an online Instagram web viewer

#asiancooking medias

Photos

เรียกน้ำย่อยหน่อย ใกล้เลิกงานแล้ว 😋
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
📫Inbox : http://m.me/noinidkitchen

#น้ำปลาหวาน #มะม่วง #มะม่วงน้ำปลาหวาน #fruitdip #namplawan #เมนูอร่อยจากแม่นิด #ครัวน้อยนิดมาหาหลาน #thaifood #wongnai #aroibkk #aroihere #foodblogger #foodporn #happymeal #handmade #asiancooking #asianfruits #homesweethome
เรียกน้ำย่อยหน่อย ใกล้เลิกงานแล้ว 😋 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 📫Inbox : http://m.me/noinidkitchen #น ้ำปลาหวาน #มะม ่วง #มะม ่วงน้ำปลาหวาน #fruitdip  #namplawan  #เมน ูอร่อยจากแม่นิด #คร ัวน้อยนิดมาหาหลาน #thaifood  #wongnai  #aroibkk  #aroihere  #foodblogger  #foodporn  #happymeal  #handmade  #asiancooking  #asianfruits  #homesweethome 
Crispy Ginger & Orange Tofu on Noods.
So delicious! Loving trying out new vegetarian recipes and playing around with different flavours 😍
Crispy Ginger & Orange Tofu on Noods. So delicious! Loving trying out new vegetarian recipes and playing around with different flavours 😍
Homemade samosas filled with spinach, meat and caramelised onions! Heavenly delicious 😍
.
.
.
.
#homemade #samosa #asiancooking #asiancousine #spinach #goodness #feedfeed #mumsrecipe #londoner #cookingram #cooking
Nasi ayam kecap plus telor dan timun... heemmm... yummy...
Nasi ayam kecap plus telor dan timun... heemmm... yummy...
Asparagi e Gamberi saltati con la salsa d'ostriche, delicato, gustoso, leggero ..... da Tiffs
#takeaway #vicenza #tiffs #verduredistagione #asparagi #asparagus  #mangiaresano #healthyeating #gamberi #asiancooking #yummy #lightlunch #instagramhub #foodblogger #foodworldreview
BAGAI MANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI??
Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu...
Kehabisan cara yang harus di coba..
Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda..
Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma???
Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja..
Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya..
Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga..
Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya...
Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin
➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🏥Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan bayi
️✔ contact person :
📲BBM: D97F93C1
WA= 085850384347
BAGAI MANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI?? Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu... Kehabisan cara yang harus di coba.. Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda.. Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma??? Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja.. Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya.. Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga.. Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya... Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🏥Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan bayi ️✔ contact person : 📲BBM: D97F93C1 WA= 085850384347
~
Mari masak... NASI LEMAK

Resep Nasi Lemak Melayu
Bahan :
2 cup beras
2 cm jahe iris
3 biji bawang besar iris
3 lbr daun pandan
1 cup air
250 ml santan pekat
Garam secukupnya

Cara : masukkan semua bahan di atas ke dalam rice cooker

Resep sambal :
Haluskan b. merah, b. putih, cabe merah dan jahe
Tumis semua bahan halus sampai wangi, tambahkan air asam jawa, gula dan garam terakhir masukkan bawang besar iris, Tumis hingga masak. 
Nasi lemak siap di sajikan dkk😉

#bagiresep #shareresep #asiancooking #cooknlearns #dapurdada #masakanrumahan #resepnasilemak #sedapteruk
#家常便饭
~ Mari masak... NASI LEMAK Resep Nasi Lemak Melayu Bahan : 2 cup beras 2 cm jahe iris 3 biji bawang besar iris 3 lbr daun pandan 1 cup air 250 ml santan pekat Garam secukupnya Cara : masukkan semua bahan di atas ke dalam rice cooker Resep sambal : Haluskan b. merah, b. putih, cabe merah dan jahe Tumis semua bahan halus sampai wangi, tambahkan air asam jawa, gula dan garam terakhir masukkan bawang besar iris, Tumis hingga masak. Nasi lemak siap di sajikan dkk😉 #bagiresep  #shareresep  #asiancooking  #cooknlearns  #dapurdada  #masakanrumahan  #resepnasilemak  #sedapteruk  #家常便饭 
Ikan kembung goreng tepung, masih edisi rekannya nasi liwet tempo hari, niat awalnya mau di goreng biasa tp kok bosen jadinya bikin gortep aja.. enak banget wangi wangi gurih.. monggo kalau ada yang mau coba bikin😄 .
.
IKAN KEMBUNG GORENG TEPUNG
by: @aras_galeri

Bahan
500 gr ikan kembung segar
6 sdm tepung beras
1 sdm tepung terigu
2 lbr daun kunyit muda iris (ini yg bikin tambah enak)
1 jeruk nipis

Bumbu halus
8 siung bawang putih
1 sdt ketumbar bubuk
1/4 sdt lada bubuk 
seujung sendok kunyit giling
Garam & kaldu bubuk

Caranya
1. Cuci bersih ikan, buang kepala lalu belah ikan jangan sampai putus, boleh belah dari punggung atau dari perut terserah aja, lalu lumuri dengan garam dan air jeruk nipis, diamkan sekitar 15 menit lalu bilas sampai bersih, bumbui ikan dengan 1/3 bumbu halus sampai rata, diamkan 1 jam hingga meresap.
2. Campurkan duo tepung, irisan daun kunyit dan sisa 2/3 bumbu halus, tambahkan air hingga kekentalan sedang, celupkan ikan kembung dalam adonan tepung lalu goreng dalam minyak panas
.
.
#aras_galeri
#AG_ikan
Ikan kembung goreng tepung, masih edisi rekannya nasi liwet tempo hari, niat awalnya mau di goreng biasa tp kok bosen jadinya bikin gortep aja.. enak banget wangi wangi gurih.. monggo kalau ada yang mau coba bikin😄 . . IKAN KEMBUNG GORENG TEPUNG by: @aras_galeri Bahan 500 gr ikan kembung segar 6 sdm tepung beras 1 sdm tepung terigu 2 lbr daun kunyit muda iris (ini yg bikin tambah enak) 1 jeruk nipis Bumbu halus 8 siung bawang putih 1 sdt ketumbar bubuk 1/4 sdt lada bubuk seujung sendok kunyit giling Garam & kaldu bubuk Caranya 1. Cuci bersih ikan, buang kepala lalu belah ikan jangan sampai putus, boleh belah dari punggung atau dari perut terserah aja, lalu lumuri dengan garam dan air jeruk nipis, diamkan sekitar 15 menit lalu bilas sampai bersih, bumbui ikan dengan 1/3 bumbu halus sampai rata, diamkan 1 jam hingga meresap. 2. Campurkan duo tepung, irisan daun kunyit dan sisa 2/3 bumbu halus, tambahkan air hingga kekentalan sedang, celupkan ikan kembung dalam adonan tepung lalu goreng dalam minyak panas . . #aras_galeri  #AG_ikan 
Having a simple lunch. Boiled pork belly deep with soy sauce, onion, chilli and kasturi. Perfect with steam rice. 😍 #porkbelly #Lunch #simple #asiancooking #asianfood #food #foodie #foodiechats #foodblogger #foodstagram # #foodporn #foodgasm #instafood #lovefood #sharefood #lovefoodhatewaste #eat #chef #chefofinstagram #cheflife #chefJacksonT #truecooks #culinary #tasty #yummy #delicious
TAUCO IKAN KEMBUNG
Made by : @priscilya.fch
.
Semua bereeess, saatnya boboo ciiiaangg.... Eeehh kecepetan 😅 yutub-yutub sajalah. 
Tugas Mulia selesai saatnya bersanthaaiii~ 😜
.
.
.
#tauco#taucoikan#taucoikankembung#cooking#cookingwithlove#priscilyafch#homemadecooking#mykitchen#foodphotos#foodphotograph#foodgram#foodgasm#foodies#instafood#instafodie#instacook#foodpost#instadaily#like4like#likeforlike#instadaily#instalike#tagsforlikes#picoftheday#asiancooking#foodlovers#foodgram#foodstagram#fooddiary
TAUCO IKAN KEMBUNG Made by : @priscilya.fch . Semua bereeess, saatnya boboo ciiiaangg.... Eeehh kecepetan 😅 yutub-yutub sajalah. Tugas Mulia selesai saatnya bersanthaaiii~ 😜 . . . #tauco #taucoikan #taucoikankembung #cooking #cookingwithlove #priscilyafch #homemadecooking #mykitchen #foodphotos #foodphotograph #foodgram #foodgasm #foodies #instafood #instafodie #instacook #foodpost #instadaily #like4like #likeforlike #instadaily #instalike #tagsforlikes #picoftheday #asiancooking #foodlovers #foodgram #foodstagram #fooddiary 
GESER 👉👉👉
.
TAHU JELETOT
Made by : @priscilya.fch
.
Cuaca lagi dingin-dingin semriwing... Bentar panas, bentar gerimis... Enak nya makan gorengan, jadi tadi pagi suruh adek cowok yg cuma tinggal satu-satunya belanja perlengkapan buat masak... Dicatatin dikertas gitu apa-apa yg mau dibeli, baik budi banget gaksih 😁😅 dy mah mau mau aja saya suruh asal lebihin jajannya 😅
.
.
Bikin cemilan Tahu Jeletot, super pedas tapi bikin nagih... Tinggal potong-potong tahu,belah tengah nya tapi jgn sampe putus yah... Trs isian nya, 10 cabe merah keriting, 2 bawang putih, 2 bawang merah, 5 cabe rawit setan, sedikit garam dan kaldu bubuk, ulek kasar (tadi saya males ngulek, jadinya diblender aja makanya penampakan cabenya sedikit halus). Dan masukan dibagian tengah tahu, gulingkan diadonan tepung bumbu yg sudah diberi sedikit air kemudian goreng sampai kecoklatan, oiaa tadi saya pake tepung bumbu instan aja biar praktis, tapi klo gak biasa pake itu bisa dibikin kok, 5 sdm tepung terigu, 1 sdm tepung beras,  2sdt bawang putih bubuk,  garam dan kaldu bubuk secukupnya 😉
.
.
.
#gorengan#tahujeletot#pedes#pedaslevel100#cooking#cookingwithlove#priscilyafch#homemadecooking#mykitchen#foodphotos#foodphotograph#foodgram#foodgasm#foodies#instafood#instafodie#instacook#foodpost#instadaily#like4like#likeforlike#instadaily#instalike#tagsforlikes#picoftheday#asiancooking#foodlovers#foodgram#foodstagram#fooddiary
GESER 👉👉👉 . TAHU JELETOT Made by : @priscilya.fch . Cuaca lagi dingin-dingin semriwing... Bentar panas, bentar gerimis... Enak nya makan gorengan, jadi tadi pagi suruh adek cowok yg cuma tinggal satu-satunya belanja perlengkapan buat masak... Dicatatin dikertas gitu apa-apa yg mau dibeli, baik budi banget gaksih 😁😅 dy mah mau mau aja saya suruh asal lebihin jajannya 😅 . . Bikin cemilan Tahu Jeletot, super pedas tapi bikin nagih... Tinggal potong-potong tahu,belah tengah nya tapi jgn sampe putus yah... Trs isian nya, 10 cabe merah keriting, 2 bawang putih, 2 bawang merah, 5 cabe rawit setan, sedikit garam dan kaldu bubuk, ulek kasar (tadi saya males ngulek, jadinya diblender aja makanya penampakan cabenya sedikit halus). Dan masukan dibagian tengah tahu, gulingkan diadonan tepung bumbu yg sudah diberi sedikit air kemudian goreng sampai kecoklatan, oiaa tadi saya pake tepung bumbu instan aja biar praktis, tapi klo gak biasa pake itu bisa dibikin kok, 5 sdm tepung terigu, 1 sdm tepung beras, 2sdt bawang putih bubuk, garam dan kaldu bubuk secukupnya 😉 . . . #gorengan #tahujeletot #pedes #pedaslevel100 #cooking #cookingwithlove #priscilyafch #homemadecooking #mykitchen #foodphotos #foodphotograph #foodgram #foodgasm #foodies #instafood #instafodie #instacook #foodpost #instadaily #like4like #likeforlike #instadaily #instalike #tagsforlikes #picoftheday #asiancooking #foodlovers #foodgram #foodstagram #fooddiary 
Selamat hari jumat 🤗 Tumis sapi resepnya tante Junita @xanderskitchen jadi kesukaannya Jill loo tante, makasih ya 😘

#instafood #doyancooking ##asiancooking #homecooking #homemadefood #foodstagram #igfood #asiancooking #dapurmacan #appronid #berbagiresep #shareresep #foodgasm #ykmk2014 #yukbelajarmasak #mykitchen #fotomasak #3Jskitchen #tumissapi
Sushi rice, grains, kelp and pice of fish 🌊🍚🥢
Sushi rice, grains, kelp and pice of fish 🌊🍚🥢
Celebrating nine years of #LUCKYRICE, founder @changdanielle is honored to be featured in the spotlight of @tapny. Danielle talks about her childhood and America's continuing obsession and celebration is Asian cuisine and culture 🍜 Article linked in Stories 📰
.
.
.
#EATDRINKGETLUCKY #girlboss #daniellechang #bombesquad #foodandwinewomen #luckychow #asianfood #luckyfeast #luckyricecooks
So ready to get back to making completely unhealthy dinners!! For now Honey Soy Salmon, Roasted Cauliflower and a Hot Sauce Infused Artichoke.
So ready to get back to making completely unhealthy dinners!! For now Honey Soy Salmon, Roasted Cauliflower and a Hot Sauce Infused Artichoke.
Bell peppers and beef extremely simple to make of course but damn if done right it can kick you right in the throat!!!💕🐂💕🐂 #food #foodporn #cooking #teriyaki #beef #cook #foodstagram #foodie #foodphotography #yummm #peppers #asiancooking #booze #weed #cookinghigh
Delicious french green beans and steamed walleye with ginger and green onion .
.
.
.
.
.
#whatisfordinner #asiancooking #homecookedmeal #minnetonka #architectshome #steamedfish #walleye #greenbean #szechuanfood
Our 8yo loves ribs and we always sing "Are You Ready for RIBS" when we are listening to Taylor Swift in the car. 🚗🚗 He also loves Taiwanese Cabbage and all my boys love rice so dinner came together smoothly! 🍚🍚🍚 You can't beat saucy ribs with rice. It's a good marriage in Asian cuisine. 💕💕 #soasian #kidapproved

I pulled out my #instantpot and butchered the big slab of Pork Ribs and pressure cooked about 16 ribs in this awesome Miso, Garlic and Ginger sauce for 25 minutes.  Simply awesome 🙌

#onthetable Instant Pot Miso Pork Ribs with Braised Taiwanese Cabbage on Jasmine Rice. Pictured is our son's plate. On our plates we thinly sliced a frozen Serrano pepper with our mandolin on the adult plates and paired it with a glass of Raven's Moon Asian Pear Cider. 👍👍 #momchef #eattogether #familyeating #omnivore #eatpork #asiancooking #foodlove #ribs
Our 8yo loves ribs and we always sing "Are You Ready for RIBS" when we are listening to Taylor Swift in the car. 🚗🚗 He also loves Taiwanese Cabbage and all my boys love rice so dinner came together smoothly! 🍚🍚🍚 You can't beat saucy ribs with rice. It's a good marriage in Asian cuisine. 💕💕 #soasian  #kidapproved  I pulled out my #instantpot  and butchered the big slab of Pork Ribs and pressure cooked about 16 ribs in this awesome Miso, Garlic and Ginger sauce for 25 minutes. Simply awesome 🙌 #onthetable  Instant Pot Miso Pork Ribs with Braised Taiwanese Cabbage on Jasmine Rice. Pictured is our son's plate. On our plates we thinly sliced a frozen Serrano pepper with our mandolin on the adult plates and paired it with a glass of Raven's Moon Asian Pear Cider. 👍👍 #momchef  #eattogether  #familyeating  #omnivore  #eatpork  #asiancooking  #foodlove  #ribs 
20.04.2018
Sautéed Fish Cakes and Red Pepper.
Pork Rib and Cucumber Soup.
.
.
#homecooking #homemade #homecooked #foodstagram #foodgasm #instafood #foodoftheday #photoftheday #nomnom #iphoneography #iphoneonly #asianfood #asiancooking #chinesefood #chinesecooking
The only chilli paste you need. Our Saucy Wench Roasted Chilli Paste works as a base for Thai, Indian, Malaysian or Indonesian Curries, Spicy stir-fries, Sambal, Tom Yum and Laksa! All natural and no preservatives, just like a chilli paste you've made at home! #chillipaste #chilli #cooking #curry #currybase #currypaste #thaifood #indianfoid #malaysianfood #indonesianfood #spicy #stirfry #sambal #tomyum #laksa #asiancooking #spicycooking #allnaturalingredients #allnatural #nopreservatives #nomsg #vegan #glutenfree
The only chilli paste you need. Our Saucy Wench Roasted Chilli Paste works as a base for Thai, Indian, Malaysian or Indonesian Curries, Spicy stir-fries, Sambal, Tom Yum and Laksa! All natural and no preservatives, just like a chilli paste you've made at home! #chillipaste  #chilli  #cooking  #curry  #currybase  #currypaste  #thaifood  #indianfoid  #malaysianfood  #indonesianfood  #spicy  #stirfry  #sambal  #tomyum  #laksa  #asiancooking  #spicycooking  #allnaturalingredients  #allnatural  #nopreservatives  #nomsg  #vegan  #glutenfree 
Setting up presets of bulgogi stew for a group order. Restaurant cooking is nothing like home cooking. It’s like a war zone. 😅
Setting up presets of bulgogi stew for a group order. Restaurant cooking is nothing like home cooking. It’s like a war zone. 😅
🌱🌼______🌼🌱 Traditional Hmong food! This one is a healthier version of the boiled pork with Hmong greens but with a few adjustments. I grew up eating this since my mom made it for us often. We weren’t picky eaters! Have y’all tried this dish before? Let me know!
🌱🌼______🌼🌱 Traditional Hmong food! This one is a healthier version of the boiled pork with Hmong greens but with a few adjustments. I grew up eating this since my mom made it for us often. We weren’t picky eaters! Have y’all tried this dish before? Let me know!
What an amazing lunch #spicy #ramen #asiancooking
Hmong Boiled Chicken w/Zaub Paaj (greens w/ 🌼 flowers)! How do you guys eat zaub paaj? Boiled or stir fry? I like both! Here’s a recipe my mom loves to make when zaub paaj is just in season! Super simple yet comforting. Have anyone of you tried this before? Recipe is up on my channel and website! Go check it out, share, like, and happy cooking! 🌼🌱
Hmong Boiled Chicken w/Zaub Paaj (greens w/ 🌼 flowers)! How do you guys eat zaub paaj? Boiled or stir fry? I like both! Here’s a recipe my mom loves to make when zaub paaj is just in season! Super simple yet comforting. Have anyone of you tried this before? Recipe is up on my channel and website! Go check it out, share, like, and happy cooking! 🌼🌱
Waking up to invigorating scent from these 30-Years Aged Tangerine Peels. Made from the peels of #大红柑, these aged tangerine peels come from Xinhui, a district in Guangzhou, China, known to produce the best peels.
.
It is used in a plethora of traditional recipes, from savouries to soups to sweet #desserts.
.
In the practice of #TCM (Traditional Chinese Medicine), tangerine peel is a well-established remedy for cough as it is believed to expel excessive phlegm from the lungs, and it is an aid to improving digestion.

Handpicked by Chef @david_yip, these 30 Years Aged Tangerine Peels are available at
http://handpicked.sg/
🌐e-shop link in profile
.
.
.
.
.
#handpickedkitchen #chefstable #asianflavours #asianpantry #asiancooking #artisanal #tangerinepeel #chineseherbs #timeperfected #aged #aromatic #citrus #30yearsold #陈皮 #healthy
Waking up to invigorating scent from these 30-Years Aged Tangerine Peels. Made from the peels of #大红柑 , these aged tangerine peels come from Xinhui, a district in Guangzhou, China, known to produce the best peels. . It is used in a plethora of traditional recipes, from savouries to soups to sweet #desserts . . In the practice of #TCM  (Traditional Chinese Medicine), tangerine peel is a well-established remedy for cough as it is believed to expel excessive phlegm from the lungs, and it is an aid to improving digestion. Handpicked by Chef @david_yip, these 30 Years Aged Tangerine Peels are available at http://handpicked.sg/ 🌐e-shop link in profile . . . . . #handpickedkitchen  #chefstable  #asianflavours  #asianpantry  #asiancooking  #artisanal  #tangerinepeel  #chineseherbs  #timeperfected  #aged  #aromatic  #citrus  #30yearsold  #陈皮  #healthy 
Friday morning at The Shire smells like Japanese Curry. My Little Hobbit is chowing down on Curry Quail Eggs and Vegetables with Brown Rice.

#sgteddypapa #teddyfoodsg #breakfastownselfmake #sghomecooks #homecooking #ilovecooking #nomnom #chefmode #sgeats #sgfoodie #foodie #asianflavours #asiancooking #spices #hotandspicy #curry #카레 #カレー #kari #咖哩 #карри #каррі #แกง #turmeric #curcumin #spicygoodness #japanesecurry #quaileggs #brownrice #hobbitmeals
Friday morning at The Shire smells like Japanese Curry. My Little Hobbit is chowing down on Curry Quail Eggs and Vegetables with Brown Rice. #sgteddypapa  #teddyfoodsg  #breakfastownselfmake  #sghomecooks  #homecooking  #ilovecooking  #nomnom  #chefmode  #sgeats  #sgfoodie  #foodie  #asianflavours  #asiancooking  #spices  #hotandspicy  #curry  #카레  #カレー  #kari  #咖哩  #карри  #каррі  #แกง  #turmeric  #curcumin  #spicygoodness  #japanesecurry  #quaileggs  #brownrice  #hobbitmeals 
After so many years I happened to make this awesome Indo Chinese noodles today🍝🥘. A perfect blend of veggies 🥗🥕and sauces 🍜takes this dish to another level🍴. You can find in every streets of India 🌶and its a huge hit, oh!! now I miss India 🇮🇳 more than before #indochinese #noodles #veggies #lunch #foodporn #foodphotography #desinoodles #desichinese #foodgasm #foodies #chennai #chennaidiaries #chennaieats #eat #eeeeeats #hakkanoodles #asiancooking #indianfood #nomnom #indianstrretfood #streetfood #eggnoodles #foodstagram #foodblogger #foodlover #foodisfuel #streetfood ➖Ingredients ➖
1 Package Egg Hakka Noodles
2 Tbsp olive oil 
2 eggs
2 Tbsp finely chopped ginger and garlic
½ cup julienne red onion
¼ cup julienne green Bell pepper
½ cup julienne green cabbage
3 Tbsp green onions 
2 Tbsp Red chilli sauce
1 Tbsp Tomato Ketchup
1 Tbsp Soy sauce
1 Tbsp white vinegar
Salt & Pepper to taste 🔻Method🔻
Bring a pot of water to boil and cook the noodles as per package cooking direction
In a pan, heat oil and add scramble the eggs, set aside.
In the same pan, add oil, ginger garlic, carrot, cabbage, green bell pepper, pre-cooked noodles, egg and finely sprinkle some green onions.
After so many years I happened to make this awesome Indo Chinese noodles today🍝🥘. A perfect blend of veggies 🥗🥕and sauces 🍜takes this dish to another level🍴. You can find in every streets of India 🌶and its a huge hit, oh!! now I miss India 🇮🇳 more than before #indochinese  #noodles  #veggies  #lunch  #foodporn  #foodphotography  #desinoodles  #desichinese  #foodgasm  #foodies  #chennai  #chennaidiaries  #chennaieats  #eat  #eeeeeats  #hakkanoodles  #asiancooking  #indianfood  #nomnom  #indianstrretfood  #streetfood  #eggnoodles  #foodstagram  #foodblogger  #foodlover  #foodisfuel  #streetfood  ➖Ingredients ➖ 1 Package Egg Hakka Noodles 2 Tbsp olive oil 2 eggs 2 Tbsp finely chopped ginger and garlic ½ cup julienne red onion ¼ cup julienne green Bell pepper ½ cup julienne green cabbage 3 Tbsp green onions 2 Tbsp Red chilli sauce 1 Tbsp Tomato Ketchup 1 Tbsp Soy sauce 1 Tbsp white vinegar Salt & Pepper to taste 🔻Method🔻 Bring a pot of water to boil and cook the noodles as per package cooking direction In a pan, heat oil and add scramble the eggs, set aside. In the same pan, add oil, ginger garlic, carrot, cabbage, green bell pepper, pre-cooked noodles, egg and finely sprinkle some green onions.
Madam Woos. One of my Favs!! Food is always so devine! When I was in town it would always be my pick on Ubereats! My recommendations are the Hawker Rolls..my favourite is the Pork or Eggplant. Also the stirfried greens with Pork Belly and the Roti Donut..Exquisite every time! #asiancooking #asiancusine #asianstreetstyle #asianstreetfood #foodshare #foodaholic #allispendmymoneyonisfood #christchurch  #christchurchfood #lovemesomemadamwoos @madamwoonz
The #saltbakedchicken progression from my story last night. Traditional Chinese seasoning, just #salt and #sandginger. I tried an alternate method that uses less salt. It was pretty good, but not quite as tender as the traditional meyhod that uses a ridiculous amount of salt. I'm not a huge chicken fan (unless its fried), but I really am liking this #airchilled chicken- the difference in texture is really noticeable. 🐓
#chinesefood #asiancooking #chinesecooking #chicken #millerpoultry #cooking #homecooking #chickenrecipes #food
The #saltbakedchicken  progression from my story last night. Traditional Chinese seasoning, just #salt  and #sandginger . I tried an alternate method that uses less salt. It was pretty good, but not quite as tender as the traditional meyhod that uses a ridiculous amount of salt. I'm not a huge chicken fan (unless its fried), but I really am liking this #airchilled  chicken- the difference in texture is really noticeable. 🐓 #chinesefood  #asiancooking  #chinesecooking  #chicken  #millerpoultry  #cooking  #homecooking  #chickenrecipes  #food 
今夜の晩御飯は担々麺🍜
本日のイギリスの最高気温は28度!暑い中、額から吹出る汗を拭い、ふーふーしながら食べる担々麺は最高に美味しかった〜😋
*
#ramen #szechuan #szechuannoodles #dinner #cooking #spicynoodles #担々麺 #四川料理 #辛いもの好き #料理 #おうちごはん #晩御飯 #初挑戦 #うつわ #器 #やちむん #pottery #uklife #イギリス生活 #海外生活 #海外暮らし #アジアンフード #asiancooking #asianfood #ラーメン
今夜の晩御飯は担々麺🍜 本日のイギリスの最高気温は28度!暑い中、額から吹出る汗を拭い、ふーふーしながら食べる担々麺は最高に美味しかった〜😋 * #ramen  #szechuan  #szechuannoodles  #dinner  #cooking  #spicynoodles  #担々麺  #四川料理  #辛いもの好き  #料理  #おうちごはん  #晩御飯  #初挑戦  #うつわ  #器  #やちむん  #pottery  #uklife  #イギリス生活  #海外生活  #海外暮らし  #アジアンフード  #asiancooking  #asianfood  #ラーメン 
See how this #recipe for Vietnamese baby back ribs—from #WSRestaurantAward winner @lecolonialhouston—comes together with a bright #Lambrusco. Watch the video with the link in our bio. | 📸 : Linda Xiao.
See how this #recipe  for Vietnamese baby back ribs—from #WSRestaurantAward  winner @lecolonialhouston—comes together with a bright #Lambrusco . Watch the video with the link in our bio. | 📸 : Linda Xiao.
Love Yakisoba:), I am going to make some hotdog buns later so that I will have Yakisoba buns tomorrow, haha~
.
#homemade #homecook #cooking #cookinglove #delicious #bacon #carrot #ketchup #yakisoba #vegetables #lunch #friday #nycfoodie #japanesefood #japanesemeal #japanesestyle #recipe #recipeshare #sauce #soba
#home #foodpic #foodart #焼きそば  #焼き #自家製 #asianfood #asiancooking
For dinner tonight , I made Kaw sach jrouk
Cambodian carmalized beef, egg and bamboo stew.
.
.
.
.
#homemade #food #foodporn #foodie #yummy #nomnom #foodforthought #foodforfoodies #asiancooking #khmerfood #khmer #khmercooking #asianfood #rice #vietnamesefood #chewdoin #ilovesharingfood #instagrub #instagood
When you don't wanna go out for grocery, but also don't wanna call for restaurant delivery, what would you do? This is what happened to me today. After searching around my fridge and food cabinet for a while, I decided to make beans and rice with chorizo as our dinner. I just added a little salt, onions, green onions, cilantro, and lime. The rest of the amazing favor all comes from @growandbeholdfoods 's mild chorizos. It tastes amazing! No doubt that we finished the whole thing and I’m actually thinking about making it again tomorrow 😂
When you don't wanna go out for grocery, but also don't wanna call for restaurant delivery, what would you do? This is what happened to me today. After searching around my fridge and food cabinet for a while, I decided to make beans and rice with chorizo as our dinner. I just added a little salt, onions, green onions, cilantro, and lime. The rest of the amazing favor all comes from @growandbeholdfoods 's mild chorizos. It tastes amazing! No doubt that we finished the whole thing and I’m actually thinking about making it again tomorrow 😂
Stirfry Lady Finger, with some onions,garlic, ajwain seeds(carom), Jeera seeds(cumin), turmeric, sabji masala, salt to taste. Sometimes I will use vegetable seasoning powder to replace salt 😉
.
.
.
.
.
.
.
.
#ladyfinger #sabjimasala #spices #vegetables #vegetariancooking #vegetarian #delicious #turmeric #cooking #cookingtime #homecook #homecookedmeal #icancook #instalike #instafoodie #foodblogger #foodies #foodstagram #asiancooking #malaysianfoodie #malaysiancooking #jangansonglapgambarsaya #masakmasak #jommakan #tasty #foodgawker #foodoftheday #cookingram
Stirfry Lady Finger, with some onions,garlic, ajwain seeds(carom), Jeera seeds(cumin), turmeric, sabji masala, salt to taste. Sometimes I will use vegetable seasoning powder to replace salt 😉 . . . . . . . . #ladyfinger  #sabjimasala  #spices  #vegetables  #vegetariancooking  #vegetarian  #delicious  #turmeric  #cooking  #cookingtime  #homecook  #homecookedmeal  #icancook  #instalike  #instafoodie  #foodblogger  #foodies  #foodstagram  #asiancooking  #malaysianfoodie  #malaysiancooking  #jangansonglapgambarsaya  #masakmasak  #jommakan  #tasty  #foodgawker  #foodoftheday  #cookingram 
BBQ weather! Let's make a Korean BBQ. Find recipe on www.orientalpanda.com. Sweet and savory... Delicious
.
.
.
#koreanfood #koreanbbq #asianfood #asianeats #asiancooking #koreaanseten #koreaansekeuken #koreaansebbq #barbecuecoreen #cuisineasiiatique #cuisineorientale #cuisinecoreenne #aziatischeten #asiatischekeuken #delicious😋 #heerlijketen #heerlijk
Sautéed Ginger Chicken with fresh Shiitake mushrooms, sautéed string beans, and Malaysian ABC soup! #homemade #cooking #asian  #asiancooking #foodie #homecookedmeal #homecooking #chef #chicken #soup #stringbeans #asianstyle #chinesefood #realchinesefood #cuisine #chinesecuisine
Peanut-Shiitake mushroom-Chicken soup for dinner tonite... takes time to cook in order to get the umami taste from chicken bone and shiitake mushroom....Who likes soups? I do 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ but I find the difference in the western and Asian soup interesting.. like how the  western kind have cream and so on to make the thick creamy texture, while the southeast Asian kind is usually made by boiling bones for a long time to get the umami taste.... 🤔🤔 .
.
.

#food #foodie #foodpics #foodlove #foodlover #foodsharing #foodstagram #feedfeed #stockholm #mat #äta #middag #foodoftheday #foodshare #foodstagram #dinner#bowl#homecooking#mittkök#hemlagat#asianfood#asiatiskmat#asiancooking#cooking#vietnamesestyle#soup#chicken#peanut#shiitake
Peanut-Shiitake mushroom-Chicken soup for dinner tonite... takes time to cook in order to get the umami taste from chicken bone and shiitake mushroom....Who likes soups? I do 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ but I find the difference in the western and Asian soup interesting.. like how the western kind have cream and so on to make the thick creamy texture, while the southeast Asian kind is usually made by boiling bones for a long time to get the umami taste.... 🤔🤔 . . . #food  #foodie  #foodpics  #foodlove  #foodlover  #foodsharing  #foodstagram  #feedfeed  #stockholm  #mat  #äta  #middag  #foodoftheday  #foodshare  #foodstagram  #dinner #bowl #homecooking #mittkök #hemlagat #asianfood #asiatiskmat #asiancooking #cooking #vietnamesestyle #soup #chicken #peanut #shiitake 
Come join us for lunch, we provide flavorful Gluten-Free options! Below are just a few GF options we have To view more please visit our menu at SavorFlavorAsia.com/menu/

#flavorsavor #asiancuisine #glutenFree #Chinesefood #Japanesefood #Thaifood #dailyfoodfeed #signaturedish #wedeliver #traditionalfood #asiancooking #followus
If you love Japanese Food, you have to follow @justonecookbook. Tag #asianfoodrecipes to show us your faves and be featured!
•
•
•
•
#Repost @justonecookbook with @get_repost
・・・
Do you like #TraderJoes #Japanese #FriedRice? You can easily make it at home!
.
RECIPE ▶️ bit.ly/TJJapaneseFriedRice
WATCH THE VIDEO ▶️ bit.ly/TJJapaneseFriedRiceVideo
.
#glutenfree #vegetarian #vegan #spon @kikkomanusa
If you love Japanese Food, you have to follow @justonecookbook. Tag #asianfoodrecipes  to show us your faves and be featured! • • • • #Repost  @justonecookbook with @get_repost ・・・ Do you like #TraderJoes  #Japanese  #FriedRice ? You can easily make it at home! . RECIPE ▶️ bit.ly/TJJapaneseFriedRice WATCH THE VIDEO ▶️ bit.ly/TJJapaneseFriedRiceVideo . #glutenfree  #vegetarian  #vegan  #spon  @kikkomanusa
Hadirkan aku di rahim mu bunda. Jangan pernah patah semangat untuk memiliki ku.. kita berjaung bersama-sama yah bunda. 
Konsultasi gratis. Hubungi: ➢PROGRAM KEHAMILAN
➢METODE 3R CONCEPT
➢95% KEBERHASILANNYA
📲BBM: D97F93C1
WA= 085850384347
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Hadirkan aku di rahim mu bunda. Jangan pernah patah semangat untuk memiliki ku.. kita berjaung bersama-sama yah bunda. Konsultasi gratis. Hubungi: ➢PROGRAM KEHAMILAN ➢METODE 3R CONCEPT ➢95% KEBERHASILANNYA 📲BBM: D97F93C1 WA= 085850384347 ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Phở cuốn và phở chiên phồng
Rolled pho and inflated fried pho  #rolledpho #vietnamesefood #vietfood #foodphotography #foodie #food #foodstagram #ecolife #staylowkey #homemade #homecooking #asiancooking #asianfood
Get weekend-ready with these A-M-AZING Spicy Baked Shrimp Balls! 🍤🌶 They will rock your 🌎! Perfect with your fave cocktails 🍸 but they’ll gone in a heartbeat. Healthy little shrimp balls are on point! ➡️ Recipe in profile. .
**********************************
Life is an adventure. Eat pretty food! 🍱🍣🥡#asiancaucasianeats
**********************************
Follow 👉 @asiancaucasianblog
Follow 👉#asiancaucasianblog **********************************
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Get weekend-ready with these A-M-AZING Spicy Baked Shrimp Balls! 🍤🌶 They will rock your 🌎! Perfect with your fave cocktails 🍸 but they’ll gone in a heartbeat. Healthy little shrimp balls are on point! ➡️ Recipe in profile. . ********************************** Life is an adventure. Eat pretty food! 🍱🍣🥡#asiancaucasianeats  ********************************** Follow 👉 @asiancaucasianblog Follow 👉#asiancaucasianblog  ********************************** . . . . . . . . . . . . . . . . .
In a refrigerator like mine, there is often #food or leftovers in need of using up. Some days, my fridge can be a gold mine of #ingredients for making a delicious and quick meal. 
For a balanced #lunch, one of my favourite #dishes to make is the #noodlestirfry, which covers all the essential food of #carb, #protein and #veg; very healthy and very tasty.

The #asian flavour base I use for this #stirfry is a combination of onion, chilli, garlic, ginger, soy sauce and tomato purée, which works marvellously with beef and broccolini. 
As a special treat, I added to the #stirfry crunchy, white #beansprouts, a regular feature in cooking when I lived in Singapore although not always easy to find in the UK.

#awesome #asiancooking #asianfood #domesticdude #eatright #eggnoodles #food #food4gods #foodie #foodporn
In a refrigerator like mine, there is often #food  or leftovers in need of using up. Some days, my fridge can be a gold mine of #ingredients  for making a delicious and quick meal. For a balanced #lunch , one of my favourite #dishes  to make is the #noodlestirfry , which covers all the essential food of #carb , #protein  and #veg ; very healthy and very tasty. The #asian  flavour base I use for this #stirfry  is a combination of onion, chilli, garlic, ginger, soy sauce and tomato purée, which works marvellously with beef and broccolini. As a special treat, I added to the #stirfry  crunchy, white #beansprouts , a regular feature in cooking when I lived in Singapore although not always easy to find in the UK. #awesome  #asiancooking  #asianfood  #domesticdude  #eatright  #eggnoodles  #food  #food4gods  #foodie  #foodporn 
Fuss-free dishes for Thursday #homecooked #dinner.
•
1. Cabbage with dried shrimp 虾米炒包菜
2. Fresh cherry tomato (can’t get enough of these plump, juicy berries from the Netherlands!) 鲜樱桃番茄
3. Crispy Batang mackerel steaks 香煎马鲛鱼
4. Creamy corn egg drop soup 玉米蛋花汤
•
#comfortfood #asiancooking #dinnerideas #sgfood #sgig #homecookedmeal #instasg #igsg #家常菜 #自己煮 #煎鱼 #AromacookeryCooks
We're poke mad right now! How do you eat yours? Fish or tofu, spicy or fragrant? 
#Repost @moniquevanloon 
See this recipe on our website via the link in our bio.
We're poke mad right now! How do you eat yours? Fish or tofu, spicy or fragrant? #Repost  @moniquevanloon See this recipe on our website via the link in our bio.
Steamy steamy! Stay tuned for our recipe on this tasty Salmon dish next week!
Steamy steamy! Stay tuned for our recipe on this tasty Salmon dish next week!
BAGAI MANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI??
Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu...
Kehabisan cara yang harus di coba..
Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda..
Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma???
Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja..
Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya..
Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga..
Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya...
Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin
➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🏥Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan bayi
️✔ contact person :
📲BBM: D97F93C1
WA= 085850384347
BAGAI MANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI?? Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu... Kehabisan cara yang harus di coba.. Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda.. Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma??? Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja.. Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya.. Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga.. Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya... Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🏥Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan bayi ️✔ contact person : 📲BBM: D97F93C1 WA= 085850384347
Ramen 🍲😍 Ab und an genehmige ich mir natürlich auch eine Sünde, in diesem Fall ist es eine japanische Ramen mit Weizennudeln. Mit im Topf landeten Tofu, Enoki Pilze und Frühlingszwiebeln. Alles aus dem Asialaden 😊 Die Pilze lassen sich kaum von den Nudeln unterscheiden! Wer mag und kennt noch Enoki Pilze? 🍄
Ramen 🍲😍 Ab und an genehmige ich mir natürlich auch eine Sünde, in diesem Fall ist es eine japanische Ramen mit Weizennudeln. Mit im Topf landeten Tofu, Enoki Pilze und Frühlingszwiebeln. Alles aus dem Asialaden 😊 Die Pilze lassen sich kaum von den Nudeln unterscheiden! Wer mag und kennt noch Enoki Pilze? 🍄
Hungry? How about some fried rice, along with some healthy Korean seaweed that is toasted with no oil nor seasoning? Gorgeous flavours of the sea in this delightfully toasty savoury seaweed, shipped here specially by my new Korean friend @organictable 😍😍😍❤️! Amazing how IG connected us. So this rice dish is a celebration of our newfound friendship! Rounded fluffy grains of Uonuma rice, green leafy kailan, Sakura ebi, Penang salted fish and Malaysian farmed egg, seasoned with French salt fleur de sel. One plate to bring together produce from different regions. #regionalflavours #foodculture #friedrice #basicfood #lushlife #asiancooking #asiancuisine #culinarylove #koreanseaweed #seaweed #fleurdesel #niigata #uonuma #japaneserice #japonesa #homecooking #singapore #friendship #foodbuddies #airfreight #airflown #eatcolorful #hedchef #almosthealthy #butterrice #asianfood
Hungry? How about some fried rice, along with some healthy Korean seaweed that is toasted with no oil nor seasoning? Gorgeous flavours of the sea in this delightfully toasty savoury seaweed, shipped here specially by my new Korean friend @organictable 😍😍😍❤️! Amazing how IG connected us. So this rice dish is a celebration of our newfound friendship! Rounded fluffy grains of Uonuma rice, green leafy kailan, Sakura ebi, Penang salted fish and Malaysian farmed egg, seasoned with French salt fleur de sel. One plate to bring together produce from different regions. #regionalflavours  #foodculture  #friedrice  #basicfood  #lushlife  #asiancooking  #asiancuisine  #culinarylove  #koreanseaweed  #seaweed  #fleurdesel  #niigata  #uonuma  #japaneserice  #japonesa  #homecooking  #singapore  #friendship  #foodbuddies  #airfreight  #airflown  #eatcolorful  #hedchef  #almosthealthy  #butterrice  #asianfood 
Shopping
Shopping
Simple stir fry 💜 serves one

Ingredients:
•Half red onion
•Whole bell pepper
•(You can add and take away veg as you please, stir  fries are a really easy and customisable thing to make)
•One garlic clove (diced)
•Rice noodles (roughly 150g)
•Olive oil fry light/peanut oil
•One teaspoon of ginger
•Half a teaspoon of fish sauce (don't use fish sauce to make this recipe vegetarian)
•Two 1/2 tablespoons of chilli sauce (I used homemade chilli jam instead)
•Pinch of ground black pepper
•Salt (optional)
•Chilli flakes to serve (optional)

Method:
1- Start by chopping all the veg and garlic and then adding those to a pan. Cook until soft
2- Next add noodles, ginger, fish sauce, black pepper, and chilli jam
(Add salt whenever, if you want it included)
3- Combine all ingredients in pan, most rice noodles take 2 to 3 minutes to cook
4- Serve 💜

Tags: #cooking #asiancooking #noodles #stirfry
Simple stir fry 💜 serves one Ingredients: •Half red onion •Whole bell pepper •(You can add and take away veg as you please, stir  fries are a really easy and customisable thing to make) •One garlic clove (diced) •Rice noodles (roughly 150g) •Olive oil fry light/peanut oil •One teaspoon of ginger •Half a teaspoon of fish sauce (don't use fish sauce to make this recipe vegetarian) •Two 1/2 tablespoons of chilli sauce (I used homemade chilli jam instead) •Pinch of ground black pepper •Salt (optional) •Chilli flakes to serve (optional) Method: 1- Start by chopping all the veg and garlic and then adding those to a pan. Cook until soft 2- Next add noodles, ginger, fish sauce, black pepper, and chilli jam (Add salt whenever, if you want it included) 3- Combine all ingredients in pan, most rice noodles take 2 to 3 minutes to cook 4- Serve 💜 Tags: #cooking  #asiancooking  #noodles  #stirfry