an online Instagram web viewer

#magicblue medias

Photos

"Magic Blue" rhinestone high heels by @scandaluxfashion . 💎👠💖👑
For this pair of heels used 9.500 pieces of crystals 2mm ,3mm and 4mm  that are placed by hand, one by one .I hope you like it 😊
#heels #highheels #handmade #rhinestonehighheels #scandalux #scandaluxfashion #sparkle #crystals #strass #fashion #women #style #luxurydesign #fabulous #magicblue #shoes #greece #fashiongram #instagram
Salam sis, alhamdulillah baru sehari pakai dah nampak perbezaan
ketiak suami dah x ada bau
Baru lah nampak suami selesa
Kalau tak nak berdepan dengan orang malu2
Baju suami balik keje pon dah x ada melekat bau ketiak

#MagicBlue berkesan menyelesaikan masalah bau hapak tengik dan daki hitam seluruh badan

Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan.

Diskaun istimewa untuk belian 2 botol ke atas.

Berminat? DM laju2 ya!

#deodoran #deodoranbebaskimia #deodoranorganik #deodoransemulajadi #deodoranselamat #deodorantwhitening #deodorantnatural
#deodorantuntukkulitsensitif #deodorantberkesan #deodorantmujarab #deodoranttanpabau #deodorantformen #deodorantahanlama #unscenteddeodorant #dropshipwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan #hilangkanbaubadan #hilangkanbaupetibusuk #hilangkankesanhitam #pemutihsiku #pemutihlutut #hilangkanbauketiak #hilangkanbaubadan #hilangkanbaukaki #cerahkanketiakhitam #pemutihtengkuk #pemutihleher
Salam sis, alhamdulillah baru sehari pakai dah nampak perbezaan ketiak suami dah x ada bau Baru lah nampak suami selesa Kalau tak nak berdepan dengan orang malu2 Baju suami balik keje pon dah x ada melekat bau ketiak #MagicBlue  berkesan menyelesaikan masalah bau hapak tengik dan daki hitam seluruh badan Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan. Diskaun istimewa untuk belian 2 botol ke atas. Berminat? DM laju2 ya! #deodoran  #deodoranbebaskimia  #deodoranorganik  #deodoransemulajadi  #deodoranselamat  #deodorantwhitening  #deodorantnatural  #deodorantuntukkulitsensitif  #deodorantberkesan  #deodorantmujarab  #deodoranttanpabau  #deodorantformen  #deodorantahanlama  #unscenteddeodorant  #dropshipwanted  #dropshipneeded  #dropshipdiperlukan  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaupetibusuk  #hilangkankesanhitam  #pemutihsiku  #pemutihlutut  #hilangkanbauketiak  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaukaki  #cerahkanketiakhitam  #pemutihtengkuk  #pemutihleher 
Bom sábado meus amigos lindos do Magia... vejam que legal essa promoção linda da Magic Blue Turismo!!
Além dos ingressos já estarem disponíveis a um valor top, ainda agendam os Fastpass tanto do Halloween quanto do Natal pra gente !!!
Bora aproveitar!!! 🤗🤗 #magia #magiaemorlando😍 #magicblue #ingressos #disney #halloween #natal
Bom sábado meus amigos lindos do Magia... vejam que legal essa promoção linda da Magic Blue Turismo!! Além dos ingressos já estarem disponíveis a um valor top, ainda agendam os Fastpass tanto do Halloween quanto do Natal pra gente !!! Bora aproveitar!!! 🤗🤗 #magia  #magiaemorlando 😍 #magicblue  #ingressos  #disney  #halloween  #natal 
Best kan tengok dah ramai yg berjaya bebaskan diri dari belenggu masalah bau badan, dan juga bebas dari deodorant melekit2 yg merimaskan.

Alhamdulillah.

Korang pun boleh.... Memang dah terbukti #MagicBlue ni berkesan hilangkan bau badan, ketiak & kaki serta daki-daki hitam seluruh badan. 
So apa lagi, mai la try sebotol dua kawan!!! Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan.

DISCOUNT istimewa untuk belian 2 botol ke atas.

Berminat? DM laju2 ya!

#deodoran #deodoranbebaskimia #deodoranorganik #deodoransemulajadi #deodoranselamat #deodorantwhitening #deodorantnatural
#deodorantuntukkulitsensitif #deodorantberkesan #deodorantmujarab #deodoranttanpabau #deodorantformen #deodorantahanlama #unscenteddeodorant #dropshipwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan #hilangkanbaubadan #hilangkanbaupetibusuk #hilangkankesanhitam #pemutihsiku #pemutihlutut #hilangkanbauketiak #hilangkanbaubadan #hilangkanbaukaki #cerahkanketiakhitam #pemutihtengkuk #pemutihleher
Best kan tengok dah ramai yg berjaya bebaskan diri dari belenggu masalah bau badan, dan juga bebas dari deodorant melekit2 yg merimaskan. Alhamdulillah. Korang pun boleh.... Memang dah terbukti #MagicBlue  ni berkesan hilangkan bau badan, ketiak & kaki serta daki-daki hitam seluruh badan. So apa lagi, mai la try sebotol dua kawan!!! Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan. DISCOUNT istimewa untuk belian 2 botol ke atas. Berminat? DM laju2 ya! #deodoran  #deodoranbebaskimia  #deodoranorganik  #deodoransemulajadi  #deodoranselamat  #deodorantwhitening  #deodorantnatural  #deodorantuntukkulitsensitif  #deodorantberkesan  #deodorantmujarab  #deodoranttanpabau  #deodorantformen  #deodorantahanlama  #unscenteddeodorant  #dropshipwanted  #dropshipneeded  #dropshipdiperlukan  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaupetibusuk  #hilangkankesanhitam  #pemutihsiku  #pemutihlutut  #hilangkanbauketiak  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaukaki  #cerahkanketiakhitam  #pemutihtengkuk  #pemutihleher 
hehehe...setu sangat...hr tu yg free gift bg dekat adik yg duduk asrama...dia pun cakap mmg bagus xde bau badan dah.. #MagicBlue berkesan menyelesaikan masalah bau hapak tengik dan daki hitam seluruh badan

Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan.

Diskaun istimewa untuk belian 2 botol ke atas.

Berminat? DM laju2 ya!

#deodoran #deodoranbebaskimia #deodoranorganik #deodoransemulajadi #deodoranselamat #deodorantwhitening #deodorantnatural
#deodorantuntukkulitsensitif #deodorantberkesan #deodorantmujarab #deodoranttanpabau #deodorantformen #deodorantahanlama #unscenteddeodorant #dropshipwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan #hilangkanbaubadan #hilangkanbaupetibusuk #hilangkankesanhitam #pemutihsiku #pemutihlutut #hilangkanbauketiak #hilangkanbaubadan #hilangkanbaukaki #cerahkanketiakhitam #pemutihtengkuk #pemutihleher
hehehe...setu sangat...hr tu yg free gift bg dekat adik yg duduk asrama...dia pun cakap mmg bagus xde bau badan dah.. #MagicBlue  berkesan menyelesaikan masalah bau hapak tengik dan daki hitam seluruh badan Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan. Diskaun istimewa untuk belian 2 botol ke atas. Berminat? DM laju2 ya! #deodoran  #deodoranbebaskimia  #deodoranorganik  #deodoransemulajadi  #deodoranselamat  #deodorantwhitening  #deodorantnatural  #deodorantuntukkulitsensitif  #deodorantberkesan  #deodorantmujarab  #deodoranttanpabau  #deodorantformen  #deodorantahanlama  #unscenteddeodorant  #dropshipwanted  #dropshipneeded  #dropshipdiperlukan  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaupetibusuk  #hilangkankesanhitam  #pemutihsiku  #pemutihlutut  #hilangkanbauketiak  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaukaki  #cerahkanketiakhitam  #pemutihtengkuk  #pemutihleher 
Down at the workshop today... perfect weather for dipping ☀️ #plastidip #fulldip #dipyourcar #dipped #carwrap #sprayednotlayed #matte #magicblue #pearl #carcare #carcustoms #fordfocus
Magic blue tak perlu pakai hari2,cuma perlu pakai 3hari sekali .Memang berkesan dan tahan lama.
.
Amacam uolls❔😁.
.
Klik je nombor husna kat bio untuk order
.
#deodorant #natural #armpit #ketiak #armlover #underarm #skin #bodycare #healthy #beauty #organic #ouydoor #camping #holiday #love #magicblue #nature #sport #makeup #skincare #viral
Betulll..mieza dah jumpa spray aritu beli..dok umah pun pakai..peluh2 wat keje xbau pun,,semalam 1 hari berjalan..dari pagi sampai petang..xberbau pun.. #MagicBlue berkesan menyelesaikan masalah bau hapak tengik dan daki hitam seluruh badan

Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan.

Diskaun istimewa untuk belian 2 botol ke atas.

Berminat? DM laju2 ya!

#deodoran #deodoranbebaskimia #deodoranorganik #deodoransemulajadi #deodoranselamat #deodorantwhitening #deodorantnatural
#deodorantuntukkulitsensitif #deodorantberkesan #deodorantmujarab #deodoranttanpabau #deodorantformen #deodorantahanlama #unscenteddeodorant #dropshipwanted #dropshipneeded #dropshipdiperlukan #hilangkanbaubadan #hilangkanbaupetibusuk #hilangkankesanhitam #pemutihsiku #pemutihlutut #hilangkanbauketiak #hilangkanbaubadan #hilangkanbaukaki #cerahkanketiakhitam #pemutihtengkuk #pemutihleher
Betulll..mieza dah jumpa spray aritu beli..dok umah pun pakai..peluh2 wat keje xbau pun,,semalam 1 hari berjalan..dari pagi sampai petang..xberbau pun.. #MagicBlue  berkesan menyelesaikan masalah bau hapak tengik dan daki hitam seluruh badan Sebotol hanya RM29sm/RM36ss, FREE postage. 20ml, Tahan 2-3 bulan. Diskaun istimewa untuk belian 2 botol ke atas. Berminat? DM laju2 ya! #deodoran  #deodoranbebaskimia  #deodoranorganik  #deodoransemulajadi  #deodoranselamat  #deodorantwhitening  #deodorantnatural  #deodorantuntukkulitsensitif  #deodorantberkesan  #deodorantmujarab  #deodoranttanpabau  #deodorantformen  #deodorantahanlama  #unscenteddeodorant  #dropshipwanted  #dropshipneeded  #dropshipdiperlukan  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaupetibusuk  #hilangkankesanhitam  #pemutihsiku  #pemutihlutut  #hilangkanbauketiak  #hilangkanbaubadan  #hilangkanbaukaki  #cerahkanketiakhitam  #pemutihtengkuk  #pemutihleher 
Assalamualaikum Uolls
😲😲Hanya 1 botol #magicblue pelbagai MASALAH boleh selesai dgn izinNYA...INSHA ALLAH.
👉 Bau Bdn 👉 Bau Kaki||Stokin Hapak
👉 Kesan Kuning Di Baju 👉 Peti Ais Berbau 👉 Helmet Hapak 👉 Kereta Berbau||Masam Muntah
👉 Daki2 Lama Di Badan
Byk Kegunaan #magicblue ini berbanding dgn Deodoran lain. 
Amacam ada BRAN ke nak lamar dia ni😘😘
Laju-laju WS kami:
📲 013 343 7858 (Cinta)
📲 012 395 7585 (Ezy)
#deodoranbebaskimia
#satusemburantahan3hari #SayaPakaiSayaJual
#100%halal
#MuslimProduk
#MesraSolat
#LulusKKM
#badanberbauhamis
#kasuthapakām
#ketiakbusuk #ketiakberkerak
#helmethapak #petiaishanyir
#keretaberbaumasam #masammuntah
#kakibusuk #leherberdaki
#tidakmeninggalkankesankekunyitandibaju
Assalamualaikum Uolls 😲😲Hanya 1 botol #magicblue  pelbagai MASALAH boleh selesai dgn izinNYA...INSHA ALLAH. 👉 Bau Bdn 👉 Bau Kaki||Stokin Hapak 👉 Kesan Kuning Di Baju 👉 Peti Ais Berbau 👉 Helmet Hapak 👉 Kereta Berbau||Masam Muntah 👉 Daki2 Lama Di Badan Byk Kegunaan #magicblue  ini berbanding dgn Deodoran lain. Amacam ada BRAN ke nak lamar dia ni😘😘 Laju-laju WS kami: 📲 013 343 7858 (Cinta) 📲 012 395 7585 (Ezy) #deodoranbebaskimia  #satusemburantahan3hari  #SayaPakaiSayaJual  #100 %halal #MuslimProduk  #MesraSolat  #LulusKKM  #badanberbauhamis  #kasuthapakām  #ketiakbusuk  #ketiakberkerak  #helmethapak  #petiaishanyir  #keretaberbaumasam  #masammuntah  #kakibusuk  #leherberdaki  #tidakmeninggalkankesankekunyitandibaju 
Tawas ?? Apa itu tawas ? ✔ Tawas terkenal sebagai bahan pengolah air ( menjernihkan air perigi, telaga ).
✔ Tawas dapat merubah warna air menjadi lebih jernih berbanding warna semula ( keruh )

Bentuk - bentuk tawas ? 🌷 Kristal
🌷 Batu 
Fungsi Fungsi tawas?!!
✋ Tawas mempunyai banyak fungsi, tapi saya nak kongsikan fungsi tawas yang terdapat dalam magicblue ( MB ) 👇 🐇 Menghilang rambut atau bulu.
👉 Sudah, kenapa nak hilangkan rambut kita?
Maksudnya disini adalah, tawas berfungsi sebagai penghilang atau menanggalkan bulu bulu dan rambut yang menyerabutkan kita.
Contohnya, bulu ketiak. 🐇 Memutihkan ketiak
👉 Ramai tanya betul ke MB ada tawas? 
Betul , sebab tu ramai sangat bagi feedback tentang "KETIAK CERAH" . 👉 Ini kerana, tawas mempunyai vitamin C yang dapat memutihkan kulit serta menutrisinya agar nampak lebih putih.
👉 Jadi tak heran la kenapa always dapat feedback "KETIAK CERAH" 🐇 Digunakan sebagai deodorant
👉 Keringat menjadi salah satu penyebab datangnya bau badan. Bila badan berbau mula lah menjadi masalah utama tambah lagi bila kita bergaul dengan orang ramai.
👉 Bau badan dan bakteria tersebut dapat dihapuskan dengan MENONYOH TAWAS. 
Hati hati masa menonyoh, takut melelas badan nanti. 🐇 Pemutih kulit
👉 Tawas dapat memutihkan kulit.
👉 Jadi tak hairan la bila dapat feedback "BELAKANG LEHER CERAH" "DAKI HILANG" "KEPALA LUTUT CERAH" 
Sifat sifat tawas!?
😱 Antiseptic
😱 Deodoran
😱 Antibakteria
😱 Astringent 🎀TAMAT SUDAH TENTANG TAWAS🎀 ✌ Dah tahu kenapa anda perlu menggunakan MB ?? ✔ Ini kerana didalam MB terdapat tawas. ✌ Dah tahu kenapa MB boleh merawat kulit sensetif , kulat air dan bau badan ? ✔ Kerana MB mempunyai sifat antibakteria yang dihasilkan oleh tawas. ✌ Dah tahu kenapa MB menjimatkan ??
✔ Ini kerana MB tidak perlu digunakan hari hari. ✌ MB tahan sehingga 2-3 bulan ??
✔ Yes, mengikut cara penggunaannya. 🎀 TERIMA KASIH SUDI MEMBACA🎀 
Sekian,

#MagicBlue #NaturalDeodorant #AgentMagicBlueShahAlam #AgentDsWanted #produkbumiputeraislam #LulusKKM #mesrasolat #tidakmelekit #PakarHapusBau #peluhtanpabau #fattzura #cincinemascontest #luckydraw #freepostage #freegift #diskaun #comelpipimerah
Tawas ?? Apa itu tawas ? ✔ Tawas terkenal sebagai bahan pengolah air ( menjernihkan air perigi, telaga ). ✔ Tawas dapat merubah warna air menjadi lebih jernih berbanding warna semula ( keruh ) Bentuk - bentuk tawas ? 🌷 Kristal 🌷 Batu Fungsi Fungsi tawas?!! ✋ Tawas mempunyai banyak fungsi, tapi saya nak kongsikan fungsi tawas yang terdapat dalam magicblue ( MB ) 👇 🐇 Menghilang rambut atau bulu. 👉 Sudah, kenapa nak hilangkan rambut kita? Maksudnya disini adalah, tawas berfungsi sebagai penghilang atau menanggalkan bulu bulu dan rambut yang menyerabutkan kita. Contohnya, bulu ketiak. 🐇 Memutihkan ketiak 👉 Ramai tanya betul ke MB ada tawas? Betul , sebab tu ramai sangat bagi feedback tentang "KETIAK CERAH" . 👉 Ini kerana, tawas mempunyai vitamin C yang dapat memutihkan kulit serta menutrisinya agar nampak lebih putih. 👉 Jadi tak heran la kenapa always dapat feedback "KETIAK CERAH" 🐇 Digunakan sebagai deodorant 👉 Keringat menjadi salah satu penyebab datangnya bau badan. Bila badan berbau mula lah menjadi masalah utama tambah lagi bila kita bergaul dengan orang ramai. 👉 Bau badan dan bakteria tersebut dapat dihapuskan dengan MENONYOH TAWAS. Hati hati masa menonyoh, takut melelas badan nanti. 🐇 Pemutih kulit 👉 Tawas dapat memutihkan kulit. 👉 Jadi tak hairan la bila dapat feedback "BELAKANG LEHER CERAH" "DAKI HILANG" "KEPALA LUTUT CERAH" Sifat sifat tawas!? 😱 Antiseptic 😱 Deodoran 😱 Antibakteria 😱 Astringent 🎀TAMAT SUDAH TENTANG TAWAS🎀 ✌ Dah tahu kenapa anda perlu menggunakan MB ?? ✔ Ini kerana didalam MB terdapat tawas. ✌ Dah tahu kenapa MB boleh merawat kulit sensetif , kulat air dan bau badan ? ✔ Kerana MB mempunyai sifat antibakteria yang dihasilkan oleh tawas. ✌ Dah tahu kenapa MB menjimatkan ?? ✔ Ini kerana MB tidak perlu digunakan hari hari. ✌ MB tahan sehingga 2-3 bulan ?? ✔ Yes, mengikut cara penggunaannya. 🎀 TERIMA KASIH SUDI MEMBACA🎀 Sekian, #MagicBlue  #NaturalDeodorant  #AgentMagicBlueShahAlam  #AgentDsWanted  #produkbumiputeraislam  #LulusKKM  #mesrasolat  #tidakmelekit  #PakarHapusBau  #peluhtanpabau  #fattzura  #cincinemascontest  #luckydraw  #freepostage  #freegift  #diskaun  #comelpipimerah 
AIR SULING💦

Apa itu air suling !? 👉 Proses dimana air yang dididih dan disejat .
👉Wap yang terpeluwap dan dikumpul.

Kegunaan air suling!?
👉 Sebelum tu nak cakap yang air suling terdiri daripada molekul hidrogen dan oksigen. 👇 🍶Membersihkan dan menyahtoksik badan
✔ Air suling mempunyai kualiti penyerapan yang unik.
✔ Macam MB, hanya menunggu beberapa minit untuk kering 🍶 Cenderung untuk menjadi berasid.
Aip!!✋ jangan salah faham dengan berasid! 👉 Air suling disyorkan sebagai satu cara untuk membuang racun pada badan.
👉 Oleh kerana itu, MB mampu merawat masalah yang ditinggalkan oleh deodorant lama. 🍶 Selamat dan bebas
👉 Bebas dari racun mikroskopis seperti bakteria, virus, jamur dan protozoa yang hadir dalam air. 🌷 Kesimpulannya, ✔ Air suling bertindak sebagai perawat didalam MB. 🎀TERIMA KASIH KERANA MEMBACA🎀

SEKIAN,

#MagicBlue #AgentMagicBlueShahAlam #NaturalDeodorant #deodorant #multipuporse #LulusKKM #PakarHapusBau #peluhtanpabau #freepostage #freegift #diskaun #luckydraw #cincinemascontest #codputraheights #codshahalam #codaradamansara #codusj #codsubangairport #codsubangjaya #laraalana #comelpipimerah #arifjiwaasyraf #yusufiskandar #missfazura #fattzura #panamachallenge
AIR SULING💦 Apa itu air suling !? 👉 Proses dimana air yang dididih dan disejat . 👉Wap yang terpeluwap dan dikumpul. Kegunaan air suling!? 👉 Sebelum tu nak cakap yang air suling terdiri daripada molekul hidrogen dan oksigen. 👇 🍶Membersihkan dan menyahtoksik badan ✔ Air suling mempunyai kualiti penyerapan yang unik. ✔ Macam MB, hanya menunggu beberapa minit untuk kering 🍶 Cenderung untuk menjadi berasid. Aip!!✋ jangan salah faham dengan berasid! 👉 Air suling disyorkan sebagai satu cara untuk membuang racun pada badan. 👉 Oleh kerana itu, MB mampu merawat masalah yang ditinggalkan oleh deodorant lama. 🍶 Selamat dan bebas 👉 Bebas dari racun mikroskopis seperti bakteria, virus, jamur dan protozoa yang hadir dalam air. 🌷 Kesimpulannya, ✔ Air suling bertindak sebagai perawat didalam MB. 🎀TERIMA KASIH KERANA MEMBACA🎀 SEKIAN, #MagicBlue  #AgentMagicBlueShahAlam  #NaturalDeodorant  #deodorant  #multipuporse  #LulusKKM  #PakarHapusBau  #peluhtanpabau  #freepostage  #freegift  #diskaun  #luckydraw  #cincinemascontest  #codputraheights  #codshahalam  #codaradamansara  #codusj  #codsubangairport  #codsubangjaya  #laraalana  #comelpipimerah  #arifjiwaasyraf  #yusufiskandar  #missfazura  #fattzura  #panamachallenge 
Assalamualaikum

Nak share something berkaitan "AIR MAWAR" ✌🏻✌🏻✌🏻 *_Air_* *_Mawar_*🌹
🎈Air mawar dikenali sebagai bunga ros
🎈Aroma mawar yang harum mampu mengatasi masalah stress dan anti-depress
🎈Air mawar mengandungi vitamin A,C dan E untuk kulit dan rambut
🎈Air mawar banyak aplikasikan dalam kesihatan dan perawatan kewanitaan *_Manfaat_* *_Air_* *_Mawar_* 💡mencerahkan tona kulit
💡menyahkan bau badan
💡membantu dalam masalah mata rabun
💡merawat masalah jerawat
💡mengatasi kelemumur *~~TAHUKAH~~* *~~_ANDA_~~* 👇🏻👇🏻👇🏻 Air mawar juga adalah salah 1 ramuan yang terdapat dalam #magicblue *_Manfaat_* *_dan_* *_kebaikan_* *air* *mawar* *_dalam_* *_magicblue_* *:* - 🌹mengurangkan kemerahan dan juga keradangan
👉🏻seseorang yang mempunyai kulit sensitif boleh guna magicblue 🌹menyahkan bau badan
👉🏻air mawar bersifat antiseptik menghalang pembentukan bakteria terutama pada celah ketiak
👉🏻secara tidak langsung membunuh kuman punca  bau badan 🌹mencerahkan kulit
👉🏻kandungan vitamin A & E mengeluarkan sel kulit mati 👉🏻kulit lama diganti dengan kulit baru yang lebih segar dan lebih cerah 🌹menyegarkan kulit
👉🏻air mawar bertindak melembutkan dan menyegarkan segala jenis kulit bila spray #magicblue
👉🏻bahagian kemerahan pada kulit juga akan hilang *_SEKIAN_* ,

#MagicBlue #NaturalDeodorant #PakarHapusBau #peluhtanpabau #rakantravelanda #LulusKKM #freepostage #freegift #lucky draw #deodorant #multipuporse #contestcincinemas #diskaun #comelpipimerah #codshahalam #codsubangjaya #codputraheights #codusj #codaradamansara #codsubangairport #laraalana #ctdk #yusufiskandar #arifjiwaasyraf #panamachallenge #missfazura #fattzura
Assalamualaikum Nak share something berkaitan "AIR MAWAR" ✌🏻✌🏻✌🏻 *_Air_* *_Mawar_*🌹 🎈Air mawar dikenali sebagai bunga ros 🎈Aroma mawar yang harum mampu mengatasi masalah stress dan anti-depress 🎈Air mawar mengandungi vitamin A,C dan E untuk kulit dan rambut 🎈Air mawar banyak aplikasikan dalam kesihatan dan perawatan kewanitaan *_Manfaat_* *_Air_* *_Mawar_* 💡mencerahkan tona kulit 💡menyahkan bau badan 💡membantu dalam masalah mata rabun 💡merawat masalah jerawat 💡mengatasi kelemumur *~~TAHUKAH~~* *~~_ANDA_~~* 👇🏻👇🏻👇🏻 Air mawar juga adalah salah 1 ramuan yang terdapat dalam #magicblue  *_Manfaat_* *_dan_* *_kebaikan_* *air* *mawar* *_dalam_* *_magicblue_* *:* - 🌹mengurangkan kemerahan dan juga keradangan 👉🏻seseorang yang mempunyai kulit sensitif boleh guna magicblue 🌹menyahkan bau badan 👉🏻air mawar bersifat antiseptik menghalang pembentukan bakteria terutama pada celah ketiak 👉🏻secara tidak langsung membunuh kuman punca bau badan 🌹mencerahkan kulit 👉🏻kandungan vitamin A & E mengeluarkan sel kulit mati 👉🏻kulit lama diganti dengan kulit baru yang lebih segar dan lebih cerah 🌹menyegarkan kulit 👉🏻air mawar bertindak melembutkan dan menyegarkan segala jenis kulit bila spray #magicblue  👉🏻bahagian kemerahan pada kulit juga akan hilang *_SEKIAN_* , #MagicBlue  #NaturalDeodorant  #PakarHapusBau  #peluhtanpabau  #rakantravelanda  #LulusKKM  #freepostage  #freegift  #lucky  draw #deodorant  #multipuporse  #contestcincinemas  #diskaun  #comelpipimerah  #codshahalam  #codsubangjaya  #codputraheights  #codusj  #codaradamansara  #codsubangairport  #laraalana  #ctdk  #yusufiskandar  #arifjiwaasyraf  #panamachallenge  #missfazura  #fattzura