an online Instagram web viewer

#actortheatre medias

Photos

From last night. I still can’t get over how great Dogfight was! @wrplayhouse @kevcline @kevin.myers217 #actortheatre #dogfight #westernreserveplayhouse
اجرا استاد عزیزم آقای امین آبان استاد فن بیانم🎬🎥 🤗👍👌📽 @aminaban_
( استاد خیلی دلم براتون تنگ شده😍❤ براتون آرزو موفقیت دارم⚘⚘) 🎂HAPPY WORLD THEATRE DAY🎭
روز جهانی تاتر گرامی است 
حقا و حقیقتا در جامعه ای که هنر به اضمحلال می رود قطعا هنرمند به استهلاک میرود در غیر این صورت هنرمند نفهم است,یا نمیفهمد,یا نمیخواهد که بداند,یا سخت پوست شده است مثل خرچنگ 📣🔴( لحظاتی از تاتر مرگ زنان زرد به درامنویسی, بازیگری و کارگردانی, امین آبان) 
#امین_آبان#تاتر_نیل#گروه_تاتر_نیل#روز_جهانی#تاتر#بازیگران#بازیگران_تاتر#کارگردان#کارگردان_تاتر#درام#دراما#تاتر_ایران#ایران_تاتر#هنر#آرت#بازیگران_زن#اعتراض#هنرمند#هنرمندان#تاتر_بازها#مرگ_زنان_زرد
#theatre
#actorTHEATRE
#happy
#manoto
#manotoplus
اجرا استاد عزیزم آقای امین آبان استاد فن بیانم🎬🎥 🤗👍👌📽 @aminaban_ ( استاد خیلی دلم براتون تنگ شده😍❤ براتون آرزو موفقیت دارم⚘⚘) 🎂HAPPY WORLD THEATRE DAY🎭 روز جهانی تاتر گرامی است حقا و حقیقتا در جامعه ای که هنر به اضمحلال می رود قطعا هنرمند به استهلاک میرود در غیر این صورت هنرمند نفهم است,یا نمیفهمد,یا نمیخواهد که بداند,یا سخت پوست شده است مثل خرچنگ 📣🔴( لحظاتی از تاتر مرگ زنان زرد به درامنویسی, بازیگری و کارگردانی, امین آبان) #امین_آبان #تاتر_نیل #گروه_تاتر_نیل #روز_جهانی #تاتر #بازیگران #بازیگران_تاتر #کارگردان #کارگردان_تاتر #درام #دراما #تاتر_ایران #ایران_تاتر #هنر #آرت #بازیگران_زن #اعتراض #هنرمند #هنرمندان #تاتر_بازها #مرگ_زنان_زرد  #theatre  #actorTHEATRE  #happy  #manoto  #manotoplus 
Představení na bucharech máme úspěšně za sebou a budeme se na Vás těšit v kině retrostar v polance a to 29.03. v 19:00h 😊
🎭🌂🎩🌺🍀🎭
#pankobkánvdavadceru #jaroslavhasek #divadlo #cinohra #prknacoznamenajisvet #like4like #likeforlike #actortheatre #theatre 🎩
На всякого мудреца довольно простоты - очень необычный спектакль в #uraldrama . Я не в том положении, чтобы дать оценку спектаклю. Но художник спектакля постарался на славу. Как минимум хотя бы из-за этого стоит посетить его. А уложиться в ограничение в 10 фотографий - очень тяжело. Хочется показать гораздо больше! В общем смотрите😏😎 #ekb #ekaterinburg #уралдрама #фотоспекталя #фотограф #екатеринбург #рекламнаясъемка #караул #зимин #photographer #photostudio #advertisingphotography #theatre #phototheatre #actortheatre
На всякого мудреца довольно простоты - очень необычный спектакль в #uraldrama  . Я не в том положении, чтобы дать оценку спектаклю. Но художник спектакля постарался на славу. Как минимум хотя бы из-за этого стоит посетить его. А уложиться в ограничение в 10 фотографий - очень тяжело. Хочется показать гораздо больше! В общем смотрите😏😎 #ekb  #ekaterinburg  #уралдрама  #фотоспекталя  #фотограф  #екатеринбург  #рекламнаясъемка  #караул  #зимин  #photographer  #photostudio  #advertisingphotography  #theatre  #phototheatre  #actortheatre 
Zkoušíme! 🎭🎬 Budeme se na Vás těšit ! 😊

17.03. 19:00 sokolovna Proskovice 
23.03. 18:00 KD Michalkovice 
29.03 19:00 Polanka 
#pankobkánvdavadceru #jaroslavhasek #emilfrantisekburian #pechacek #cinohra #divadlo #hostovacka #theatro #theatre #like4like #proskovickedivadlo #like4like #mojedruhahra #prknacoznamenajisvet #divadelnihra #theatricalplay #herec #actortheatre
Like mystery? Why not add a little bit of Bulgakov to your day. #ActorTheatre brings #Morphine to the stage
whatson-kyiv.com
#kiev #kyiv #whatsonkyiv
Agradecer de coração a todos os colaboradores culturais, e a todo público que levou  sua energia positiva, seus aplausos e risos, muito obrigado em nome de todo elenco e produção . Sem  vocês nada disso aconteceria! @tvtambau  @tvarapuan  @correiotv  @bafafapb @agendaviva @panificadoranN.S.dosprazeres @100%alegriasfesta @gleytsom  @Barataodasblusas @mamakoosatv @disklacre @vilavicentinajp #arte #art #actorstheater  #teatro #teatrolimapenante  #theater  @madeinusafuracao  @dalilapiupiuoficial  @cristiano_olliveir @janecrilza_oficial @pauloraulino_ #Actortheater #actortheatre
Agradecer de coração a todos os colaboradores culturais, e a todo público que levou sua energia positiva, seus aplausos e risos, muito obrigado em nome de todo elenco e produção . Sem vocês nada disso aconteceria! @tvtambau @tvarapuan @correiotv @bafafapb @agendaviva @panificadoranN.S.dosprazeres @100%alegriasfesta @gleytsom @Barataodasblusas @mamakoosatv @disklacre @vilavicentinajp #arte  #art  #actorstheater  #teatro  #teatrolimapenante  #theater  @madeinusafuracao @dalilapiupiuoficial @cristiano_olliveir @janecrilza_oficial @pauloraulino_ #Actortheater  #actortheatre 
Foi tudo tão mágico.
#arte #art #actorstheater  #teatro #teatrolimapenante  #theater  @madeinusafuracao  @dalilapiupiuoficial  @cristiano_olliveir @janecrilza_oficial @pauloraulino_ #Actortheater #actortheatre
Gerakan Seni Tradisional atau Gesit yang ke 23 akan ada pertunjukan teater oleh Komunitas Kembali dengan judul Tebah Tabuh Tabah pada tanggal 24 February 2o18.
Tempat di Taman Budaya Banten.
Diskusi bersama Farid Ibnu Wahid dan Feri Sandi Huiczhe pada pukul : 16.oo WIB

Waktu pementasan pukul : 2o.oo WIB.. Gesit dinisiasi oleh Dewan Kesenian Banten dan Bank Indonesia.. Mari kita hadiri, catat tanggalnya..
Kita apresiasi suatu karya dari komunitas kembali.. Mari kita hadiri.
Mari kita diskusikan.

#teathre #actors #actortheatre #tebahtabuhtabah #gesit #dewankesenianbanten #bankindonesiawilayahbanten #theatretradition
Gerakan Seni Tradisional atau Gesit yang ke 23 akan ada pertunjukan teater oleh Komunitas Kembali dengan judul Tebah Tabuh Tabah pada tanggal 24 February 2o18. Tempat di Taman Budaya Banten. Diskusi bersama Farid Ibnu Wahid dan Feri Sandi Huiczhe pada pukul : 16.oo WIB Waktu pementasan pukul : 2o.oo WIB.. Gesit dinisiasi oleh Dewan Kesenian Banten dan Bank Indonesia.. Mari kita hadiri, catat tanggalnya.. Kita apresiasi suatu karya dari komunitas kembali.. Mari kita hadiri. Mari kita diskusikan. #teathre  #actors  #actortheatre  #tebahtabuhtabah  #gesit  #dewankesenianbanten  #bankindonesiawilayahbanten  #theatretradition 
Foi-se o meu Conselheiro! Que venha outro e o faça feliz. Vida que segue.  Eu❤️atuar! 🎭 #actortheatre
Foi-se o meu Conselheiro! Que venha outro e o faça feliz. Vida que segue. Eu❤️atuar! 🎭 #actortheatre 
May you be surrounded by happiness 😇😇😇 gudnait @adefirmanhakim #adefirmanhakim #afhamore #actortheatre #actormovie #indonesianactor
Halah ngomongke karakter kok karo wong teater 😪
Hati-hati lho, orang teater yg super pengalaman biasanya kebawa sampe dunia realnya lho, eh maksud aku bukan drama sok sok'annya itu. Doi biasanya nge-iya-in aja, padahal dibelakang ngetawain wakaka.. Palagi kalo dia dibilang lemah karena kebanyakan menye-menye. Padahal itu cuma pembunuhan karakter lho, atau bisa dibilang pencitraan *duh 😥
Yaudah pokonya ati-ati aja sama orang bermuka dua gtu, orang yg pandai silat lidah gtu. Biasanya sih gegara "suwung" gtu doi jadi apdet status gaje, ya namanya aja kurang kerjaan. .
.
.
.
Ps : udah gak usah baper, caption hanya pengisi kekosongan sepi. Gak nyambung sih ya 😂😂
Eh iya maaf kalo congkak dikit, duh.. Itu foto taun 2013 pas jadi aktornya bang Akbar Siregar, pentasnya di UNES. Tp lebih happy waktu pentas di Teater Arena TBS sih, karna sempet baca di solopos, jadi aktor wanita terbaik versi solopos. *duh congkak bgt -,-
.
.
.
.
#throwback2013 #theatre #ManusiaPanggung #actortheatre
Halah ngomongke karakter kok karo wong teater 😪 Hati-hati lho, orang teater yg super pengalaman biasanya kebawa sampe dunia realnya lho, eh maksud aku bukan drama sok sok'annya itu. Doi biasanya nge-iya-in aja, padahal dibelakang ngetawain wakaka.. Palagi kalo dia dibilang lemah karena kebanyakan menye-menye. Padahal itu cuma pembunuhan karakter lho, atau bisa dibilang pencitraan *duh 😥 Yaudah pokonya ati-ati aja sama orang bermuka dua gtu, orang yg pandai silat lidah gtu. Biasanya sih gegara "suwung" gtu doi jadi apdet status gaje, ya namanya aja kurang kerjaan. . . . . Ps : udah gak usah baper, caption hanya pengisi kekosongan sepi. Gak nyambung sih ya 😂😂 Eh iya maaf kalo congkak dikit, duh.. Itu foto taun 2013 pas jadi aktornya bang Akbar Siregar, pentasnya di UNES. Tp lebih happy waktu pentas di Teater Arena TBS sih, karna sempet baca di solopos, jadi aktor wanita terbaik versi solopos. *duh congkak bgt -,- . . . . #throwback2013  #theatre  #ManusiaPanggung  #actortheatre 
“IO CREDO A CASSANDRA”
L’avventura sta per cominciare !
@lustri_culturaindies @piera_depiano •
•
•
#theatre #napoli #napoliteatrofestival #2018 #cassandra #ntf18 #teatro #newproject #comingsoon #actress #attriceitaliana #attrice #actor #actortheatre #actorlife #palazzoreale
💁🏽‍♂️🎥🎬🎭 #theatro #actortheatre 🎬🎭
👗Солнце носи в себе☀️☀️☀️
Тогда никогда не будешь в тени) 🔝☀️😁 #дубай2018 #всемдоброеутро 
#🌴 #actress #actortheatre #actormovie
#актрисатеатраикино
Вот изредка буду делать посты на этом аккаунте....Что бы хоть немного поддерживать его популяцию....
🎼
🎤
🎹
Небольшой отрывок из прекрасной песни «Найди меня» Как только услышал эту песню, сразу полюбил её! Ну и как же не спеть любимую песню! #song #voice #golos #actor #actortheatre #music #musikvoice #cover #fashion #fashionmodel #model #art #artmodel #fashionsong
Вот изредка буду делать посты на этом аккаунте....Что бы хоть немного поддерживать его популяцию.... 🎼 🎤 🎹 Небольшой отрывок из прекрасной песни «Найди меня» Как только услышал эту песню, сразу полюбил её! Ну и как же не спеть любимую песню! #song  #voice  #golos  #actor  #actortheatre  #music  #musikvoice  #cover  #fashion  #fashionmodel  #model  #art  #artmodel  #fashionsong 
Небольшой отрывок из песни которая сейчас первая в моем проигрывателе! «Найди меня» как вам? 
#cover #song #voice #theatre #actor #model #actortheatre #gyzelhasanova #найдименя #песня #голос #новаяфабриказвезд #живойзвук #гузельхасанова #музыка #люблюпеть🎤
Спасибо за красивую песню @guzelhasanova Люблю петь такие песни, как эта «Найди меня» 
#cover #song #voice #theatre #actor #model #actortheatre #gyzelhasanova #найдименя #песня #голос #новаяфабриказвезд #живойзвук
Кусочек красивой песни «Сын луны» кстати небольшой спойлер, данное произведение кое где будет воспроизводится))))а вот где угадайте))))жду ответов в комментарии #песня #музыка #мелодия #вокал #сынлуны #голос #актер #актертеатра #гримерка #театр #song #music #melody #vocal #sonmoon #voice #actor #actortheatre #theatre #model #fashionmodel #модель #instamusic
Кусочек красивой песни «Сын луны» кстати небольшой спойлер, данное произведение кое где будет воспроизводится))))а вот где угадайте))))жду ответов в комментарии #песня  #музыка  #мелодия  #вокал  #сынлуны  #голос  #актер  #актертеатра  #гримерка  #театр  #song  #music  #melody  #vocal  #sonmoon  #voice  #actor  #actortheatre  #theatre  #model  #fashionmodel  #модель  #instamusic 
Beberapa peran 2 tahun terakir yang lain ga ada dokumentasinya

#art #actor #actortheatre #theatre #like4like #like4follow #likeforlike #likeforfollow #lfl #lff #teater #teaterelnama #teaterhijrah #aktor #aktorindonesia #aktorteater
Свобода это дар, который мы можем в любой момент потерять #model #modellife #modeltime #actor #actorlife #mylife #actortheatre #free #dance #fly
#message get your tickets God is so faithful even when your not faithful #winning #God #iloveGod #actorslife #actorsgang #actortheatre #appointed
Когда узнал о выходе @apple IPhone X и уж так тебе его хочется купить! И да простит меня прекрасная и шикарная @gagara1987 за то что Ее песня использовалась в таких целях😂 #apple #iphonex #song #cover #voice #actor #model #actortheatre #fashionmodel #artmodel #песня #голос #модель #актер #актертеатра #хочуайфон10 #полинагагарина #гагаринцы #гагаринапоехали
Когда узнал о выходе @apple IPhone X и уж так тебе его хочется купить! И да простит меня прекрасная и шикарная @gagara1987 за то что Ее песня использовалась в таких целях😂 #apple  #iphonex  #song  #cover  #voice  #actor  #model  #actortheatre  #fashionmodel  #artmodel  #песня  #голос  #модель  #актер  #актертеатра  #хочуайфон10  #полинагагарина  #гагаринцы  #гагаринапоехали 
in the recent past, namely in 2013 with this song performed in Eurovision. I really like this song so I decided to sing it. waiting for criticism and praise #song#voice#actor#actortheatre#model#fashion#art#fashionmodel#songer#исполнитель#песня#голос#фадеевуслышит#whatif#evrovision2013
Как то давно посмотрел фильм в жанре мюзикл "Призрак оперы" и вот вчера снова услышал это песню, и захотелось спеть phantomtotheopera#actor#actortheatre#model#art#song#voice#fashionsinger#singer#актер#актертеатра#модель#искусство ##песня#голос#призракоперы #cover
A small fragment of the song of your favorite pop performer @gagara1987 song "Do not believe me anymore" #actor#actortheatre#model#art#song#voice#fashionsinger#singer#актер#актертеатра#модель#искусство##песня#голос#неверьмнебольше
Вчера смотрели мультфильм "Король Лев" и там была очень классная песня Тимона и Пумбы. И вот я решил сделать что-то типо пародии. Как получилось решать вам. Кстати если что песня называется "Can you feel the love tonight" Yesterday they watched the cartoon "The Lion King" and there was a very cool song by Timon and Pumba. So I decided to do something like a parody. How it turned out to be up to you. By the way, if that song is called "Can you feel the love tonight"#song#timonepumbaa#thelionking#voice#actor#actortheatre#russiansonger @topvocalist
Вчера смотрели мультфильм "Король Лев" и там была очень классная песня Тимона и Пумбы. И вот я решил сделать что-то типо пародии. Как получилось решать вам. Кстати если что песня называется "Can you feel the love tonight" Yesterday they watched the cartoon "The Lion King" and there was a very cool song by Timon and Pumba. So I decided to do something like a parody. How it turned out to be up to you. By the way, if that song is called "Can you feel the love tonight"#song #timonepumbaa #thelionking #voice #actor #actortheatre #russiansonger  @topvocalist
Good morning. Going to work. As well, when the favorite work is a daily holiday! But in the theater it does not happen otherwise! I love my theater#театр#актер#модель#доаматическийтеатр#мирнинскийтеатр#theatre#actor#model#art#dramatheatre#actortheatre#artmodel#fashion#feshionmodel
В ночи сошлись две половинки 
Серёга да Ягуся-Буся 
Прошлись по лужам мокрые ботинки 
И дождя я больше не боюся
........
In the night, the two halves came together
Seryoga da Yagusya-Busya
Went through the puddles of wet shoes
And I'm not afraid of the rain anymore
.........
PS: МДМ ну и стишок получился😂😂😂😂 #ночь#дождь#сказка#парк#гулянки#актер#модель#night#rain#park#actor#model#art#artmodel#actordrama#theatre#actortheatre#fashion#fashinmodel#smile
В ночи сошлись две половинки Серёга да Ягуся-Буся Прошлись по лужам мокрые ботинки И дождя я больше не боюся ........ In the night, the two halves came together Seryoga da Yagusya-Busya Went through the puddles of wet shoes And I'm not afraid of the rain anymore ......... PS: МДМ ну и стишок получился😂😂😂😂 #ночь #дождь #сказка #парк #гулянки #актер #модель #night #rain #park #actor #model #art #artmodel #actordrama #theatre #actortheatre #fashion #fashinmodel #smile