an online Instagram web viewer

#juskunyit medias

Photos

.
Kurus sihat secara alami dengan teh hijau STEA
Jangan risau #tehhijaustea takkan buat sakit perut, takkan cirit birit, takkan pening, takkan mual dan takkan meloyakan:
.
Sebab dalam STEA 100% teh hijau asli tanpa bahan untuk mencuci usus.
.
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Kurus sihat secara alami dengan teh hijau STEA Jangan risau #tehhijaustea  takkan buat sakit perut, takkan cirit birit, takkan pening, takkan mual dan takkan meloyakan: . Sebab dalam STEA 100% teh hijau asli tanpa bahan untuk mencuci usus. . . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
NAK MINUM QR TAPI DALAM MASA SAMA KENA MAKAN UBAT HOSPITAL JUGA. BOLEH KE?? Qunyit Royale(QR) adalah penyediaan tradisional. 💯% HOMEMADE.

Semulajadi tanpa ada tambahan bahan pengawet makanan utk tahan lama atau bahan2 kimia lain. Sebab tu QR kena simpan peti sejuk. 
BOLEH amalkan QR bersama ubat hospital atau Vitamin C atau supplement moden lain dengan syarat JARAKKAN TEMPOH PENGAMBILAN SEKURANG-KURANGNYA 2 JAM sebelum/selepas minum QR

Amalkan QR tanpa rasa ragu. . ✅ QR LULUS LABTEST MAKMAL RACUN NEGARA USM-Universiti APEX Bertaraf Dunia.

0196218587

#qunyitroyale 
#kualakangsar 
#jamumujarabinsyaallah 
#jamusedap 
#juskunyit 
#airkunyit 
#masalahdalamansuamiisteri 
#masalahdalamanwanita 
#teamkakadee
NAK MINUM QR TAPI DALAM MASA SAMA KENA MAKAN UBAT HOSPITAL JUGA. BOLEH KE?? Qunyit Royale(QR) adalah penyediaan tradisional. 💯% HOMEMADE. Semulajadi tanpa ada tambahan bahan pengawet makanan utk tahan lama atau bahan2 kimia lain. Sebab tu QR kena simpan peti sejuk. BOLEH amalkan QR bersama ubat hospital atau Vitamin C atau supplement moden lain dengan syarat JARAKKAN TEMPOH PENGAMBILAN SEKURANG-KURANGNYA 2 JAM sebelum/selepas minum QR Amalkan QR tanpa rasa ragu. . ✅ QR LULUS LABTEST MAKMAL RACUN NEGARA USM-Universiti APEX Bertaraf Dunia. 0196218587 #qunyitroyale  #kualakangsar  #jamumujarabinsyaallah  #jamusedap  #juskunyit  #airkunyit  #masalahdalamansuamiisteri  #masalahdalamanwanita  #teamkakadee 
Nak cantik luar dalam jangan malas ye. Sebelum tido amalkan awe juice 😍😘
#minumanbotanic 
#minumanherba 
#juskunyit 
#awewellnesscentre 
#awejuice 
#spasalon 
#spamurah 
#headtotoe
Sapa macam ni? Baru 30an. 
Badan sakit-sakit. Macam orang tua.
__
Sila amal QUNYIT ROYALE. Keluarkan sikit modal. Badan nak pakai lama.
__
Nak urus anak. Nak urus asben
Nak urus rumah. Keja lagi.
__
Adoii makk. Larat ke badan tue
 tanpa ada yang bantu cergas kan?
__
#qunyitroyale #qunyitroyalekedah 
#sarangsemutroyale
#JemaahRoyale #jamu #juskunyit
💞SIAPA TAK NAK JIMAT?? 💞

Dengan RM25 sebotol boleh rewardkan diri kita dalaman dan luaran. 👍

TAPI kalau borong  5 botol  dapat harga JIMAT RM18 sebotol sahaja.

jimat sebanyak RM35 tuuu 👍

Nak best lagi borong 10 botol terus la baru cukup sebulan😘😘😘💃 jom dapatkan segera!!! 0196218587

#qunyitroyale 
#kualakangsar 
#jamumujarabinsyaallah 
#jamusedap 
#juskunyit 
#airkunyit 
#masalahdalamansuamiisteri 
#masalahdalamanwanita 
#teamkakadee
Amalkan minum minuman tradisional dan semulajadi #qunyitroyale setelah sarapan atau makan malam.
.
.
.
** bagi yang ada gastrik qunyit royale tidak boleh diminum semasa perut kosong ‼️‼️
.
. 
#qunyitroyalekedah #JemaahRoyale #jamu #juskunyit
Kenapa KITA perlu DETOX? ✔Sebab kita nak kulit bersih
✔Kita nak badan slim & fit
✔Kita nak buang toksin ✔Kita nak singkirkan kolestrol & lemak
✔Kita nak badan rasa lebih ringan
✔Membantu stamina atlit
✔Membantu seseorang lebih produktif
.

Sangat ditekankan,nak telan apa2 supplement memang kena detox dulu tau baru lah supplement bekerja dengan baik. 🍃Untuk DETOX perlu ada,
J A M U G E N D O N G🍃
.
.
Konpem terangggkattt. Ini JAMU GENDONG barang baek tawww!
.
Nak risik?
Nak pinang?
Nak tau lebih lanjut klik jer link sis di ruangan komen.
.
🌷Link WhatsApp(Respon Segera)
www.wasap.my/60193559692/JG🌷
.
#jamugendong
#justerhebat
#jusjelitawan
#janganmenternakpenyakit
#airkunyit
#juskunyitjamugendong
#juskunyit
#juskunyitviral
#airjamukunyit
#juskunyitmurah
#juskunyitjamugendong
#jamugendongkualalumpur
#jamugendongselangor
Kenapa KITA perlu DETOX? ✔Sebab kita nak kulit bersih ✔Kita nak badan slim & fit ✔Kita nak buang toksin ✔Kita nak singkirkan kolestrol & lemak ✔Kita nak badan rasa lebih ringan ✔Membantu stamina atlit ✔Membantu seseorang lebih produktif . Sangat ditekankan,nak telan apa2 supplement memang kena detox dulu tau baru lah supplement bekerja dengan baik. 🍃Untuk DETOX perlu ada, J A M U G E N D O N G🍃 . . Konpem terangggkattt. Ini JAMU GENDONG barang baek tawww! . Nak risik? Nak pinang? Nak tau lebih lanjut klik jer link sis di ruangan komen. . 🌷Link WhatsApp(Respon Segera) www.wasap.my/60193559692/JG🌷 . #jamugendong  #justerhebat  #jusjelitawan  #janganmenternakpenyakit  #airkunyit  #juskunyitjamugendong  #juskunyit  #juskunyitviral  #airjamukunyit  #juskunyitmurah  #juskunyitjamugendong  #jamugendongkualalumpur  #jamugendongselangor 
Sekali coba repeat order berkali-kali!!!!!
Jus Malika mmg lain dr yg lain. Sodapp + berkesan.

#jusmalika #jusmalikapokoksena #juskunyit #juskunyitmalika #bazarpaknil #femininewashjsd #jamususukdara
INFO SENGGUGUT ❣️Simptom sakit pada bahagian ari-ari dan pinggang sebelum kedatangan haid dan ketika haid. ❣️Berlaku pada sesetengah wanita tidak mengira umur muda atau tua, yang belum berkahwin atau sudah berkahwin. ❣️Kadangkala senggugut agak ringan dan ada juga senggugut teruk sehingga muntah-muntah, pening kepala, sukar bernafas, agak moody, teringin makanan manis, berpeluh dan sukar untuk membuat aktiviti harian. ❣️Senggugut yang diakibatkan oleh penyakit akan memberi kesan negatif kepada peranakan atau rahim seseorang wanita. Contohnya adalah masalah ketidaksuburan dan keguguran seperti endometriosis. ❣️Senggugut boleh dikategorikan sebagai penyakit keturunan. Jika ibu kita sering mengalami senggugut, kita juga mungkin akan mendapat penyakit senggugut. ❣️Selain itu, ada faktor-faktor lain yang menyumbang kepada senggugut seperti haid yang berlarutan (panjang), stress (hormon tidak stabil), perokok, peminum alcohol dan obesiti (berat badan berlebihan). ATASI SENGGUGUT DGN QUNYIT ROYALE.

Amalkan Qunyit Royale setgh gelas waktu pagi dan setgh gelas waktu malam. 
In sha Allah Qunyit Royale sgt membantu anda mendapatkan kitaran haid yang tetap & lancar tanpa ada rasa sakit nyeri akibat senggugut.

#QunyitRoyale 
#QR
#JemaahRoyale 
#lulusLabtestUSM
#JusKunyit 🌻TERINGIN NAK ODER ? WASSAP DI NO ➡☎013-6645208
INFO SENGGUGUT ❣️Simptom sakit pada bahagian ari-ari dan pinggang sebelum kedatangan haid dan ketika haid. ❣️Berlaku pada sesetengah wanita tidak mengira umur muda atau tua, yang belum berkahwin atau sudah berkahwin. ❣️Kadangkala senggugut agak ringan dan ada juga senggugut teruk sehingga muntah-muntah, pening kepala, sukar bernafas, agak moody, teringin makanan manis, berpeluh dan sukar untuk membuat aktiviti harian. ❣️Senggugut yang diakibatkan oleh penyakit akan memberi kesan negatif kepada peranakan atau rahim seseorang wanita. Contohnya adalah masalah ketidaksuburan dan keguguran seperti endometriosis. ❣️Senggugut boleh dikategorikan sebagai penyakit keturunan. Jika ibu kita sering mengalami senggugut, kita juga mungkin akan mendapat penyakit senggugut. ❣️Selain itu, ada faktor-faktor lain yang menyumbang kepada senggugut seperti haid yang berlarutan (panjang), stress (hormon tidak stabil), perokok, peminum alcohol dan obesiti (berat badan berlebihan). ATASI SENGGUGUT DGN QUNYIT ROYALE. Amalkan Qunyit Royale setgh gelas waktu pagi dan setgh gelas waktu malam. In sha Allah Qunyit Royale sgt membantu anda mendapatkan kitaran haid yang tetap & lancar tanpa ada rasa sakit nyeri akibat senggugut. #QunyitRoyale  #QR  #JemaahRoyale  #lulusLabtestUSM  #JusKunyit  🌻TERINGIN NAK ODER ? WASSAP DI NO ➡☎013-6645208
Turmeric juice / jus kunyit 😄
Contoh perawatan dari dalam berbahan dasar alami
Karena perawatan kulit perlu asupan dari dalam juga,agar lebih maksimal.

Komposisi :
1.Kunyit super (warna orange banget) bukan empunya kalo yg saya pake itu bagian ruas jarinya,karena nanam sendiri 
2.Madu saya pake madu hutan tanpa proses pematangan
3.Gula merah kelapa,suka aja rasanya lebih manis daripada gula aren

Cara meminum :
ingat jangan langsung diminum ya,biarkan saripatinya mengendap,setelah itu baru diminum 😁

Sekian tips dari @kendedesbeauty semoga bermanfaat

#kunyit #jamukunyit #juskunyit
Turmeric juice / jus kunyit 😄 Contoh perawatan dari dalam berbahan dasar alami Karena perawatan kulit perlu asupan dari dalam juga,agar lebih maksimal. Komposisi : 1.Kunyit super (warna orange banget) bukan empunya kalo yg saya pake itu bagian ruas jarinya,karena nanam sendiri 2.Madu saya pake madu hutan tanpa proses pematangan 3.Gula merah kelapa,suka aja rasanya lebih manis daripada gula aren Cara meminum : ingat jangan langsung diminum ya,biarkan saripatinya mengendap,setelah itu baru diminum 😁 Sekian tips dari @kendedesbeauty semoga bermanfaat #kunyit  #jamukunyit  #juskunyit 
Qunyit Royale ready stok!
Qunyit Masker ready stok!
Dua2 produk berasaskan kunyit❤️ .

Done 10botol QR,2botol QM ke kelantan.cstmer tetap dari jus kunyit tamira lagi. Dah serasi dgn badan,QR tetap jadi pilihan hati pengamal Jus Kunyit❤️ .

0196218587

#qunyitroyale 
#kualakangsar 
#jamumujarabinsyaallah 
#jamusedap 
#juskunyit 
#airkunyit 
#masalahdalamansuamiisteri 
#masalahdalamanwanita 
#teamkakadee
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤
.
Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG.
.
Link WhatsApp(Respon Segera)
www.wasap.my/60193559692/JG
.

#jamugendong
#justerhebat
#jusjelitawan
#janganmenternakpenyakit
#airkunyit
#juskunyitjamugendong
#juskunyit
#juskunyitviral
#airjamukunyit
#juskunyitmurah
#juskunyitjamugendong
#jamugendongkualalumpur
#jamugendongselangor
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤ . Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG. . Link WhatsApp(Respon Segera) www.wasap.my/60193559692/JG . #jamugendong  #justerhebat  #jusjelitawan  #janganmenternakpenyakit  #airkunyit  #juskunyitjamugendong  #juskunyit  #juskunyitviral  #airjamukunyit  #juskunyitmurah  #juskunyitjamugendong  #jamugendongkualalumpur  #jamugendongselangor 
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤
.
Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG.
.
Link WhatsApp(Respon Segera)
www.wasap.my/60193559692/JG
.

#jamugendong
#justerhebat
#jusjelitawan
#janganmenternakpenyakit
#airkunyit
#juskunyitjamugendong
#juskunyit
#juskunyitviral
#airjamukunyit
#juskunyitmurah
#juskunyitjamugendong
#jamugendongkualalumpur
#jamugendongselangor
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤ . Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG. . Link WhatsApp(Respon Segera) www.wasap.my/60193559692/JG . #jamugendong  #justerhebat  #jusjelitawan  #janganmenternakpenyakit  #airkunyit  #juskunyitjamugendong  #juskunyit  #juskunyitviral  #airjamukunyit  #juskunyitmurah  #juskunyitjamugendong  #jamugendongkualalumpur  #jamugendongselangor 
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤
.
Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG.
.
Link WhatsApp(Respon Segera)
www.wasap.my/60193559692/JG
.

#jamugendong
#justerhebat
#jusjelitawan
#janganmenternakpenyakit
#airkunyit
#juskunyitjamugendong
#juskunyit
#juskunyitviral
#airjamukunyit
#juskunyitmurah
#juskunyitjamugendong
#jamugendongkualalumpur
#jamugendongselangor
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤ . Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG. . Link WhatsApp(Respon Segera) www.wasap.my/60193559692/JG . #jamugendong  #justerhebat  #jusjelitawan  #janganmenternakpenyakit  #airkunyit  #juskunyitjamugendong  #juskunyit  #juskunyitviral  #airjamukunyit  #juskunyitmurah  #juskunyitjamugendong  #jamugendongkualalumpur  #jamugendongselangor 
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤
.
Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG.
.
Link WhatsApp(Respon Segera)
www.wasap.my/60193559692/JG
.

#jamugendong
#justerhebat
#jusjelitawan
#janganmenternakpenyakit
#airkunyit
#juskunyitjamugendong
#juskunyit
#juskunyitviral
#airjamukunyit
#juskunyitmurah
#juskunyitjamugendong
#jamugendongkualalumpur
#jamugendongselangor
Sayangkan pasangan bukan la dengan ungkapan romantik semata mata..atau dengan material yang mahal.Tapi dengan penjagaan kesihatan juga membuktikan kita sayang pasangan kita. Jom try JAMU GENDONG. Bila kesihatan kita baik..hubungan akan sentiasa segar. Semaikan hubungan dengan baja kasih dan sayang.bajai kesihatan pasangan dengan JAMU GENDONG.❤❤ . Apa makna sayang?? Apakah nilai sayang pada pasangan?? Apa lah erti kasih dan sayang andai kita tidak berusaha menjaga kesihatan kita dan pasangan.Dengan modal yang rendah..kita mampu kembalikan seri pasangan kita dengan minum JAMU GENDONG. Sebotol Jamu Gendong untuk di kongsi bersama pasangan.Jadikan masa indah bersama JAMU GENDONG. . Link WhatsApp(Respon Segera) www.wasap.my/60193559692/JG . #jamugendong  #justerhebat  #jusjelitawan  #janganmenternakpenyakit  #airkunyit  #juskunyitjamugendong  #juskunyit  #juskunyitviral  #airjamukunyit  #juskunyitmurah  #juskunyitjamugendong  #jamugendongkualalumpur  #jamugendongselangor 
MALIKA legasi dah melebarkan sayapnya.
.
Produk kedua keluaran empire Malika.
.
Kunyit bukan sebarang Kunyit. Tapi ini kunyit boleh bikin kita cantik.
.
Sental badan kasi kulit licin halus. Suami sentuh fuhhh licin ja.
.
Sapu muka buat masker. Esok bangun tidur lembut ja muka.
.
Banyak lagi kebaikan Masker & Scrub Kunyit ni.
Nanti keknis bagi lagi. Yang ni pengenalan untuk korang. Haaa...tebeliak bijik mata bersinau2 kau!
.
RM15 je weii
MALIKA legasi dah melebarkan sayapnya. . Produk kedua keluaran empire Malika. . Kunyit bukan sebarang Kunyit. Tapi ini kunyit boleh bikin kita cantik. . Sental badan kasi kulit licin halus. Suami sentuh fuhhh licin ja. . Sapu muka buat masker. Esok bangun tidur lembut ja muka. . Banyak lagi kebaikan Masker & Scrub Kunyit ni. Nanti keknis bagi lagi. Yang ni pengenalan untuk korang. Haaa...tebeliak bijik mata bersinau2 kau! . RM15 je weii
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
Assalamualaikum dearies=)
.
Dah teguk #juskunyit pg ni?
.
Lepas dpt mnum juskunyit ni bdn rasa segar je...
Banyak khasiatnye tau..
.
.
Jom try kita kasi cantik dlm badan..
Ziha
0136255154
.
.
#jamu#jamugendong#juskunyit#juskunyitviral#jamuviral#asamboi#jamujb#juskunyitjb#jamuasam#lawas#detox#minumanseisikeluarga
.
.
PUNCA-PUNCA RAHIM TURUN
.
1. Jatuh terhentak yg kuat
2. Angkat benda yg berat
3. Tidak berpantang dengan baik selepas bersalin
4. Tolak benda dgn kaki terutama sekali menggunakan ibu jari
5. Obesiti
6. Pergerakan yang lasak
.
KESAN AKIBAT PERANAKAN JATUH
.
1. Sakit perut yang luar biasa.
2. Keluar cecair dari rahim.
3. Keputihan/lendir putih yang banyak dari kebiasaan.
4. Sakit pada ari-ari.
5. Sakit pada dinding faraj.
6. Sakit ketika 'bersama' suami.
7. Rasa kejang pada bahagian bawah perut.
8. Terasa seperti mahu bersalin/macam ada benda nak keluar dari faraj.(Ini peringkat yang teruk).
.

TANDA AWAL
.
1. Selalunya waktu petang lepas asar badan rasa nak demam, kaki tangan rasa sejuk.
2. Terasa nak buang air kecil dengan kerap.
3. Sakit pinggang dan sengal-sengal di bahagian bawah perut.(ari-ari)
4. Kalau berdiri, terasa seperti rahim seakan jatuh dan rasa sengal.
5. Cepat rasa penat kalau buat kerja.
6. Peha dan betis rasa kebas-kebas
. . PUNCA-PUNCA RAHIM TURUN . 1. Jatuh terhentak yg kuat 2. Angkat benda yg berat 3. Tidak berpantang dengan baik selepas bersalin 4. Tolak benda dgn kaki terutama sekali menggunakan ibu jari 5. Obesiti 6. Pergerakan yang lasak . KESAN AKIBAT PERANAKAN JATUH . 1. Sakit perut yang luar biasa. 2. Keluar cecair dari rahim. 3. Keputihan/lendir putih yang banyak dari kebiasaan. 4. Sakit pada ari-ari. 5. Sakit pada dinding faraj. 6. Sakit ketika 'bersama' suami. 7. Rasa kejang pada bahagian bawah perut. 8. Terasa seperti mahu bersalin/macam ada benda nak keluar dari faraj.(Ini peringkat yang teruk). . TANDA AWAL . 1. Selalunya waktu petang lepas asar badan rasa nak demam, kaki tangan rasa sejuk. 2. Terasa nak buang air kecil dengan kerap. 3. Sakit pinggang dan sengal-sengal di bahagian bawah perut.(ari-ari) 4. Kalau berdiri, terasa seperti rahim seakan jatuh dan rasa sengal. 5. Cepat rasa penat kalau buat kerja. 6. Peha dan betis rasa kebas-kebas
Jus QUNYIT ROYALE 👉 Penyelesaian terbaik utk mantap dalaman dan luaran. . . ❌ Bukan untuk wanita dalam pantang je. ❌ Bukan untuk mak mak je. ❌ Bukan untuk wanita yg dah kahwin je.

Tapi Qunyit Royale untuk semua, yg dah kahwin mahupun anak dara.

Nak amalkan pun senang.
Cuma tuang dan terus minum!

Manfaat Dalam Setiap Titisan

0196218587

#qunyitroyale 
#kualakangsar 
#jamumujarabinsyaallah 
#jamusedap 
#juskunyit 
#airkunyit 
#masalahdalamansuamiisteri 
#masalahdalamanwanita 
#teamkakadee
Jus QUNYIT ROYALE 👉 Penyelesaian terbaik utk mantap dalaman dan luaran. . . ❌ Bukan untuk wanita dalam pantang je. ❌ Bukan untuk mak mak je. ❌ Bukan untuk wanita yg dah kahwin je. Tapi Qunyit Royale untuk semua, yg dah kahwin mahupun anak dara. Nak amalkan pun senang. Cuma tuang dan terus minum! Manfaat Dalam Setiap Titisan 0196218587 #qunyitroyale  #kualakangsar  #jamumujarabinsyaallah  #jamusedap  #juskunyit  #airkunyit  #masalahdalamansuamiisteri  #masalahdalamanwanita  #teamkakadee 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
Sapa yang pernah minum jus malika ni mesti kata best..yela baru minum 3 sudu angin berdesup keluar..bukan rasa pahit kunyit pun..rasa masam manis..tambah2 minum sejuk..fresh ja rasa..tak cukup aih kalau minum 3 sudu..sure nak teguk lebih..tak percaya cer try..confirm jatuh cinta😍 
Jom mengunyit sebelum tidurr🍹

#jusmalika #juskunyitmalika #juskunyitviral #juskunyit #goodnight #jusmalikapokoksena
Sapa yang pernah minum jus malika ni mesti kata best..yela baru minum 3 sudu angin berdesup keluar..bukan rasa pahit kunyit pun..rasa masam manis..tambah2 minum sejuk..fresh ja rasa..tak cukup aih kalau minum 3 sudu..sure nak teguk lebih..tak percaya cer try..confirm jatuh cinta😍 Jom mengunyit sebelum tidurr🍹 #jusmalika  #juskunyitmalika  #juskunyitviral  #juskunyit  #goodnight  #jusmalikapokoksena 
INFO SENGGUGUT ❣️Simptom sakit pada bahagian ari-ari dan pinggang sebelum kedatangan haid dan ketika haid. ❣️Berlaku pada sesetengah wanita tidak mengira umur muda atau tua, yang belum berkahwin atau sudah berkahwin. ❣️Kadangkala senggugut agak ringan dan ada juga senggugut teruk sehingga muntah-muntah, pening kepala, sukar bernafas, agak moody, teringin makanan manis, berpeluh dan sukar untuk membuat aktiviti harian. ❣️Senggugut yang diakibatkan oleh penyakit akan memberi kesan negatif kepada peranakan atau rahim seseorang wanita. Contohnya adalah masalah ketidaksuburan dan keguguran seperti endometriosis. ❣️Senggugut boleh dikategorikan sebagai penyakit keturunan. Jika ibu kita sering mengalami senggugut, kita juga mungkin akan mendapat penyakit senggugut. ❣️Selain itu, ada faktor-faktor lain yang menyumbang kepada senggugut seperti haid yang berlarutan (panjang), stress (hormon tidak stabil), perokok, peminum alcohol dan obesiti (berat badan berlebihan). ATASI SENGGUGUT DGN QUNYIT ROYALE.

Amalkan Qunyit Royale setgh gelas waktu pagi dan setgh gelas waktu malam. 
In sha Allah Qunyit Royale sgt membantu anda mendapatkan kitaran haid yang tetap & lancar tanpa ada rasa sakit nyeri akibat senggugut.

#QunyitRoyale 
#QR
#JemaahRoyale 
#lulusLabtestUSM
#JusKunyit
INFO SENGGUGUT ❣️Simptom sakit pada bahagian ari-ari dan pinggang sebelum kedatangan haid dan ketika haid. ❣️Berlaku pada sesetengah wanita tidak mengira umur muda atau tua, yang belum berkahwin atau sudah berkahwin. ❣️Kadangkala senggugut agak ringan dan ada juga senggugut teruk sehingga muntah-muntah, pening kepala, sukar bernafas, agak moody, teringin makanan manis, berpeluh dan sukar untuk membuat aktiviti harian. ❣️Senggugut yang diakibatkan oleh penyakit akan memberi kesan negatif kepada peranakan atau rahim seseorang wanita. Contohnya adalah masalah ketidaksuburan dan keguguran seperti endometriosis. ❣️Senggugut boleh dikategorikan sebagai penyakit keturunan. Jika ibu kita sering mengalami senggugut, kita juga mungkin akan mendapat penyakit senggugut. ❣️Selain itu, ada faktor-faktor lain yang menyumbang kepada senggugut seperti haid yang berlarutan (panjang), stress (hormon tidak stabil), perokok, peminum alcohol dan obesiti (berat badan berlebihan). ATASI SENGGUGUT DGN QUNYIT ROYALE. Amalkan Qunyit Royale setgh gelas waktu pagi dan setgh gelas waktu malam. In sha Allah Qunyit Royale sgt membantu anda mendapatkan kitaran haid yang tetap & lancar tanpa ada rasa sakit nyeri akibat senggugut. #QunyitRoyale  #QR  #JemaahRoyale  #lulusLabtestUSM  #JusKunyit 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
.
Best kan hari-hari dapat feedback positive.
============================
Anda mengalamai masalah:-
============================
.
📍 Sembelit
.
📍Dagu belapis
.
📍 Lengan besar
.
📍 Peha berlaga
.
📍Baju sendat
.
📍Banyak angin
.
📍Period tak teratur
.
📍 Sakit lutut
.
============================
Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea.
============================
.
Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA
.
➡️ Perut buncit mula kempis
.
➡️ Dah boleh control makan
.
➡️ Pembuangan lawas
.
➡️ Badan rasa ringan
.
➡️ Kerap berpeluh
.
➡️ Banyak angin keluar/kentut
.
➡️Inchloss kaw2
.
➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang
.
➡️ lengan mengecil
.
➡️ Peha dah tak bergesel
.
➡️ loss 5kg-20kg
.
Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak.
.
Harga sekotak RM60 
POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS)
* sekotak ada 28 uncang,
penggunaan untuk 4 minggu*
.
To Oder WhatsApp us fo more info:-
+60137229688
+60137229688
+60137229688
.
.
#sayajual #slimteamy#greentea #puregreentea #detoxtea #detox #slimteatox #fatburner#nakbebel#siakapkeli #johore#jdt#metabolismbooste #ratukebaya #steatehhijau #kurussebelumraya #eatclean #slimtea #gemuk #skinnyjuice #larome #kakaksipenjualtehhijau #kurussebelumraya #kurusselamatdansihat #ruangrezekihanania #juskunyit#bajuplussize#ezyslim#jusrampingcantikrapat
. Best kan hari-hari dapat feedback positive. ============================ Anda mengalamai masalah:- ============================ . 📍 Sembelit . 📍Dagu belapis . 📍 Lengan besar . 📍 Peha berlaga . 📍Baju sendat . 📍Banyak angin . 📍Period tak teratur . 📍 Sakit lutut . ============================ Ramai dah berpuas hati & jatuh hati dengan stea. ============================ . Ramai yang ĸaтa ѕejaĸ мιnυм STEA . ➡️ Perut buncit mula kempis . ➡️ Dah boleh control makan . ➡️ Pembuangan lawas . ➡️ Badan rasa ringan . ➡️ Kerap berpeluh . ➡️ Banyak angin keluar/kentut . ➡️Inchloss kaw2 . ➡️ Dagu runcing pipi pau dah hilang . ➡️ lengan mengecil . ➡️ Peha dah tak bergesel . ➡️ loss 5kg-20kg . Hanya dengan RM60 je awak dah boleh buang lemak. . Harga sekotak RM60 POSTAGE RM8 (SM) RM12 (SS) * sekotak ada 28 uncang, penggunaan untuk 4 minggu* . To Oder WhatsApp us fo more info:- +60137229688 +60137229688 +60137229688 . . #sayajual  #slimteamy #greentea  #puregreentea  #detoxtea  #detox  #slimteatox  #fatburner #nakbebel #siakapkeli  #johore #jdt #metabolismbooste  #ratukebaya  #steatehhijau  #kurussebelumraya  #eatclean  #slimtea  #gemuk  #skinnyjuice  #larome  #kakaksipenjualtehhijau  #kurussebelumraya  #kurusselamatdansihat  #ruangrezekihanania  #juskunyit #bajuplussize #ezyslim #jusrampingcantikrapat 
Bismillah..
Let's sarapan..
Sarapan ape tueee...
Nampak dapnyeee...
As usual.. my JAMU GENDONG
sentiasa jadi peneman di kala sinaran pagi menyinari bumi ALLAH yang indah ini sebelum ai jamah my sarapan kena tegok jamu dulu..ahhhh..lega..rasenyee...
.
Jap lagi nak bersilat di dapur nak bersilat dengan anak anak..nak buat pos oder kastemer nak cod jamu macem macem laa multi tasking nye..tak penah habihhh kalau bab keje nie..setuju setuju?
.
Sebab tu chek kena minum JAMU GENDONG nak segar bugar cergas dan BERTENAGA yang OPTIMUM sepanjang hari..baru semua kije berehhh!
.
Saya amalkan, saya juge #stokisjamugendong, pada yg dah coba minum dah tau dah dan dapat kebaikan dan khasiatnye..yang belum tue..why not you ... terai sebotoi dulu just halo halo or roger roger me !
.
Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
.
Jika ade manfaat untuk ahli keluarga,  bolehlah kongsikan .
.
Jadi anda buatlah pilihan yg bijak untuk kesihatan diri sendiri dan ahli kuarga. Buat pilihan makanan sihat yg terbaek dan buat pelaburan kesihatan.
.
Alhamdulillah dengan izinNYE ramai yang dapat manfaat bila amalkan JAMU GENDONG. .
⚘Ku tunggu mu di pintu wassapku⚘
Link WhatsApp(Respon Segera)
www.wasap.my/60193559692/JG
.

#jamugendong
#justerhebat
#jusjelitawan
#janganmenternakpenyakit
#airkunyit
#juskunyitjamugendong
#juskunyit
#juskunyitviral
#airjamukunyit
#juskunyitmurah
#juskunyitjamugendong
#jamugendongkualalumpur
#jamugendongselangor
.
Bismillah.. Let's sarapan.. Sarapan ape tueee... Nampak dapnyeee... As usual.. my JAMU GENDONG sentiasa jadi peneman di kala sinaran pagi menyinari bumi ALLAH yang indah ini sebelum ai jamah my sarapan kena tegok jamu dulu..ahhhh..lega..rasenyee... . Jap lagi nak bersilat di dapur nak bersilat dengan anak anak..nak buat pos oder kastemer nak cod jamu macem macem laa multi tasking nye..tak penah habihhh kalau bab keje nie..setuju setuju? . Sebab tu chek kena minum JAMU GENDONG nak segar bugar cergas dan BERTENAGA yang OPTIMUM sepanjang hari..baru semua kije berehhh! . Saya amalkan, saya juge #stokisjamugendong , pada yg dah coba minum dah tau dah dan dapat kebaikan dan khasiatnye..yang belum tue..why not you ... terai sebotoi dulu just halo halo or roger roger me ! . Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. . Jika ade manfaat untuk ahli keluarga, bolehlah kongsikan . . Jadi anda buatlah pilihan yg bijak untuk kesihatan diri sendiri dan ahli kuarga. Buat pilihan makanan sihat yg terbaek dan buat pelaburan kesihatan. . Alhamdulillah dengan izinNYE ramai yang dapat manfaat bila amalkan JAMU GENDONG. . ⚘Ku tunggu mu di pintu wassapku⚘ Link WhatsApp(Respon Segera) www.wasap.my/60193559692/JG . #jamugendong  #justerhebat  #jusjelitawan  #janganmenternakpenyakit  #airkunyit  #juskunyitjamugendong  #juskunyit  #juskunyitviral  #airjamukunyit  #juskunyitmurah  #juskunyitjamugendong  #jamugendongkualalumpur  #jamugendongselangor  .
😊😊insyallah,jus ni dapat merawat macam2 masalah kesihatan.
.
pakcik2,abang2,adik2 cuba amalkan jus kunyit malika ni untuk menjaga dalaman dan luaran badan .
👍nak sihat??nak cergas??jangan pernah berhenti untuk berusaha
.
Meh pm/wasap
www.wasap.my/60177949838
😊😊insyallah,jus ni dapat merawat macam2 masalah kesihatan. . pakcik2,abang2,adik2 cuba amalkan jus kunyit malika ni untuk menjaga dalaman dan luaran badan . 👍nak sihat??nak cergas??jangan pernah berhenti untuk berusaha . Meh pm/wasap www.wasap.my/60177949838
CYST GHAIB LEPAS MINUM QR

CYST ni kadang kadang kita tak sedar pun kewujudannya. 
Paling mudah, monitor je period kita. 
Dari aspek kitarannya, alirannya mahupun warnanya... Kalau ada yg pelik pd period kita, better check dgn Doktor. 
Maybe ada masalah pd dalaman rahim kita ke kann.

Bila dah tahu, ikhtiarlah.
Setiap penyakit Allah janji ada penawarnya.

QUNYIT ROYALE Allah izinkan mujarab utk hilangkan cyst.

Bukan kami yg kata tapi mereka...bekas penderita cyst yg kata. 
Tidak berakhir di situ, mereka panjangkan pula manfaat pd kwn2 yg hidapi mslh yg sama. 
Sebabtu QUNYIT ROYALE makin femes❗️😍😍 Bukan sebab sedap semata.

Tapi atas keizinan Allah kerana KEMUJARABANNYA juga!

ALHAMDULILLAH 
#QunyitRoyale
#JemaahRoyale
#LuluslabtestUSM
#JusKunyit
CYST GHAIB LEPAS MINUM QR CYST ni kadang kadang kita tak sedar pun kewujudannya. Paling mudah, monitor je period kita. Dari aspek kitarannya, alirannya mahupun warnanya... Kalau ada yg pelik pd period kita, better check dgn Doktor. Maybe ada masalah pd dalaman rahim kita ke kann. Bila dah tahu, ikhtiarlah. Setiap penyakit Allah janji ada penawarnya. QUNYIT ROYALE Allah izinkan mujarab utk hilangkan cyst. Bukan kami yg kata tapi mereka...bekas penderita cyst yg kata. Tidak berakhir di situ, mereka panjangkan pula manfaat pd kwn2 yg hidapi mslh yg sama. Sebabtu QUNYIT ROYALE makin femes❗️😍😍 Bukan sebab sedap semata. Tapi atas keizinan Allah kerana KEMUJARABANNYA juga! ALHAMDULILLAH #QunyitRoyale  #JemaahRoyale  #LuluslabtestUSM  #JusKunyit 
Stock Malika dah smpai..😘 10botol dah berpunya..Ada yg nak join belian borong?Mai whatsapp sis 012-5156343 cepaatt😍😍 #jusmalika1001khasiat #juskunyitmalikagombak #juskunyit #jomjadicantik #jamumoden #kurmadhuha
Kunyit Mengandung Antioksidan

Kunyit dikenali sebagai ANTI-OKSIDAN yang kuat.

Anti-oksidan membantu melindungi tubuh dari radikal bebas. Paparan radiasi, polusi lingkungan dan diet kaya dengan makanan yang digoreng dan diproses meningkatkan pembentukan radikal bebas dalam tubuh. 
Radikal bebas adalah penyebab kerosakan sel dan penurunan sistem kekebalan tubuh yang selanjutnya menyebabkan infeksi, penyakit degeneratif dan kanker.

Dengan demikian, antioksidan seperti kunyit memainkan peranan utama dalam segala bentuk arthritis dan juga dapat membantu untuk mencegah mereka.

JOM AMALKAN SECHANTEQ QASEH.. PM/WHATSAPP AMY 9654 5531

#juskesihatan #juswanita #juskunyit #minumansupplemen #permintaanramai #minumantambahan #sechanteqqaseh #bondachanteqqaseh #jusbotani #jusdetok #detox
Kunyit Mengandung Antioksidan Kunyit dikenali sebagai ANTI-OKSIDAN yang kuat. Anti-oksidan membantu melindungi tubuh dari radikal bebas. Paparan radiasi, polusi lingkungan dan diet kaya dengan makanan yang digoreng dan diproses meningkatkan pembentukan radikal bebas dalam tubuh. Radikal bebas adalah penyebab kerosakan sel dan penurunan sistem kekebalan tubuh yang selanjutnya menyebabkan infeksi, penyakit degeneratif dan kanker. Dengan demikian, antioksidan seperti kunyit memainkan peranan utama dalam segala bentuk arthritis dan juga dapat membantu untuk mencegah mereka. JOM AMALKAN SECHANTEQ QASEH.. PM/WHATSAPP AMY 9654 5531 #juskesihatan  #juswanita  #juskunyit  #minumansupplemen  #permintaanramai  #minumantambahan  #sechanteqqaseh  #bondachanteqqaseh  #jusbotani  #jusdetok  #detox 
FUNGSI PLAYBOY PUMP
→ MENAMBAH KEPANJANGAN ZAKAR ,
→ MENAMBAH KELEBARAN ZAKAR ,
→ ZAKAR LEBIH MANTAP ,
→ MENAMBAH STAMINA SEKSUAL ,
→ MEMBANTU MEBESAR KEPALA ZAKAR , → HENTIKAN PANCUTAN PARMATANG ,
→ MUNGKIN MEMBANTU MELURUSKAN  ZAKAR YANG BENGKOK
.
.
Cara akan dibekalkan.
.
Harga rm130 Percuma minyak lintah tradisi gunung asli!
.
.
P/s untuk menambah size zakar pakar sakit tuan (dr thambi cik)mengsyorkan pump sebagai langkah yang efektif.
.
Wssp/01111000703
Wssp/01111000703
Wssp/01111000703
.
#sayajualubatkuat #malampertama #vimaxcanada #vimaxori #terengganu #kotadamansara #zakarbesar #vimaxoriginal #zakarbesarpanjang #askarmelayu #kedah #jus #jamupikatsuami #juskunyit #jamubidankampung #jamu #testimonikedailelakimalaysia #jamuseripengantin #jamutradisional #ubat #tipsawetmuda #keputihan #berpantang #pengantin #jerawat #pinklady #pantang #pinkladybodyperfection #tipscantik #ubatkuatmurah
FUNGSI PLAYBOY PUMP → MENAMBAH KEPANJANGAN ZAKAR , → MENAMBAH KELEBARAN ZAKAR , → ZAKAR LEBIH MANTAP , → MENAMBAH STAMINA SEKSUAL , → MEMBANTU MEBESAR KEPALA ZAKAR , → HENTIKAN PANCUTAN PARMATANG , → MUNGKIN MEMBANTU MELURUSKAN ZAKAR YANG BENGKOK . . Cara akan dibekalkan. . Harga rm130 Percuma minyak lintah tradisi gunung asli! . . P/s untuk menambah size zakar pakar sakit tuan (dr thambi cik)mengsyorkan pump sebagai langkah yang efektif. . Wssp/01111000703 Wssp/01111000703 Wssp/01111000703 . #sayajualubatkuat  #malampertama  #vimaxcanada  #vimaxori  #terengganu  #kotadamansara  #zakarbesar  #vimaxoriginal  #zakarbesarpanjang  #askarmelayu  #kedah  #jus  #jamupikatsuami  #juskunyit  #jamubidankampung  #jamu  #testimonikedailelakimalaysia  #jamuseripengantin  #jamutradisional  #ubat  #tipsawetmuda  #keputihan  #berpantang  #pengantin  #jerawat  #pinklady  #pantang  #pinkladybodyperfection  #tipscantik  #ubatkuatmurah 
10botol Qunyit Royale untuk hari ni. Cstmer repeat order.
Terimakasih pada yg masih dgn Jus kunyit❤️ 0196218587

#qunyitroyale 
#kualakangsar 
#jamumujarabinsyaallah 
#jamusedap 
#juskunyit 
#airkunyit 
#masalahdalamansuamiisteri 
#masalahdalamanwanita 
#teamkakadee
Hai cu olsss... Xnak cuba ke... Bnyak khasiatnye guysss....
Baik utk dalaman...
#juskunyit 
#malika
Hai cu olsss... Xnak cuba ke... Bnyak khasiatnye guysss.... Baik utk dalaman... #juskunyit  #malika 
NAK MINUM QR TAPI DALAM MASA SAMA KENA MAKAN UBAT HOSPITAL JUGA. BOLEH KE?? Qunyit Royale(QR) adalah penyediaan tradisional. 💯% HOMEMADE.

Semulajadi tanpa ada tambahan bahan pengawet makanan utk tahan lama atau bahan2 kimia lain. Sebabtu QR kena simpan peti sejuk. 
BOLEH amalkan QR bersama ubat hospital atau Vitamin C atau supplement moden lain dengan syarat JARAKKAN TEMPOH PENGAMBILAN SEKURANG-KURANGNYA 2 JAM sebelum/selepas minum QR.

Amalkan QR tanpa rasa ragu. ✅ QR LULUS LABTEST MAKMAL RACUN NEGARA USM-Universiti APEX Bertaraf Dunia. 
#QunyitRoyale 
#JemaahRoyale
#JusKunyit
NAK MINUM QR TAPI DALAM MASA SAMA KENA MAKAN UBAT HOSPITAL JUGA. BOLEH KE?? Qunyit Royale(QR) adalah penyediaan tradisional. 💯% HOMEMADE. Semulajadi tanpa ada tambahan bahan pengawet makanan utk tahan lama atau bahan2 kimia lain. Sebabtu QR kena simpan peti sejuk. BOLEH amalkan QR bersama ubat hospital atau Vitamin C atau supplement moden lain dengan syarat JARAKKAN TEMPOH PENGAMBILAN SEKURANG-KURANGNYA 2 JAM sebelum/selepas minum QR. Amalkan QR tanpa rasa ragu. ✅ QR LULUS LABTEST MAKMAL RACUN NEGARA USM-Universiti APEX Bertaraf Dunia. #QunyitRoyale  #JemaahRoyale  #JusKunyit 
💁KHASIAT JAMU KUNYIT HALIA
🌸Menaikkan seri wajah, mencerah dan menghaluskan kulit wajah... 🌸Menganjalkan kulit, melambatkan proses penuaan dan memontokkan bhgn2 badan yg kendur... 🌸Membuang angin dlm badan... 🌸Meringankan rasa badan dan cergas bangun pagi...
🌸Mencegah kancer dan menurunkan koloestrol dlm darah
🌸Merawat dalaman wanita lebih kemas dan anjal... memberi lebih cengkaman
🌸Menghilangkan keputihan dan bau yg hanyir...
🌸Memberi tenaga, menghilangkan rasa letih dan lesu... 🌸Melancarkan perjalanan darah..
🌸Anti bakteria dan menjadi penawar racun dlm badan
🌸Menguatkan antibodi dlm badan

Cara minum :
✔️ambil suku cawan jamu kunyit, minum sebelum tidur... selepas diikuti dgn setengah cawan air suam
✔️amalkan seminggu 3@4 kali sahaja 
Bahan2:
🍀Ibu Kunyit
🍀Halia
🍀Manjakani
🍀Asam Jawa
🍀Gula Merah 💯% homemade tanpa pengawet dan pewarna tiruan

#sygunasyjual #syjualmurah
#juskunyit #juskunyithomemade
#kulitcerah  #kulitputih #kulitgebugebas  #bazaarpaknil #bazaarpaknilmurah #bazaarkl #bazaarpaknill #bazaarklweekend #uitm #uum #uia #unitar #msu #bazaarpaknil
💁KHASIAT JAMU KUNYIT HALIA 🌸Menaikkan seri wajah, mencerah dan menghaluskan kulit wajah... 🌸Menganjalkan kulit, melambatkan proses penuaan dan memontokkan bhgn2 badan yg kendur... 🌸Membuang angin dlm badan... 🌸Meringankan rasa badan dan cergas bangun pagi... 🌸Mencegah kancer dan menurunkan koloestrol dlm darah 🌸Merawat dalaman wanita lebih kemas dan anjal... memberi lebih cengkaman 🌸Menghilangkan keputihan dan bau yg hanyir... 🌸Memberi tenaga, menghilangkan rasa letih dan lesu... 🌸Melancarkan perjalanan darah.. 🌸Anti bakteria dan menjadi penawar racun dlm badan 🌸Menguatkan antibodi dlm badan Cara minum : ✔️ambil suku cawan jamu kunyit, minum sebelum tidur... selepas diikuti dgn setengah cawan air suam ✔️amalkan seminggu 3@4 kali sahaja Bahan2: 🍀Ibu Kunyit 🍀Halia 🍀Manjakani 🍀Asam Jawa 🍀Gula Merah 💯% homemade tanpa pengawet dan pewarna tiruan #sygunasyjual  #syjualmurah  #juskunyit  #juskunyithomemade  #kulitcerah  #kulitputih  #kulitgebugebas  #bazaarpaknil  #bazaarpaknilmurah  #bazaarkl  #bazaarpaknill  #bazaarklweekend  #uitm  #uum  #uia  #unitar  #msu  #bazaarpaknil 
💁KHASIAT JAMU KUNYIT HALIA
🌸Menaikkan seri wajah, mencerah dan menghaluskan kulit wajah... 🌸Menganjalkan kulit, melambatkan proses penuaan dan memontokkan bhgn2 badan yg kendur... 🌸Membuang angin dlm badan... 🌸Meringankan rasa badan dan cergas bangun pagi...
🌸Mencegah kancer dan menurunkan koloestrol dlm darah
🌸Merawat dalaman wanita lebih kemas dan anjal... memberi lebih cengkaman
🌸Menghilangkan keputihan dan bau yg hanyir...
🌸Memberi tenaga, menghilangkan rasa letih dan lesu... 🌸Melancarkan perjalanan darah..
🌸Anti bakteria dan menjadi penawar racun dlm badan
🌸Menguatkan antibodi dlm badan

Cara minum :
✔️ambil suku cawan jamu kunyit, minum sebelum tidur... selepas diikuti dgn setengah cawan air suam
✔️amalkan seminggu 3@4 kali sahaja 
Bahan2:
🍀Ibu Kunyit
🍀Halia
🍀Manjakani
🍀Asam Jawa
🍀Gula Merah 💯% homemade tanpa pengawet dan pewarna tiruan

#sygunasyjual #syjualmurah
#juskunyit #juskunyithomemade
#kulitcerah  #kulitputih #kulitgebugebas  #bazaarpaknil #bazaarpaknilmurah #bazaarkl #bazaarpaknill #bazaarklweekend #uitm #uum #uia #unitar #msu #bazaarpaknil
💁KHASIAT JAMU KUNYIT HALIA 🌸Menaikkan seri wajah, mencerah dan menghaluskan kulit wajah... 🌸Menganjalkan kulit, melambatkan proses penuaan dan memontokkan bhgn2 badan yg kendur... 🌸Membuang angin dlm badan... 🌸Meringankan rasa badan dan cergas bangun pagi... 🌸Mencegah kancer dan menurunkan koloestrol dlm darah 🌸Merawat dalaman wanita lebih kemas dan anjal... memberi lebih cengkaman 🌸Menghilangkan keputihan dan bau yg hanyir... 🌸Memberi tenaga, menghilangkan rasa letih dan lesu... 🌸Melancarkan perjalanan darah.. 🌸Anti bakteria dan menjadi penawar racun dlm badan 🌸Menguatkan antibodi dlm badan Cara minum : ✔️ambil suku cawan jamu kunyit, minum sebelum tidur... selepas diikuti dgn setengah cawan air suam ✔️amalkan seminggu 3@4 kali sahaja Bahan2: 🍀Ibu Kunyit 🍀Halia 🍀Manjakani 🍀Asam Jawa 🍀Gula Merah 💯% homemade tanpa pengawet dan pewarna tiruan #sygunasyjual  #syjualmurah  #juskunyit  #juskunyithomemade  #kulitcerah  #kulitputih  #kulitgebugebas  #bazaarpaknil  #bazaarpaknilmurah  #bazaarkl  #bazaarpaknill  #bazaarklweekend  #uitm  #uum  #uia  #unitar  #msu  #bazaarpaknil