang bawa (+)sedap,rasa buah oren (+)selamat ,dah buat labtest (+)Takda side effect macam cirit , menggigil (+)kawal selera makan (+)banyak testimoni diterima. . . nak order/ pertanyaan Whatsapp +60176521220
.
Pernahkah anda dengar istilah 'empty calories'? 'Empty calories' = makanan terproses yang tinggi kandungan lemak dan gula. Contoh-contoh : kek, cookies, pai, pastri, pencuci mulut dan manisan yang dibeli di luar, minuman manis dan ais krim.
.
Walaupun kebanyakkan makanan dalam kategori ini senang di dapati, agak murah dan cepat, tetapi ia tidak baik untuk kesihatan kita!
.
Pengambilan lemak dan gula yang berlebihan daripada diet, jika tidak digunakan sebagai sumber tenaga, akan DISIMPAN SEBAGAI LEMAK DI DALAM BADAN. Jika kita tidak berjaga-jaga, penternakan lemak secara berleluasa akan berlaku!
.
Jom hentikan penternakan lemak secara berleluasa ini dengan makan secara sihat!
. Pernahkah anda dengar istilah 'empty calories'? 'Empty calories' = makanan terproses yang tinggi kandungan lemak dan gula. Contoh-contoh : kek, cookies, pai, pastri, pencuci mulut dan manisan yang dibeli di luar, minuman manis dan ais krim. . Walaupun kebanyakkan makanan dalam kategori ini senang di dapati, agak murah dan cepat, tetapi ia tidak baik untuk kesihatan kita! . Pengambilan lemak dan gula yang berlebihan daripada diet, jika tidak digunakan sebagai sumber tenaga, akan DISIMPAN SEBAGAI LEMAK DI DALAM BADAN. Jika kita tidak berjaga-jaga, penternakan lemak secara berleluasa akan berlaku! . Jom hentikan penternakan lemak secara berleluasa ini dengan makan secara sihat!
.
KANDUNGAN TERBAIK DALAM #GULAGULAKURUS MINCE DIMAR
.
Manfaat Garcinia
.
Kurangkan kolestrol
Halang pembentukan lemak
Kawal berat badan
Kurangkan dan kawal selera makan. .
.
WhatsApp πŸ“²  017 6521220
. KANDUNGAN TERBAIK DALAM #GULAGULAKURUS  MINCE DIMAR . Manfaat Garcinia . Kurangkan kolestrol Halang pembentukan lemak Kawal berat badan Kurangkan dan kawal selera makan. . . WhatsApp πŸ“² 017 6521220
.
Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus .
(+)Hisap je macam gula gula
(+)senang bawa
(+)sedap,rasa buah oren
(+)selamat ,dah buat labtest
(+)Takda side effect macam cirit , menggigil
(+)kawal selera makan
(+)banyak testimoni diterima.
.
.
nak order/ pertanyaan
Whatsapp +60176521220
. Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus . (+)Hisap je macam gula gula (+)senang bawa (+)sedap,rasa buah oren (+)selamat ,dah buat labtest (+)Takda side effect macam cirit , menggigil (+)kawal selera makan (+)banyak testimoni diterima. . . nak order/ pertanyaan Whatsapp +60176521220
.
Antara BUAH BUAHAN yang harus di makan kerana kualitinya/kebaikannya.
.
1. Apricots – (3 apricots = 51kcal)
. 
Sumber beta-carotene, yang kemudiannya akan di tukar kepada vitamin A oleh tubuh badan.

2. Betik – (1 cup, cube = 55kcal)
. 
Secawan betik mengandungi 86mg Vitamin C, 2.5g serat, berserta sedikit beta-carotene dan calcium.

3. Blackberries – (1 cup = 74kcal)
. 
Secawan Blackberries mengandungi 10g serat, merangkumi kira-kira 1/2 yang di perlukan dalam sehari! Makan 2 cawan Blackberries sehari dan sistem pelawasan anda pasti menjadi lancar.

4. Blueberries – (1 cup = 81kcal)
. 
Menyekat pertumbuhan bakteria pada salur urine, sekaligus mencegah jangkitan bakteria pada ginjal.

5. Epal – (1 medium = 80kcal)
. 
Sebiji epal mengandungi 3g serat (fiber), merangkumi kira-kira 1/6 yang di perlukan oleh kita dalam sehari. Diet tinggi serat boleh mengurangkan risiko sakit jantung.

6. Kiwi – (1 medium = 46kcal)
. 
Sebiji kiwi mengandungi 74mg Vitamin C dan 2.8g serabut.

7. Mangga – (1 mango = 135kcal)
. 
Sebiji mangga sudah cukup untuk membekalkan anda beta-carotene (Vitamin A) di samping mengandungi 57mg Vitamin C.

8. Oren – (1 orange = 61kcal)
. 
Sebiji oren mengandungi tidak kurang daripada 50mg Vitamin C, 40mcg Folic Acid, dan 52mg Calcium.

9. Pear – (1 medium = 103kcal)
. 
Sebiji pear membekalkan 5.5g serat, mewakili 1/4 yang di perlukan dalam sehari, di samping mengurangkan kadar kolesterol dalam darah dan memastikan kita β€˜hidrat’ sepanjang hari.

10. Pisang – (1 medium = 105kcal)
. 
Sumber potassium yang terbaik, yang membantu fungsi kesihatan jantung dan otot. Sumber karbohidrat yang bagus untuk di ambil ketika awal pagi, sebelum dan selepas β€˜senaman pemberat’ (dan bukannya selepas makan nasi, seperti yang biasa di buat orang ketika lepak mamak).
. 
11. Strawberries – (1 cup = 50kcal)
. 
Secawan strawberi mengandungi ellagic acid dan anthocyanins yang tinggi, di samping 95mg Vitamin C dan 3.8g serat.
. Antara BUAH BUAHAN yang harus di makan kerana kualitinya/kebaikannya. . 1. Apricots – (3 apricots = 51kcal) . Sumber beta-carotene, yang kemudiannya akan di tukar kepada vitamin A oleh tubuh badan. 2. Betik – (1 cup, cube = 55kcal) . Secawan betik mengandungi 86mg Vitamin C, 2.5g serat, berserta sedikit beta-carotene dan calcium. 3. Blackberries – (1 cup = 74kcal) . Secawan Blackberries mengandungi 10g serat, merangkumi kira-kira 1/2 yang di perlukan dalam sehari! Makan 2 cawan Blackberries sehari dan sistem pelawasan anda pasti menjadi lancar. 4. Blueberries – (1 cup = 81kcal) . Menyekat pertumbuhan bakteria pada salur urine, sekaligus mencegah jangkitan bakteria pada ginjal. 5. Epal – (1 medium = 80kcal) . Sebiji epal mengandungi 3g serat (fiber), merangkumi kira-kira 1/6 yang di perlukan oleh kita dalam sehari. Diet tinggi serat boleh mengurangkan risiko sakit jantung. 6. Kiwi – (1 medium = 46kcal) . Sebiji kiwi mengandungi 74mg Vitamin C dan 2.8g serabut. 7. Mangga – (1 mango = 135kcal) . Sebiji mangga sudah cukup untuk membekalkan anda beta-carotene (Vitamin A) di samping mengandungi 57mg Vitamin C. 8. Oren – (1 orange = 61kcal) . Sebiji oren mengandungi tidak kurang daripada 50mg Vitamin C, 40mcg Folic Acid, dan 52mg Calcium. 9. Pear – (1 medium = 103kcal) . Sebiji pear membekalkan 5.5g serat, mewakili 1/4 yang di perlukan dalam sehari, di samping mengurangkan kadar kolesterol dalam darah dan memastikan kita β€˜hidrat’ sepanjang hari. 10. Pisang – (1 medium = 105kcal) . Sumber potassium yang terbaik, yang membantu fungsi kesihatan jantung dan otot. Sumber karbohidrat yang bagus untuk di ambil ketika awal pagi, sebelum dan selepas β€˜senaman pemberat’ (dan bukannya selepas makan nasi, seperti yang biasa di buat orang ketika lepak mamak). . 11. Strawberries – (1 cup = 50kcal) . Secawan strawberi mengandungi ellagic acid dan anthocyanins yang tinggi, di samping 95mg Vitamin C dan 3.8g serat.
.
BAHAN-BAHAN TERBAIK YANG TERDAPAT DALAM MINCE GULA GULA KURUS.
.
MANFAAT GUARANA
.
πŸ„ Membantu menurunkan berat badan
πŸ„ Sebagai tonik menguatkan ketahanan badan
πŸ„ Agen awet muda
.
.
WhatsApp πŸ“² 017 6521220
. BAHAN-BAHAN TERBAIK YANG TERDAPAT DALAM MINCE GULA GULA KURUS. . MANFAAT GUARANA . πŸ„ Membantu menurunkan berat badan πŸ„ Sebagai tonik menguatkan ketahanan badan πŸ„ Agen awet muda . . WhatsApp πŸ“² 017 6521220
.
Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus .
(+)Hisap je macam gula gula
(+)senang bawa
(+)sedap,rasa buah oren
(+)selamat ,dah buat labtest
(+)Takda side effect macam cirit , menggigil
(+)kawal selera makan
(+)banyak testimoni diterima.
.
.
nak order/ pertanyaan
Whatsapp +60176521220
. Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus . (+)Hisap je macam gula gula (+)senang bawa (+)sedap,rasa buah oren (+)selamat ,dah buat labtest (+)Takda side effect macam cirit , menggigil (+)kawal selera makan (+)banyak testimoni diterima. . . nak order/ pertanyaan Whatsapp +60176521220
.
Sama ada kita sedar atau tidak. Ada satu element yang selalu "hilang" dari menu makan kita ialah fiber.
.
Fiber dari tumbuh-tumbuhan (sayur dan buah-buahan) tidak diserap ke dalam darah. Hanya nutrien yang di bekalkan oleh sayur-sayuran yang akan diserap.
.
Ia akan berada dalam usus besar dan menyerap toksin sebelum ia dikeluarkan. Selain itu ia menggalakkan pergerakan usus supaya najis dapat dikeluarkan dengan mudah. Ini menghalang penyerapan semula segala toksin dalam najis kita.
.
Sebab itu orang yang sihat adalah orang yang dapat membuang besar dengaan mudah setiap hari. Jika tidak buang air besar melebihi 3 hari, harus buat sesuatu dan ia juga memberi kesan kepada proses penurunan berat badan.
. Sama ada kita sedar atau tidak. Ada satu element yang selalu "hilang" dari menu makan kita ialah fiber. . Fiber dari tumbuh-tumbuhan (sayur dan buah-buahan) tidak diserap ke dalam darah. Hanya nutrien yang di bekalkan oleh sayur-sayuran yang akan diserap. . Ia akan berada dalam usus besar dan menyerap toksin sebelum ia dikeluarkan. Selain itu ia menggalakkan pergerakan usus supaya najis dapat dikeluarkan dengan mudah. Ini menghalang penyerapan semula segala toksin dalam najis kita. . Sebab itu orang yang sihat adalah orang yang dapat membuang besar dengaan mudah setiap hari. Jika tidak buang air besar melebihi 3 hari, harus buat sesuatu dan ia juga memberi kesan kepada proses penurunan berat badan.