an online Instagram web viewer

#VirginCoconutOil medias

Photos

BEFORE AND AFTER CHALLENGE!! Hi loves, wanna be fairer like this photo? Try our SOJOMI soap! See and capture the difference in just 1 week!

10 lucky sojomi users will get the chance to win 1 SOJOMI soap and 1 SOJOMI cream when you share your 1 week before and after photos and experiences.

TO POST YOUR ENTRIES:

1. Follow "theskincarehub_ph" and "danesizzle" instagram accounts
2. Like "theskincarehub_ph" facebook page
3. Like this photo and share via instagram and facebook. 
4. Use #theskincarehubphchallenge when you share this photo
5. Post your own before and after photo and caption your great experiences. 
Note: This challenge is valid for the first 50 customers to buy sojomi soap and cream starting today. 
GOODLUCK AND HAVE AN AMAZING WHITENING EXPERIENCE. 💖

#whitening #whiteningsoap #sojomi #sojomisoap #sojomicream #whiteningcream #antiaging #antiacne #alphaarbutin #teatreextract #glutathione #kojic #antimelasma #antioxidant #virgincoconutoil #glowingskin #whiteskin #fairskin #flawless #kojicacid
BEFORE AND AFTER CHALLENGE!! Hi loves, wanna be fairer like this photo? Try our SOJOMI soap! See and capture the difference in just 1 week! 10 lucky sojomi users will get the chance to win 1 SOJOMI soap and 1 SOJOMI cream when you share your 1 week before and after photos and experiences. TO POST YOUR ENTRIES: 1. Follow "theskincarehub_ph" and "danesizzle" instagram accounts 2. Like "theskincarehub_ph" facebook page 3. Like this photo and share via instagram and facebook. 4. Use #theskincarehubphchallenge  when you share this photo 5. Post your own before and after photo and caption your great experiences. Note: This challenge is valid for the first 50 customers to buy sojomi soap and cream starting today. GOODLUCK AND HAVE AN AMAZING WHITENING EXPERIENCE. 💖 #whitening  #whiteningsoap  #sojomi  #sojomisoap  #sojomicream  #whiteningcream  #antiaging  #antiacne  #alphaarbutin  #teatreextract  #glutathione  #kojic  #antimelasma  #antioxidant  #virgincoconutoil  #glowingskin  #whiteskin  #fairskin  #flawless  #kojicacid 
SiamCoco 🥥 🇹🇭 🍃
Extra Virgin Coconut Oil 
น้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ 100% .
.
เป็นน้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ ที่สกัดจากเนื้อมะพร้าวโดยไม่ผ่านความร้อนและไม่ผ่านกระบวนการทางเคมีใดๆ ลักษณะใส ไม่มีสี ไม่มีตะกอน เหมาะสำหรับบริโภคเพื่อสุขภาพที่ดี และสำหรับบำรุงผิวพรรณภายนอก
.
.
สั่งสินค้า 📲
Line ID : @siamcocobrand
.
.
#SiamCoco #SiamCocoBrand #coconutoil #coconut #cooking #cookingoil #organic #virgincoconutoil  #coconutoilsoap #soap #healthy #beauty #natural #nature #blog #bloggerstyle #blogger #productofthailand #น้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ #น้ำมันมะพร้าวสกัดเย็น #น้ำมันมะพร้าว
SiamCoco 🥥 🇹🇭 🍃 Extra Virgin Coconut Oil น้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ 100% . . เป็นน้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ ที่สกัดจากเนื้อมะพร้าวโดยไม่ผ่านความร้อนและไม่ผ่านกระบวนการทางเคมีใดๆ ลักษณะใส ไม่มีสี ไม่มีตะกอน เหมาะสำหรับบริโภคเพื่อสุขภาพที่ดี และสำหรับบำรุงผิวพรรณภายนอก . . สั่งสินค้า 📲 Line ID : @siamcocobrand . . #SiamCoco  #SiamCocoBrand  #coconutoil  #coconut  #cooking  #cookingoil  #organic  #virgincoconutoil  #coconutoilsoap  #soap  #healthy  #beauty  #natural  #nature  #blog  #bloggerstyle  #blogger  #productofthailand  #น ้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ #น ้ำมันมะพร้าวสกัดเย็น #น ้ำมันมะพร้าว
Our liquid #CoconutOil is derived from our pure #Organic #VirginCoconutOil and contains concentrated levels medium-chain triglycerides. Using a #USDA certified organic process, we extract the fats from virgin coconut oil that remain solid at room temperature, resulting in an oil that remains liquid, even at cooler temperatures.⠀
.⠀
.⠀
.⠀
.⠀
.⠀
#Nutiva #Coconut #CoconutOil #NonGMO #Natural #Organic #Healthy #Health #Diet #Wellbeing #Wellness #FitFam #Vegetarian #Vegan #Paleo #HealthyAlternatives #GlutenFree #MCT #KijaniLiving
Our liquid #CoconutOil  is derived from our pure #Organic  #VirginCoconutOil  and contains concentrated levels medium-chain triglycerides. Using a #USDA  certified organic process, we extract the fats from virgin coconut oil that remain solid at room temperature, resulting in an oil that remains liquid, even at cooler temperatures.⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ .⠀ #Nutiva  #Coconut  #CoconutOil  #NonGMO  #Natural  #Organic  #Healthy  #Health  #Diet  #Wellbeing  #Wellness  #FitFam  #Vegetarian  #Vegan  #Paleo  #HealthyAlternatives  #GlutenFree  #MCT  #KijaniLiving 
Yang #vcofluid ni same je khasiat cm #vcosoftgel cume dlm bentuk cecair.. sesuai utk tujuan luar buat sapu2.. nak makan pun bole. rasa lemak2 mcm tuh.. sedap jugak.

WHATSAP  014 2937658 ☺

#vcocatalyst #vco #periodpain #senggugut #rambutgugur #catalyst #virgincoconutoil #stokiscatalyst #vcodelima #vcoargan #vcoaprikot #minyakkelapadara #vcoliquidcatalyst #carrieroils
Ketiga-tiga VCO ni VCO Antioksida 😉
.
🌷VCO Delima : VCO Delima memang famous dikalangan ibu menyusu dan wanita hamil. Sesuai juga untuk mencantikkan kulit, anti penuaan, boleh kawal kolestrol dan rawat sengugut ya 😉
.
🌷VCO Argan : VCO Argan ni mesti diamalkan kalau korang nk kulit cantik, bersih, bebas dr jerawat, klu ada ekzema, senang kata kalau nak fokuskan utk kulit, better ambil VCO Argan ni. Nak bagi kuku cantik, rambut cantik dan merawat kuku supaya tak patah makan la VCO Argan secara konsisten! The best part is VCO Argan buat muka kite glowing tau
.
🌷VCO Aprikot : VCO Aprikot ni memang sangat2 sesuai diamalkan utk sesiapa yang lenguh2 sendi. Amalkan sebagai supplement harian utk kecantikkan kulit. Disamping tu aprikot juga terkenal sebagai antikanser. Elok kita cegah dulu kan? The best part mengurangkan kedutan dan melembapkan kulit.

Sekotak RM65.00 exc pos

#vcocatalyst #vco #periodpain #senggugut #rambutgugur #catalyst #virgincoconutoil #vcosoftgel #stokiscatalyst #vcodelima #vcoargan #vcoaprikot #minyakkelapadara
#vcofluid #vcoliquidcatalyst
Ketiga-tiga VCO ni VCO Antioksida 😉 . 🌷VCO Delima : VCO Delima memang famous dikalangan ibu menyusu dan wanita hamil. Sesuai juga untuk mencantikkan kulit, anti penuaan, boleh kawal kolestrol dan rawat sengugut ya 😉 . 🌷VCO Argan : VCO Argan ni mesti diamalkan kalau korang nk kulit cantik, bersih, bebas dr jerawat, klu ada ekzema, senang kata kalau nak fokuskan utk kulit, better ambil VCO Argan ni. Nak bagi kuku cantik, rambut cantik dan merawat kuku supaya tak patah makan la VCO Argan secara konsisten! The best part is VCO Argan buat muka kite glowing tau . 🌷VCO Aprikot : VCO Aprikot ni memang sangat2 sesuai diamalkan utk sesiapa yang lenguh2 sendi. Amalkan sebagai supplement harian utk kecantikkan kulit. Disamping tu aprikot juga terkenal sebagai antikanser. Elok kita cegah dulu kan? The best part mengurangkan kedutan dan melembapkan kulit. Sekotak RM65.00 exc pos #vcocatalyst  #vco  #periodpain  #senggugut  #rambutgugur  #catalyst  #virgincoconutoil  #vcosoftgel  #stokiscatalyst  #vcodelima  #vcoargan  #vcoaprikot  #minyakkelapadara  #vcofluid  #vcoliquidcatalyst 
HANAKO COSMETICS🌸 .
.

Hanako cosmetics merupakan jenama produk kecantikkan dibawah Halagel M Sdn Bhd yang dikeluarkan pada tahun 2017. Dengan kepakaran 20 tahun dalam bidang R&D dan pengeluaran produk akhirnya Halagel telah mengorak langkah ke arah produk kosmetik. Pada asalnya Halagel perupakan pengimport gelatin halal di Malaysia, dengan usaha gigih meyampaikan sumber makanan halal kepada rakyat Malaysia Halagel juga telah mengeluarakan produk penjagaan diri dan produk makanan kesihatan hingga kini.
.
.

Dengan pengiktirafan seperti ISO, GMP, HALAL menguatkan lagi Halagel untuk melaksanakan perkhidmatan OEM kepada syarikat atau individu yang ingin mempunyai produk sendiri. Keyakinan pelanggan dengan perkhidmatan OEM yang disediakan sudah tentu Hanako adalah antara gabungan formulasi terbaik, dengan mengunakan teknologi NANO menjadikan Hanako adalah produk penjagaan kulit antara yang terbaik di pasaran.
.
.

Hanako kini terdiri dari 3 produk iaitu Hanako Lipstick, Hanako Body Lotion dan Hanako Moisturizer. Namum Halagel akan menambah produk janama Hanako dari masa ke semasa untuk memenuhi permintaan pasaran.
.
. 🔶 HANAKO LIPSTICK
Mampu merawat bibir kering, kusam dan mereka, baik untuk individu yang mempunyai masalah bibir sensitif.
.
. 🔶 HANAKO BODY LOTION & HANAKO DAILY MOISTURIZER
Dirumus khas dengan minyak Zaitun yang kaya dengan vitamin E baik untuk kulit.
.
.

Penyerapan yang amat baik malah mengekalkan kelembapan dengan kadar masa yang lama kerana teknologi "encapsulation" yang digunakan adalah inovasi terkini
.
.

Sangat sesuai bagi penggunaan dari usia 15 tahun ke 50 tahun kerana bahan yang terkandung dalam produk ini alami dan peratusan minyak Zaitun yang digunakan juga tinggi.

Whatsapp 📲: www.wasap.my/60195106962

#halagel #halal #halagelmalaysia #supplements #bazaarpaknil #gelatin #virgincoconutoil #omega3fishoil #grapeseedoil #flaxseedoil #extravirginoliveoil #blackseedoil #eveningprimeroseoil #ubatgigihalagel #kopigarambukithalagel #garambukithalagel #hanakocosmeticshalagel #fruitygummieshalagel #berusgigihalagel #herbaltoothpaste #rocksalttoothpaste #miswaktoothpaste #sayajual #kedah #wangsamaju #kualalumpur #produkmalaysia #selamat #produk
HANAKO COSMETICS🌸 . . Hanako cosmetics merupakan jenama produk kecantikkan dibawah Halagel M Sdn Bhd yang dikeluarkan pada tahun 2017. Dengan kepakaran 20 tahun dalam bidang R&D dan pengeluaran produk akhirnya Halagel telah mengorak langkah ke arah produk kosmetik. Pada asalnya Halagel perupakan pengimport gelatin halal di Malaysia, dengan usaha gigih meyampaikan sumber makanan halal kepada rakyat Malaysia Halagel juga telah mengeluarakan produk penjagaan diri dan produk makanan kesihatan hingga kini. . . Dengan pengiktirafan seperti ISO, GMP, HALAL menguatkan lagi Halagel untuk melaksanakan perkhidmatan OEM kepada syarikat atau individu yang ingin mempunyai produk sendiri. Keyakinan pelanggan dengan perkhidmatan OEM yang disediakan sudah tentu Hanako adalah antara gabungan formulasi terbaik, dengan mengunakan teknologi NANO menjadikan Hanako adalah produk penjagaan kulit antara yang terbaik di pasaran. . . Hanako kini terdiri dari 3 produk iaitu Hanako Lipstick, Hanako Body Lotion dan Hanako Moisturizer. Namum Halagel akan menambah produk janama Hanako dari masa ke semasa untuk memenuhi permintaan pasaran. . . 🔶 HANAKO LIPSTICK Mampu merawat bibir kering, kusam dan mereka, baik untuk individu yang mempunyai masalah bibir sensitif. . . 🔶 HANAKO BODY LOTION & HANAKO DAILY MOISTURIZER Dirumus khas dengan minyak Zaitun yang kaya dengan vitamin E baik untuk kulit. . . Penyerapan yang amat baik malah mengekalkan kelembapan dengan kadar masa yang lama kerana teknologi "encapsulation" yang digunakan adalah inovasi terkini . . Sangat sesuai bagi penggunaan dari usia 15 tahun ke 50 tahun kerana bahan yang terkandung dalam produk ini alami dan peratusan minyak Zaitun yang digunakan juga tinggi. Whatsapp 📲: www.wasap.my/60195106962 #halagel  #halal  #halagelmalaysia  #supplements  #bazaarpaknil  #gelatin  #virgincoconutoil  #omega3fishoil  #grapeseedoil  #flaxseedoil  #extravirginoliveoil  #blackseedoil  #eveningprimeroseoil  #ubatgigihalagel  #kopigarambukithalagel  #garambukithalagel  #hanakocosmeticshalagel  #fruitygummieshalagel  #berusgigihalagel  #herbaltoothpaste  #rocksalttoothpaste  #miswaktoothpaste  #sayajual  #kedah  #wangsamaju  #kualalumpur  #produkmalaysia  #selamat  #produk 
Korang tau #Catalyst terkenal dengan VCO nye kan?

Tapi tau tak Catalyst Nutraceutical pun ada set penjagaan rambut 😄
.
Set penjagaan rambut
.
📌Hair revitalizer RM39.90 - seperti minyak rambut. Tak perlu dicuci. Sapu & Urut kulit kepala. Guna 2-3 kali seminggu
.
📌 Hair treatment RM39.90 - seperti perapi rambut. Sapu & urut kulit kepala, biar selama 45minit, bilas dengan air. Guna seminggu sekali
.
1 SET RM75 FREE POS SM
.
WHATSAP 0142937658
.
#haircare #minyakkelapadara #virgincoconutoil #vco #hairtreatment #hairrevitalizer #hairproblem #vcocatalyst
Korang tau #Catalyst  terkenal dengan VCO nye kan? Tapi tau tak Catalyst Nutraceutical pun ada set penjagaan rambut 😄 . Set penjagaan rambut . 📌Hair revitalizer RM39.90 - seperti minyak rambut. Tak perlu dicuci. Sapu & Urut kulit kepala. Guna 2-3 kali seminggu . 📌 Hair treatment RM39.90 - seperti perapi rambut. Sapu & urut kulit kepala, biar selama 45minit, bilas dengan air. Guna seminggu sekali . 1 SET RM75 FREE POS SM . WHATSAP 0142937658 . #haircare  #minyakkelapadara  #virgincoconutoil  #vco  #hairtreatment  #hairrevitalizer  #hairproblem  #vcocatalyst 
Banyak kebaikan & khasiat dari vco yang perlu ibu hamil perlu tahu. Selain dari memudahkan proses bersalin dan menhilangkan streckmarks, ia juga boleh digunakan untuk bayi baru lahir untuk menghilangkan ruam2 gatal dan eczema pada kulit bayi. #Vco juga berfungsi untuk melembut dan melicinkan kulit dari masalah jerawat

Harga normal RM39.90
Promosi RM35 exc pos

WHATSAP 014 2937658

#vcocatalyst #periodpain #senggugut #rambutgugur #catalyst #virgincoconutoil #vcosoftgel #stokiscatalyst #vcodelima #vcoargan #vcoaprikot #minyakkelapadara
#vcofluid #skinfood
Banyak kebaikan & khasiat dari vco yang perlu ibu hamil perlu tahu. Selain dari memudahkan proses bersalin dan menhilangkan streckmarks, ia juga boleh digunakan untuk bayi baru lahir untuk menghilangkan ruam2 gatal dan eczema pada kulit bayi. #Vco  juga berfungsi untuk melembut dan melicinkan kulit dari masalah jerawat Harga normal RM39.90 Promosi RM35 exc pos WHATSAP 014 2937658 #vcocatalyst  #periodpain  #senggugut  #rambutgugur  #catalyst  #virgincoconutoil  #vcosoftgel  #stokiscatalyst  #vcodelima  #vcoargan  #vcoaprikot  #minyakkelapadara  #vcofluid  #skinfood 
The much awaited coconut Oil Soaps coming again very soon! 52 pieces already reserved by 5 different customers ❤ Reserve yours now!
.
.
.
#organicbeautyph #organicmanila #coconutoil #koconaecoconutoil #koconaephilippines #koconae #coconut #virgincoconutoil #beautyph #beautymnl #naturalbeautyph #naturalbeauty #organiclife #organiclifeph #organicliving #nature #beauty #organicproductsph #organicproducts #organic #love #instagood #photooftheday #beautiful #happy #cute #like4like #picoftheday
The much awaited coconut Oil Soaps coming again very soon! 52 pieces already reserved by 5 different customers ❤ Reserve yours now! . . . #organicbeautyph  #organicmanila  #coconutoil  #koconaecoconutoil  #koconaephilippines  #koconae  #coconut  #virgincoconutoil  #beautyph  #beautymnl  #naturalbeautyph  #naturalbeauty  #organiclife  #organiclifeph  #organicliving  #nature  #beauty  #organicproductsph  #organicproducts  #organic  #love  #instagood  #photooftheday  #beautiful  #happy  #cute  #like4like  #picoftheday 
SiamCoco 🥥 🇹🇭 🍃
Extra Virgin Coconut Oil 
น้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ 100% .
.
เป็นน้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ ที่สกัดจากเนื้อมะพร้าวโดยไม่ผ่านความร้อนและไม่ผ่านกระบวนการทางเคมีใดๆ ลักษณะใส ไม่มีสี ไม่มีตะกอน เหมาะสำหรับบริโภคเพื่อสุขภาพที่ดี และสำหรับบำรุงผิวพรรณภายนอก
.
.
สั่งสินค้า 📲
Line ID : @siamcocobrand
.
.
#SiamCoco #SiamCocoBrand #coconutoil #coconut #cooking #cookingoil #organic #virgincoconutoil  #coconutoilsoap #soap #healthy #beauty #natural #nature #blog #bloggerstyle #blogger #productofthailand #น้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ #น้ำมันมะพร้าวสกัดเย็น #น้ำมันมะพร้าว
SiamCoco 🥥 🇹🇭 🍃 Extra Virgin Coconut Oil น้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ 100% . . เป็นน้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ ที่สกัดจากเนื้อมะพร้าวโดยไม่ผ่านความร้อนและไม่ผ่านกระบวนการทางเคมีใดๆ ลักษณะใส ไม่มีสี ไม่มีตะกอน เหมาะสำหรับบริโภคเพื่อสุขภาพที่ดี และสำหรับบำรุงผิวพรรณภายนอก . . สั่งสินค้า 📲 Line ID : @siamcocobrand . . #SiamCoco  #SiamCocoBrand  #coconutoil  #coconut  #cooking  #cookingoil  #organic  #virgincoconutoil  #coconutoilsoap  #soap  #healthy  #beauty  #natural  #nature  #blog  #bloggerstyle  #blogger  #productofthailand  #น ้ำมันมะพร้าวบริสุทธิ์ #น ้ำมันมะพร้าวสกัดเย็น #น ้ำมันมะพร้าว
HANAKO COSMETICS🌸 .
.

Hanako cosmetics merupakan jenama produk kecantikkan dibawah Halagel M Sdn Bhd yang dikeluarkan pada tahun 2017. Dengan kepakaran 20 tahun dalam bidang R&D dan pengeluaran produk akhirnya Halagel telah mengorak langkah ke arah produk kosmetik. Pada asalnya Halagel perupakan pengimport gelatin halal di Malaysia, dengan usaha gigih meyampaikan sumber makanan halal kepada rakyat Malaysia Halagel juga telah mengeluarakan produk penjagaan diri dan produk makanan kesihatan hingga kini.
.
.

Dengan pengiktirafan seperti ISO, GMP, HALAL menguatkan lagi Halagel untuk melaksanakan perkhidmatan OEM kepada syarikat atau individu yang ingin mempunyai produk sendiri. Keyakinan pelanggan dengan perkhidmatan OEM yang disediakan sudah tentu Hanako adalah antara gabungan formulasi terbaik, dengan mengunakan teknologi NANO menjadikan Hanako adalah produk penjagaan kulit antara yang terbaik di pasaran.
.
.

Hanako kini terdiri dari 3 produk iaitu Hanako Lipstick, Hanako Body Lotion dan Hanako Moisturizer. Namum Halagel akan menambah produk janama Hanako dari masa ke semasa untuk memenuhi permintaan pasaran.
.
. 🔶 HANAKO LIPSTICK
Mampu merawat bibir kering, kusam dan mereka, baik untuk individu yang mempunyai masalah bibir sensitif.
.
. 🔶 HANAKO BODY LOTION & HANAKO DAILY MOISTURIZER
Dirumus khas dengan minyak Zaitun yang kaya dengan vitamin E baik untuk kulit.
.
.

Penyerapan yang amat baik malah mengekalkan kelembapan dengan kadar masa yang lama kerana teknologi "encapsulation" yang digunakan adalah inovasi terkini
.
.

Sangat sesuai bagi penggunaan dari usia 15 tahun ke 50 tahun kerana bahan yang terkandung dalam produk ini alami dan peratusan minyak Zaitun yang digunakan juga tinggi.

Whatsapp 📲: www.wasap.my/60195106962

#halagel #halal #halagelmalaysia #supplements #bazaarpaknil #gelatin #virgincoconutoil #omega3fishoil #grapeseedoil #flaxseedoil #extravirginoliveoil #blackseedoil #eveningprimeroseoil #ubatgigihalagel #kopigarambukithalagel #garambukithalagel #hanakocosmeticshalagel #fruitygummieshalagel #berusgigihalagel #herbaltoothpaste #rocksalttoothpaste #miswaktoothpaste #sayajual #kedah #wangsamaju #kualalumpur #produkmalaysia #selamat #produk
HANAKO COSMETICS🌸 . . Hanako cosmetics merupakan jenama produk kecantikkan dibawah Halagel M Sdn Bhd yang dikeluarkan pada tahun 2017. Dengan kepakaran 20 tahun dalam bidang R&D dan pengeluaran produk akhirnya Halagel telah mengorak langkah ke arah produk kosmetik. Pada asalnya Halagel perupakan pengimport gelatin halal di Malaysia, dengan usaha gigih meyampaikan sumber makanan halal kepada rakyat Malaysia Halagel juga telah mengeluarakan produk penjagaan diri dan produk makanan kesihatan hingga kini. . . Dengan pengiktirafan seperti ISO, GMP, HALAL menguatkan lagi Halagel untuk melaksanakan perkhidmatan OEM kepada syarikat atau individu yang ingin mempunyai produk sendiri. Keyakinan pelanggan dengan perkhidmatan OEM yang disediakan sudah tentu Hanako adalah antara gabungan formulasi terbaik, dengan mengunakan teknologi NANO menjadikan Hanako adalah produk penjagaan kulit antara yang terbaik di pasaran. . . Hanako kini terdiri dari 3 produk iaitu Hanako Lipstick, Hanako Body Lotion dan Hanako Moisturizer. Namum Halagel akan menambah produk janama Hanako dari masa ke semasa untuk memenuhi permintaan pasaran. . . 🔶 HANAKO LIPSTICK Mampu merawat bibir kering, kusam dan mereka, baik untuk individu yang mempunyai masalah bibir sensitif. . . 🔶 HANAKO BODY LOTION & HANAKO DAILY MOISTURIZER Dirumus khas dengan minyak Zaitun yang kaya dengan vitamin E baik untuk kulit. . . Penyerapan yang amat baik malah mengekalkan kelembapan dengan kadar masa yang lama kerana teknologi "encapsulation" yang digunakan adalah inovasi terkini . . Sangat sesuai bagi penggunaan dari usia 15 tahun ke 50 tahun kerana bahan yang terkandung dalam produk ini alami dan peratusan minyak Zaitun yang digunakan juga tinggi. Whatsapp 📲: www.wasap.my/60195106962 #halagel  #halal  #halagelmalaysia  #supplements  #bazaarpaknil  #gelatin  #virgincoconutoil  #omega3fishoil  #grapeseedoil  #flaxseedoil  #extravirginoliveoil  #blackseedoil  #eveningprimeroseoil  #ubatgigihalagel  #kopigarambukithalagel  #garambukithalagel  #hanakocosmeticshalagel  #fruitygummieshalagel  #berusgigihalagel  #herbaltoothpaste  #rocksalttoothpaste  #miswaktoothpaste  #sayajual  #kedah  #wangsamaju  #kualalumpur  #produkmalaysia  #selamat  #produk 
.
Ayah saya sakit. Dah berhari2 ayah saya batuk... Kesian ayah saya.Saya sayang ayah saya. Boleh sesiapa tolong ayah saya???
.
Mari admin tolong ok 😊 Kalau awak sayang ayah awak, awak beritahu ayah awak, suruh beli AzimPRO ye... Picit je masuk mulut.. In Sha Allah, batuk tu akan berkurangan.. Sebab AzimPRO dapat tingkatkan imuniti.. .
Awak pon kene kuat juga, nanti jangkit.. Minum juga AzimPRO ok??? Biar seisi keluarga dilindungi...
.
Beli sekarang ok😉 .
#lazada #shopee #11street .
#azimprotection  #azimpro #batuk #vco #virgincoconutoil  #minyakkelapadara #sihat
. Ayah saya sakit. Dah berhari2 ayah saya batuk... Kesian ayah saya.Saya sayang ayah saya. Boleh sesiapa tolong ayah saya??? . Mari admin tolong ok 😊 Kalau awak sayang ayah awak, awak beritahu ayah awak, suruh beli AzimPRO ye... Picit je masuk mulut.. In Sha Allah, batuk tu akan berkurangan.. Sebab AzimPRO dapat tingkatkan imuniti.. . Awak pon kene kuat juga, nanti jangkit.. Minum juga AzimPRO ok??? Biar seisi keluarga dilindungi... . Beli sekarang ok😉 . #lazada  #shopee  #11street  . #azimprotection  #azimpro  #batuk  #vco  #virgincoconutoil  #minyakkelapadara  #sihat 
Virgin Coconut Oil diproses tanpa pemanasan dan fermentasi hingga menghasilkan Virgin Coconut Oil yang murni dan alami. Yang berguna untuk menjaga kesehatan kulit dan rambut. Sehingga kulit tetap lembut dan bersinar.
.
Cara Pakai :
Rambut : Gunakan pada rambut diamkan beberapa saat kemudia bilas
Tubuh: Oleskan pada kulit setelah mandi
Untuk Dikonsumsi : Dewasa 3x1 sendok makan /hari dan untuk anak anak 2x1 sendok teh/hari.bisa dicampurkan pada salad
.
isi 100 ml .
Harga : 125.000,-
.
.
For order : 
Line : aputri_lestari
WA : 087888646161
.
#juallulur #lulurbalialus #jualbalialus #lfl #baliratih #perawatantubuh #maskerpayudara #maskerbreastbalialus #coolingdownbalialus #virgincoconutoil #minyakkelapa #jualminyakkelapa #jualvco
Virgin Coconut Oil diproses tanpa pemanasan dan fermentasi hingga menghasilkan Virgin Coconut Oil yang murni dan alami. Yang berguna untuk menjaga kesehatan kulit dan rambut. Sehingga kulit tetap lembut dan bersinar. . Cara Pakai : Rambut : Gunakan pada rambut diamkan beberapa saat kemudia bilas Tubuh: Oleskan pada kulit setelah mandi Untuk Dikonsumsi : Dewasa 3x1 sendok makan /hari dan untuk anak anak 2x1 sendok teh/hari.bisa dicampurkan pada salad . isi 100 ml . Harga : 125.000,- . . For order : Line : aputri_lestari WA : 087888646161 . #juallulur  #lulurbalialus  #jualbalialus  #lfl  #baliratih  #perawatantubuh  #maskerpayudara  #maskerbreastbalialus  #coolingdownbalialus  #virgincoconutoil  #minyakkelapa  #jualminyakkelapa  #jualvco 
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING
.
🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda.
.
🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti :
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda.

Beli sekarang
Rp160.000 / 1000ml
📲Order melalui WA : 082190776423

#virgincoconutoil #vcoketofastosis #vcosurabaya #vcomalang #ketofastosis #dietketofastosis
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING . 🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda. . 🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti : Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda. Beli sekarang Rp160.000 / 1000ml 📲Order melalui WA : 082190776423 #virgincoconutoil  #vcoketofastosis  #vcosurabaya  #vcomalang  #ketofastosis  #dietketofastosis 
Tersedia juga dalam kemasan 130ml 😊😱 VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING
.
🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda.
.
🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti :
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda.

Beli sekarang
Rp40.000 / 130ml
📲Order melalui WA : 082190776423

#virgincoconutoil #vcoketofastosis #vcosurabaya #vcomalang #ketofastosis #dietketofastosis
Tersedia juga dalam kemasan 130ml 😊😱 VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING . 🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda. . 🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti : Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda. Beli sekarang Rp40.000 / 130ml 📲Order melalui WA : 082190776423 #virgincoconutoil  #vcoketofastosis  #vcosurabaya  #vcomalang  #ketofastosis  #dietketofastosis 
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING
.
🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda.
.
🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti :
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda.

Beli sekarang
Rp160.000 / 1000ml
📲Order melalui WA : 082190776423

#virgincoconutoil #vcoketofastosis #vcosurabaya #vcomalang #ketofastosis #dietketofastosis
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING . 🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda. . 🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti : Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda. Beli sekarang Rp160.000 / 1000ml 📲Order melalui WA : 082190776423 #virgincoconutoil  #vcoketofastosis  #vcosurabaya  #vcomalang  #ketofastosis  #dietketofastosis 
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING
.
🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda.
.
🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti :
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda.

Beli sekarang
Rp160.000 / 1000ml
📲Order melalui WA : 082190776423

#virgincoconutoil #vcoketofastosis #vcosurabaya #vcomalang #ketofastosis #dietketofastosis
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING . 🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda. . 🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti : Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda. Beli sekarang Rp160.000 / 1000ml 📲Order melalui WA : 082190776423 #virgincoconutoil  #vcoketofastosis  #vcosurabaya  #vcomalang  #ketofastosis  #dietketofastosis 
Tersedia juga dalam kemasan 130ml 😊😱
.
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING
.
🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda.
.
🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti :
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda.

Beli sekarang
Rp40.000 / 130ml
📲Order melalui WA : 082190776423

#virgincoconutoil #vcoketofastosis #vcosurabaya #vcomalang #ketofastosis #dietketofastosis
Tersedia juga dalam kemasan 130ml 😊😱 . VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING . 🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda. . 🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti : Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda. Beli sekarang Rp40.000 / 130ml 📲Order melalui WA : 082190776423 #virgincoconutoil  #vcoketofastosis  #vcosurabaya  #vcomalang  #ketofastosis  #dietketofastosis 
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING
.
🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda.
.
🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti :
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda.

Beli sekarang
Rp160.000 / 1000ml
📲Order melalui WA : 082190776423

#virgincoconutoil #vcoketofastosis #vcosurabaya #vcomalang #ketofastosis #dietketofastosis
VCO (VIRGIN COCONUT OIL) IS AMAZING . 🌴Virgin Coconut Oil atau minyak kelapa murni, telah dipercaya khasiatnya sejak nenek moyang sebagai makanan, kecantikan dan penyembuhan yang menakjubkan. Dulu kebanyakan orang mengasosiasikan minyak kelapa sebagai minyak yang berbahaya dan berlemak, tetapi VCO benar-benar unik dan berbeda. . 🌴Kandungan penting VCO adalah asam laurat yang tinggi, selain bermafaat melawan bakteri, virus, dan kuman berbahaya dalam tubuh Anda. VCO memiliki struktur molekul yang stabil dan memiliki efek positif pada tubuh manusia seperti : Meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan metabolisme, diet berat badan , sebagai pelembab alami yang sangat baik, dan memperlambat proses penuaan pada kulit Anda. Beli sekarang Rp160.000 / 1000ml 📲Order melalui WA : 082190776423 #virgincoconutoil  #vcoketofastosis  #vcosurabaya  #vcomalang  #ketofastosis  #dietketofastosis 
Hoorayyy!!! Berita baik untuk ibu-ibu, boleh dapatkan rangkaian produk Bellabooo dengan harga combo lebih jimat. Senang la nak buat stok kan? Nak balik kampung pun senang bawa. Bestnya! Promo hingga 22 Jun je tau.
.
Klik link di bio untuk info lanjut.
.
#bellabooo #bellabooostockist #headtotoe #mandianbayi #bodywash #sabunbayi #babypowder #bedakbayi #bedakbaby #babyoil #minyakbaby #minyakbayi #virgincoconutoil #vco #minyakkelapadara
Hoorayyy!!! Berita baik untuk ibu-ibu, boleh dapatkan rangkaian produk Bellabooo dengan harga combo lebih jimat. Senang la nak buat stok kan? Nak balik kampung pun senang bawa. Bestnya! Promo hingga 22 Jun je tau.
.
Klik link di bio untuk info lanjut.
.
#bellabooo #bellabooostockist #headtotoe #mandianbayi #bodywash #sabunbayi #babypowder #bedakbayi #bedakbaby #babyoil #minyakbaby #minyakbayi #virgincoconutoil #vco #minyakkelapadara
Manfaat Kesehatan dari K-Sauda VCO ( Virgin Coconut Oil) + Vit. E :

1. Merangsang kelenjar Thyroid : Penelitian menunjukkan bahwa minyak kelapa mengandung asam lemak rantai sedang (MCFA) mampu mempercepat yang merangsang metabolisme, memberi lebih banyak energi.

2. Mengatasi bakteri Berbahaya : Minyak kelapa VCO memiliki kandiungan asam kaprilat di dalamnya yang dikenal untuk membunuh kelebihan candida dan membunuh bakteri berbahaya.

3 Menurunkan kolesterol: VCO kaya asam laurat yang melindungi jantung Anda dengan mengurangi kolesterol total dan dapat meningkatkan kolesterol baik.

4. Membantu menurunkan berat badan: ada fakta menarik tentang minyak kelapa; meskipun lemak, tetapi dapat membantu menurunkan berat badan! Asam lemak rantai menengah yang sehat berbeda dengan lemak lainnya; MCFA akan dikirim langsung ke hati dan diubah menjadi energi secara langsung. Dengan demikian tubuh tidak akan menyimpan lemak virgin coconut oil sebagai lemak dalam tubuh.

5. Membantu menjaga gula darah: VCO tidak menghasilkan lonjakan insulin dalam aliran darah Anda. Sebaliknya ia mampu membantu mengontrol gula darah dengan meningkatkan sekresi insulin. 
6. Mengurangi penyakit jantung: Telah banyak penelitian tentang orang-orang di Kepulauan Pasifik yang menemukan bahwa total asupan kalori mereka 30-60% dari minyak kelapa yang merupakan minyak jenuh. Tidak ditemukan kasus jantung di wilayah tersebut.

7. Mendukung sistem kekebalan tubuh. Virgin coconut oil VCO kaya asam laurat, nutrisi yang mendukung sistem kekebalan tubuh.

8. Sangat Baik untuk kulit: Ketika oleskan secara eksternal akan membentuk lapisan antibakteri pelindung melindungi bagian tubuh yang terinfeksi. Selain itu minyak kelapa dapat mempercepat proses penyembuhan memar dengan membantu memperbaiki jaringan yang rusak.

9. Memberi nutrisi untuk otak: Penelitian menunjukkan bahwa VCO (virgin coconut oil) meningkatkan fungsi kognitif, bahkan membalikkan penyakit neurodegenerative pada tahap awal.

Rp 192.000

#saudavco #habbatussauda  #habbatusauda #habbasyioil  #jualhabbatussauda #vco #jualvco #virgincoconutoil #herbal #organic #organicskincare #organicvirgincoconutoil #tokoherbal #coconutoilbandung #klink
Manfaat Kesehatan dari K-Sauda VCO ( Virgin Coconut Oil) + Vit. E : 1. Merangsang kelenjar Thyroid : Penelitian menunjukkan bahwa minyak kelapa mengandung asam lemak rantai sedang (MCFA) mampu mempercepat yang merangsang metabolisme, memberi lebih banyak energi. 2. Mengatasi bakteri Berbahaya : Minyak kelapa VCO memiliki kandiungan asam kaprilat di dalamnya yang dikenal untuk membunuh kelebihan candida dan membunuh bakteri berbahaya. 3 Menurunkan kolesterol: VCO kaya asam laurat yang melindungi jantung Anda dengan mengurangi kolesterol total dan dapat meningkatkan kolesterol baik. 4. Membantu menurunkan berat badan: ada fakta menarik tentang minyak kelapa; meskipun lemak, tetapi dapat membantu menurunkan berat badan! Asam lemak rantai menengah yang sehat berbeda dengan lemak lainnya; MCFA akan dikirim langsung ke hati dan diubah menjadi energi secara langsung. Dengan demikian tubuh tidak akan menyimpan lemak virgin coconut oil sebagai lemak dalam tubuh. 5. Membantu menjaga gula darah: VCO tidak menghasilkan lonjakan insulin dalam aliran darah Anda. Sebaliknya ia mampu membantu mengontrol gula darah dengan meningkatkan sekresi insulin. 6. Mengurangi penyakit jantung: Telah banyak penelitian tentang orang-orang di Kepulauan Pasifik yang menemukan bahwa total asupan kalori mereka 30-60% dari minyak kelapa yang merupakan minyak jenuh. Tidak ditemukan kasus jantung di wilayah tersebut. 7. Mendukung sistem kekebalan tubuh. Virgin coconut oil VCO kaya asam laurat, nutrisi yang mendukung sistem kekebalan tubuh. 8. Sangat Baik untuk kulit: Ketika oleskan secara eksternal akan membentuk lapisan antibakteri pelindung melindungi bagian tubuh yang terinfeksi. Selain itu minyak kelapa dapat mempercepat proses penyembuhan memar dengan membantu memperbaiki jaringan yang rusak. 9. Memberi nutrisi untuk otak: Penelitian menunjukkan bahwa VCO (virgin coconut oil) meningkatkan fungsi kognitif, bahkan membalikkan penyakit neurodegenerative pada tahap awal. Rp 192.000 #saudavco  #habbatussauda  #habbatusauda  #habbasyioil  #jualhabbatussauda  #vco  #jualvco  #virgincoconutoil  #herbal  #organic  #organicskincare  #organicvirgincoconutoil  #tokoherbal  #coconutoilbandung  #klink 
Clodi Sakina Cover
Popok Kain Cuci Ulang

Varian :
- Cover Perekat (Popok/Diaper)
- Cover Celana Snap/Kancing
1 paket terdiri dari 1 cover sakina dan 1 insert 
spesifikasi:
- outer: kain katun halus yang nyaman buat bayi
- waterproof: kain jasbaby yang lembut yang dapat menahan pipis tidak bocor.
- inner: dibuat dari kain kaos agar bayi tidak merasa panas
- insert/lampin: terdiri dari 4 lapis/layer yakni 2 lapis diadora stay dry yang tetap kering di kulit, didalamnya ada 2 lapis kain semi microfiber. insert bisa menyerap sampai 150 ml

Ukuran all size
- Cover Perekat utk berat badan 3-11 kg (NEW BORN)
- Cover Celana Snap utk berat badan 7-13 kg 
Motif :
- Pink (Girls) - Paus (Boys)
- Nanas (Girls) - Ninja (Boys)
- Pony (Girls) - Tayo (Boys)
- Helokity (Girls) - Lion (Boys)
- Keropi (Girls) - Poli (Boys)
- Lyama (Girls) - Mickey Biru (Boys)
- Pompom (Girls) - Doraemon (Boys)
- Mickey Merah (Girls) .
Please visit our store :
- Shopee
- Tokopedia
- Bukalapak
Nama Toko : Momongan.Id
WA : 081385130010
.
#kacangkedelaiorganik #kecaporganik #tepungorganik #tepungberasorganik #tepungmpasiorganik #gluttenfree #kaldusehat #mpasi #nonmsg #organic #organicfood #berasorganik #miesehat #palmsugar #virgincoconutoil #coconutcookingoil #kacangmerahorganik #kacangijoorganik
Clodi Sakina Cover Popok Kain Cuci Ulang Varian : - Cover Perekat (Popok/Diaper) - Cover Celana Snap/Kancing 1 paket terdiri dari 1 cover sakina dan 1 insert spesifikasi: - outer: kain katun halus yang nyaman buat bayi - waterproof: kain jasbaby yang lembut yang dapat menahan pipis tidak bocor. - inner: dibuat dari kain kaos agar bayi tidak merasa panas - insert/lampin: terdiri dari 4 lapis/layer yakni 2 lapis diadora stay dry yang tetap kering di kulit, didalamnya ada 2 lapis kain semi microfiber. insert bisa menyerap sampai 150 ml Ukuran all size - Cover Perekat utk berat badan 3-11 kg (NEW BORN) - Cover Celana Snap utk berat badan 7-13 kg Motif : - Pink (Girls) - Paus (Boys) - Nanas (Girls) - Ninja (Boys) - Pony (Girls) - Tayo (Boys) - Helokity (Girls) - Lion (Boys) - Keropi (Girls) - Poli (Boys) - Lyama (Girls) - Mickey Biru (Boys) - Pompom (Girls) - Doraemon (Boys) - Mickey Merah (Girls) . Please visit our store : - Shopee - Tokopedia - Bukalapak Nama Toko : Momongan.Id WA : 081385130010 . #kacangkedelaiorganik  #kecaporganik  #tepungorganik  #tepungberasorganik  #tepungmpasiorganik  #gluttenfree  #kaldusehat  #mpasi  #nonmsg  #organic  #organicfood  #berasorganik  #miesehat  #palmsugar  #virgincoconutoil  #coconutcookingoil  #kacangmerahorganik  #kacangijoorganik 
.
.
VCO (VIRGIN COCONUT OIL)
by SR12 SkinCare

Penggunaan VCO untuk wajah, rambut, tubuh :
.
- Untuk menggantikan krim malam. Memang terasa berminyak, tapi kulit akan segera menyerap.
.
- Mengurangi kerutan. Oleskan VCO di malam hari semalaman akan mengurangi kerutan.
.
-Mengurangi lingkaran hitam di mata. Oleskan di lingkaran mata.
.
- Mengatasi jerawat. Oleskan VCO pada jerawat, karena VCO mengandung anti mikroba.
.
- Membersihkan make up. Gunakan kapas lalu oleskan VCO ke wajah lalu bilas dengan air hangat.
.
- Oleskan pada bibir, akan membuat bibir lembab dan sehat.
.
- Sebagai masker wajah, tambahkan VCO dengan kopi, coklat, lemon untuk kulit berminyak, tambahkan madu untuk kulit kering hingga normal. Biarkan beberapa saat lalu bilas dengan air hangat.
.
- Mengatasi rambut rusak, oleskan setelah rambut dicuci, lalu dibilas (catatan penulis, bisa dioleskan secukupnya, biarkan semalaman, besok paginya dicuci). .
- Untuk membuat rambut berkilau, saat di kamar mandi oleskan VCO biarkan 5 menit lalu dicuci dengan shampo.
.
- Mengatasi ketombe, gunakan setengah cangkir VCO, oleskan ke seluruh rambut, biarkan paling tidak 5 menit lalu rambut dicuci dengan shampo.
.
- Mengatasi kutu rambut. Guyur rambut dengan larutan apple cider vinegar ditambah air, sekitar 1 sendok makan untuk satu cangkir lalu disisir, biarkan kering. Setelah kering oleskan VCO sampai rata, biarkan 12-24 jam lalu disisir lagi, kemudian dicuci dengan shampo.
.
- Oleskan pada kulit yang pecah-pecah terlebih dulu baru ke seluruh bagian tubuh agar kulit lembut dan lembab.Untuk mengatasi kulit yang digunakan untuk melakukan pekerjaan rumah seperti mencuci piring atau mencuci baju, oleskan minyak kelapa sebelum dan sesudah.
.
- Untuk kaki pecah-pecah, oleskan di tumit dan kaki, lalu gunakan kaos kaki, biarkan semalaman.
.
- Mengatasi kulit terbakar matahari, oleskan pada kulit yang terbakar dan diulang seperlunya.

#vco #virgincoconutoil #minyakkelapa #kesehatan #perawatantubuh #perawatanwajah #perawatankulit #obatherbal #obatjerawat #obatkulitpecahpecah #obatserbaguna #obatruampopok #perawatanrambut #minyakkelapamasak #pengurusbadan #penambahberatbadan #perawatanibuhamil #perawatanibumenyusui
. . VCO (VIRGIN COCONUT OIL) by SR12 SkinCare Penggunaan VCO untuk wajah, rambut, tubuh : . - Untuk menggantikan krim malam. Memang terasa berminyak, tapi kulit akan segera menyerap. . - Mengurangi kerutan. Oleskan VCO di malam hari semalaman akan mengurangi kerutan. . -Mengurangi lingkaran hitam di mata. Oleskan di lingkaran mata. . - Mengatasi jerawat. Oleskan VCO pada jerawat, karena VCO mengandung anti mikroba. . - Membersihkan make up. Gunakan kapas lalu oleskan VCO ke wajah lalu bilas dengan air hangat. . - Oleskan pada bibir, akan membuat bibir lembab dan sehat. . - Sebagai masker wajah, tambahkan VCO dengan kopi, coklat, lemon untuk kulit berminyak, tambahkan madu untuk kulit kering hingga normal. Biarkan beberapa saat lalu bilas dengan air hangat. . - Mengatasi rambut rusak, oleskan setelah rambut dicuci, lalu dibilas (catatan penulis, bisa dioleskan secukupnya, biarkan semalaman, besok paginya dicuci). . - Untuk membuat rambut berkilau, saat di kamar mandi oleskan VCO biarkan 5 menit lalu dicuci dengan shampo. . - Mengatasi ketombe, gunakan setengah cangkir VCO, oleskan ke seluruh rambut, biarkan paling tidak 5 menit lalu rambut dicuci dengan shampo. . - Mengatasi kutu rambut. Guyur rambut dengan larutan apple cider vinegar ditambah air, sekitar 1 sendok makan untuk satu cangkir lalu disisir, biarkan kering. Setelah kering oleskan VCO sampai rata, biarkan 12-24 jam lalu disisir lagi, kemudian dicuci dengan shampo. . - Oleskan pada kulit yang pecah-pecah terlebih dulu baru ke seluruh bagian tubuh agar kulit lembut dan lembab.Untuk mengatasi kulit yang digunakan untuk melakukan pekerjaan rumah seperti mencuci piring atau mencuci baju, oleskan minyak kelapa sebelum dan sesudah. . - Untuk kaki pecah-pecah, oleskan di tumit dan kaki, lalu gunakan kaos kaki, biarkan semalaman. . - Mengatasi kulit terbakar matahari, oleskan pada kulit yang terbakar dan diulang seperlunya. #vco  #virgincoconutoil  #minyakkelapa  #kesehatan  #perawatantubuh  #perawatanwajah  #perawatankulit  #obatherbal  #obatjerawat  #obatkulitpecahpecah  #obatserbaguna  #obatruampopok  #perawatanrambut  #minyakkelapamasak  #pengurusbadan  #penambahberatbadan  #perawatanibuhamil  #perawatanibumenyusui 
Salah 1 kegunaan pump & roll ni ialah utk melebatkan rambut
.
Boleh guna jenis pump dan sapukan pd kepala baby, sesuai sangat guna bila lepas bercukur. Kite sendiri bile bercukur rasa tak selesa kan,begitu juga baby
.
Sapukan pd kepala utk keselesaan baby disamping mempercepat & melebatkan pertumbuhan rambut
.
Whatsapp sis ya
📲017-4841856
.
#minyakkelapadaraassyifa #minyakkelapadaradaura #minyakkelapadara #mudahbersalin #virgincoconutoil #vcodaura #babyoil #dauravco #supplimentibumengandung #vco #mkd #tipsmudahbersalin #hairoil #babyhairoil #minyakpelebatrambut #extravirgincoconutoil #mkdrollup #bersalintanpajahit #minyaklebatrambut #extraminyakkelapadara #mkddaura #mkdliquidpump #fattzura #minyakrambutbaby #supplemenkesihatan #mkdsoftgel  #keperluanberpantang
#minyakkelapadarasoftgel #berpantangshop
Salah 1 kegunaan pump & roll ni ialah utk melebatkan rambut . Boleh guna jenis pump dan sapukan pd kepala baby, sesuai sangat guna bila lepas bercukur. Kite sendiri bile bercukur rasa tak selesa kan,begitu juga baby . Sapukan pd kepala utk keselesaan baby disamping mempercepat & melebatkan pertumbuhan rambut . Whatsapp sis ya 📲017-4841856 . #minyakkelapadaraassyifa  #minyakkelapadaradaura  #minyakkelapadara  #mudahbersalin  #virgincoconutoil  #vcodaura  #babyoil  #dauravco  #supplimentibumengandung  #vco  #mkd  #tipsmudahbersalin  #hairoil  #babyhairoil  #minyakpelebatrambut  #extravirgincoconutoil  #mkdrollup  #bersalintanpajahit  #minyaklebatrambut  #extraminyakkelapadara  #mkddaura  #mkdliquidpump  #fattzura  #minyakrambutbaby  #supplemenkesihatan  #mkdsoftgel  #keperluanberpantang  #minyakkelapadarasoftgel  #berpantangshop 
Sering risih sama lemak di perut, paha, atau lengan? Kamu bisa mengatasinya dengan VCO (Virgin Coconut Oil). ⠀
⠀
Kandungan lemak rantai sedang (MCT) pada VCO ini membantu meluruhkan lemak jahat. Selain berguna bagi kesehatan, VCO bermanfaat untuk kecantikan. Selengkapnya klik link ini ya --> https://buff.ly/2jV5EDR⠀
⠀
#virgincoconutoil #coconutoil #organiccoconutoil #vco #minyakkelapa #minyakkelapaorganik #minyakkelapamurni #vcoalami #vcoantioxidants #langsingsehat #dietvco #vcodiet #dietsehat #jualvco #jualminyakkelapa #jualvirgincoconutoil #healthychoice #sejutamanfaat #nature #natural #organic #healthy #veganesia
Sering risih sama lemak di perut, paha, atau lengan? Kamu bisa mengatasinya dengan VCO (Virgin Coconut Oil). ⠀ ⠀ Kandungan lemak rantai sedang (MCT) pada VCO ini membantu meluruhkan lemak jahat. Selain berguna bagi kesehatan, VCO bermanfaat untuk kecantikan. Selengkapnya klik link ini ya --> https://buff.ly/2jV5EDR⠀ ⠀ #virgincoconutoil  #coconutoil  #organiccoconutoil  #vco  #minyakkelapa  #minyakkelapaorganik  #minyakkelapamurni  #vcoalami  #vcoantioxidants  #langsingsehat  #dietvco  #vcodiet  #dietsehat  #jualvco  #jualminyakkelapa  #jualvirgincoconutoil  #healthychoice  #sejutamanfaat  #nature  #natural  #organic  #healthy  #veganesia 
Virgin Coconut Oil (VCO)

Price : 40K

Buat kalian yg sedang menjalankan puasa ramadhan. Seruni punya produk kesehatan nih.. untuk menjaga  stamina kawan2 agar tetap fit menjalankan aktivitas.
.
VCO sdh terbukti memiliki banyak manfaat baik untuk ginjal, rambut dan bayi. memiliki kandungan vitamin E dan asam Omega tinggi, sangat cocok untuk menjaga stamina kita saat menjalankan puasa ramadhan.
.

Selamat menjalankan ibadah puasa ya sist...gan... Ingat konsumsi VCO buatan Seruni biar Kua puasa dan kerjanya💪💪
.
Create by : Seruni Malang
CP : 081233670988 (Ika)
.
#VCO
#virgin
#virgincoconut
#virgincoconutoil
#Perempuanpetani
#Perempuanpetanimalang
#petaniwonogoro
#Seruni
Virgin Coconut Oil (VCO) Price : 40K Buat kalian yg sedang menjalankan puasa ramadhan. Seruni punya produk kesehatan nih.. untuk menjaga stamina kawan2 agar tetap fit menjalankan aktivitas. . VCO sdh terbukti memiliki banyak manfaat baik untuk ginjal, rambut dan bayi. memiliki kandungan vitamin E dan asam Omega tinggi, sangat cocok untuk menjaga stamina kita saat menjalankan puasa ramadhan. . Selamat menjalankan ibadah puasa ya sist...gan... Ingat konsumsi VCO buatan Seruni biar Kua puasa dan kerjanya💪💪 . Create by : Seruni Malang CP : 081233670988 (Ika) . #VCO  #virgin  #virgincoconut  #virgincoconutoil  #Perempuanpetani  #Perempuanpetanimalang  #petaniwonogoro  #Seruni 
PROMOSI!!
.
.
Jimat hampir RM20 dengan SET COMBO!!!
.
.
3 kotak Baby Herbal Cream Tropika (50g)
RM100 sahaja (jimat RM19.70)!!
.
.
WA 016-3100347 untuk order .
.
#productofmalaysia #produkmalaysia #bazaaronline #tropika #tropikaVCO #virgincoconutoil #minyakkelapadara #vco #sayajual #organik #organicproduct #organic #babyskin #natural #naturalskincare #babynaturalskincare #babyskincare #ilovemybaby #kids #baby #productforkids #productforbaby #tropikababyherbalcream #babyherbalcream
PROMOSI!! . . Jimat hampir RM20 dengan SET COMBO!!! . . 3 kotak Baby Herbal Cream Tropika (50g) RM100 sahaja (jimat RM19.70)!! . . WA 016-3100347 untuk order . . #productofmalaysia  #produkmalaysia  #bazaaronline  #tropika  #tropikaVCO  #virgincoconutoil  #minyakkelapadara  #vco  #sayajual  #organik  #organicproduct  #organic  #babyskin  #natural  #naturalskincare  #babynaturalskincare  #babyskincare  #ilovemybaby  #kids  #baby  #productforkids  #productforbaby  #tropikababyherbalcream  #babyherbalcream 
BB Cream Lightening 
Untuk para wanita yang sering beraktifitas di luar ruangan sebaiknya memakai "BB CREAM LIGHTENING" Sehingga Wajah tidak terbakar dengan mudah dan menimbulkan noda hitam pada wajah... Selain itu BB CREAM Lightening dapat Mencerahkan Wajah yang kusam atau belang ,dapat menutup noda pada wajah dan Selain itu Bisa dijadikan foundation juga loh... Ingredient: Aqua, Green tea, chamomile, rosemary, spf 15, hydrolized collagen, ceramide, hyaluronic acid, talk.. Konsultasi dan Order Batrisyia Herbal, silahkan chat kontak 
Wa : 08811507818

Pengiriman dr Jkt.
Trf sebelum jam 12 siang, Paket dikirim dihari yg sama. No resi diinfo sehari setelah pengiriman.

#batrisyia #batrisyiaherbal #marketerbatrisyia #distributorbatrisyia #stockisbatrisyia #agenbatrisyia #resellerbatrisyia #agenbatrisyiaherbal #jerawat #jerawatan #krimjerawat #krimjerawatampuh #krimpemutih #krimpemutihherbal #creambumil #creambusui #flekhitam #creamflek #krimflek #kusam #rambutrontok #shampoantirontok #lulurwajah #peeling #virgincoconutoil #serum #serumwajah
BB Cream Lightening Untuk para wanita yang sering beraktifitas di luar ruangan sebaiknya memakai "BB CREAM LIGHTENING" Sehingga Wajah tidak terbakar dengan mudah dan menimbulkan noda hitam pada wajah... Selain itu BB CREAM Lightening dapat Mencerahkan Wajah yang kusam atau belang ,dapat menutup noda pada wajah dan Selain itu Bisa dijadikan foundation juga loh... Ingredient: Aqua, Green tea, chamomile, rosemary, spf 15, hydrolized collagen, ceramide, hyaluronic acid, talk.. Konsultasi dan Order Batrisyia Herbal, silahkan chat kontak Wa : 08811507818 Pengiriman dr Jkt. Trf sebelum jam 12 siang, Paket dikirim dihari yg sama. No resi diinfo sehari setelah pengiriman. #batrisyia  #batrisyiaherbal  #marketerbatrisyia  #distributorbatrisyia  #stockisbatrisyia  #agenbatrisyia  #resellerbatrisyia  #agenbatrisyiaherbal  #jerawat  #jerawatan  #krimjerawat  #krimjerawatampuh  #krimpemutih  #krimpemutihherbal  #creambumil  #creambusui  #flekhitam  #creamflek  #krimflek  #kusam  #rambutrontok  #shampoantirontok  #lulurwajah  #peeling  #virgincoconutoil  #serum  #serumwajah 
.
Alhamdulillah, 28/05/2018
.
Live update 👉Sorang lagi ibu HAMIL order SOFTGEL
.
😀Tq kak eena, LAJU akak buat payment BELI SOFTGEL vco
.
Tak menang tangan seller,
.
Ternyata Minyak Kelapa Dara ni mendapat Sambutan Hangat tau, Produk Berkesan Tau
.
TQ, Everyday pm 😁
.
Terima kasih kerana berminat dengan Minyak Kelapa Dara As Syifa
.
🎈JANGAN LUPA TAG KAWAN-KAWAN IBU PREGGY YANG NAK DAPATKAN SET D AURA INI DI RUANGAN KOMEN DI BAWAH 👇 🎈
.
#minyakkelapa
#minyakkelapadara
#minyakkelapadaraassyifa
#virgincoconutoil
#mengandung
#tipshamil
#ibuhamil
#ibuhamilmudahbersalin
#malaysia
#malaysian
#malaysianhair
#ibu
#ibudananak
#ibumenyusu
#bayi
#minyakkelapadaraliquid 
#bazaaronline
#milkbooster
#milkboostermurah
#sayajual
#sayajualmurah
#sayajualonline
#shahalam
#shahalamresident
#susukambing
#cantik
. Alhamdulillah, 28/05/2018 . Live update 👉Sorang lagi ibu HAMIL order SOFTGEL . 😀Tq kak eena, LAJU akak buat payment BELI SOFTGEL vco . Tak menang tangan seller, . Ternyata Minyak Kelapa Dara ni mendapat Sambutan Hangat tau, Produk Berkesan Tau . TQ, Everyday pm 😁 . Terima kasih kerana berminat dengan Minyak Kelapa Dara As Syifa . 🎈JANGAN LUPA TAG KAWAN-KAWAN IBU PREGGY YANG NAK DAPATKAN SET D AURA INI DI RUANGAN KOMEN DI BAWAH 👇 🎈 . #minyakkelapa  #minyakkelapadara  #minyakkelapadaraassyifa  #virgincoconutoil  #mengandung  #tipshamil  #ibuhamil  #ibuhamilmudahbersalin  #malaysia  #malaysian  #malaysianhair  #ibu  #ibudananak  #ibumenyusu  #bayi  #minyakkelapadaraliquid  #bazaaronline  #milkbooster  #milkboostermurah  #sayajual  #sayajualmurah  #sayajualonline  #shahalam  #shahalamresident  #susukambing  #cantik 
#Repost @hasanah_herball (@get_repost)
・・・
100% Virgin Coconut Oil
Virgin Coconut Oil (VCO) adalah minyak murni yang diekstrak dari daging kelapa segar. VCO memiliki bau dan rasa kelapa serta tidak berwarna. Tanpa proses pemanasan dan penambahan bahan apapun.

Minyak kelapa murni terutama terdiri dari rantai menengah Tryglycerides, yang tahan terhadap peroksidasi dan mempunyai sifat anti bakteri, anti virus, anti jamur. Asam lemak yang paling dominan yang terkandung dalam Virgin Coconut Oil adalah asam laurat, yang membantu membentuk monolaurin didlam tubuh.

Monolaurin sangat bermanfaat bagi kesehatan, karena monolaurin dapat mengikat lemak dan racun didalam tubuh.

Kandungan gizi: 
Asam Laurat, Asam Stearat, Asam Miristat, Asam Kaprilat, Asam Kaprat, Asam Palmitat dan Asam Palmitoleat.

Komposisi: 
100% minyak kelapa murni (VCO)

Anjuran pemakaian: 
Untuk mendapatkan hasil yang optimal, minum setiap pagi dan malam 1 sendok makan dan anak-anak 1 sendok teh.

Aturan penyimpanan:
Tutup rapat, simpan ditempat yang kering, jauhkan dari sinar matahari langsung, dan jangan disimpan dalam lemari pendingin.

#virgincoconutoil  #virgincoconutoilmurah #virgincoconutoilantioxidants #virgincoconutoiloriginal #vcooriginal #vco #vcomurah #naturgo #madudiet
#Repost  @hasanah_herball (@get_repost) ・・・ 100% Virgin Coconut Oil Virgin Coconut Oil (VCO) adalah minyak murni yang diekstrak dari daging kelapa segar. VCO memiliki bau dan rasa kelapa serta tidak berwarna. Tanpa proses pemanasan dan penambahan bahan apapun. Minyak kelapa murni terutama terdiri dari rantai menengah Tryglycerides, yang tahan terhadap peroksidasi dan mempunyai sifat anti bakteri, anti virus, anti jamur. Asam lemak yang paling dominan yang terkandung dalam Virgin Coconut Oil adalah asam laurat, yang membantu membentuk monolaurin didlam tubuh. Monolaurin sangat bermanfaat bagi kesehatan, karena monolaurin dapat mengikat lemak dan racun didalam tubuh. Kandungan gizi: Asam Laurat, Asam Stearat, Asam Miristat, Asam Kaprilat, Asam Kaprat, Asam Palmitat dan Asam Palmitoleat. Komposisi: 100% minyak kelapa murni (VCO) Anjuran pemakaian: Untuk mendapatkan hasil yang optimal, minum setiap pagi dan malam 1 sendok makan dan anak-anak 1 sendok teh. Aturan penyimpanan: Tutup rapat, simpan ditempat yang kering, jauhkan dari sinar matahari langsung, dan jangan disimpan dalam lemari pendingin. #virgincoconutoil  #virgincoconutoilmurah  #virgincoconutoilantioxidants  #virgincoconutoiloriginal  #vcooriginal  #vco  #vcomurah  #naturgo  #madudiet 
Hoorayyy!!! Berita baik untuk ibu-ibu, boleh dapatkan rangkaian produk Bellabooo dengan harga combo lebih jimat. Senang la nak buat stok kan? Nak balik kampung pun senang bawa. Bestnya! Promo hingga 22 Jun je tau.
.
Klik link di bio untuk info lanjut.
.
#bellabooo #teambellabooom #headtotoe #mandianbayi #bodywash #sabunbayi #babypowder #bedakbayi #bedakbaby #babyoil #minyakbaby #minyakbayi #virgincoconutoil #vco #minyakkelapadara
✨🌴เปิดบิลตัวแทนน้ำมันมะพร้าวภัททรา5ปุกเพียงพันเอ็ด #ทานเองได้สุขภาพดีหรือจะขายคนใกล้ก็ได้กำไร💰💰💰 ❥แบรนด์นี้ใจดีเปย์หนักกว่าใครสะสมครบ 50 ปุกก็ได้รับทอง1กรัมไปฟรีๆๆ💰💰✨✨✨ ปล.ระยะเวลาสะสมยาวนาน 1 ปี

#น้ำมันพร้าวสกัดเย็น #น้ำมันมะพร้าวภัททรา #pattracoconutoil
#coconutoil #virgincoconutoil #pattrabrand
✨🌴เปิดบิลตัวแทนน้ำมันมะพร้าวภัททรา5ปุกเพียงพันเอ็ด #ทานเองได ้สุขภาพดีหรือจะขายคนใกล้ก็ได้กำไร💰💰💰 ❥แบรนด์นี้ใจดีเปย์หนักกว่าใครสะสมครบ 50 ปุกก็ได้รับทอง1กรัมไปฟรีๆๆ💰💰✨✨✨ ปล.ระยะเวลาสะสมยาวนาน 1 ปี #น ้ำมันพร้าวสกัดเย็น #น ้ำมันมะพร้าวภัททรา #pattracoconutoil  #coconutoil  #virgincoconutoil  #pattrabrand 
Creams and lotions are made to bring immediate and temporary relief. Coconut oil, on the other hand, not only brings quick relief but also aids in the healing and repairing process. 
Most lotion do not provide lasting benefits and many actually accelerates the aging process. 
WHY TAKE THE RISK OF PERMANENTLY DAMAGING THE SKIN WHEN YOU CAN EASILY USE COCONUT OIL TO HELP BRING BACK ITS YOUTHFUL APPEARANCE. 
RM49

http://myforestworld.com/products/
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
You may purchase directly through our website by clicking on the link above and follow the instructions. 
Model : @sweety.f.i.t 
Photography : @elenorestudio 
#virgincoconutoil #coconutoil #malaysia #instashopmalaysia #kedaionline #fwovco
Creams and lotions are made to bring immediate and temporary relief. Coconut oil, on the other hand, not only brings quick relief but also aids in the healing and repairing process. Most lotion do not provide lasting benefits and many actually accelerates the aging process. WHY TAKE THE RISK OF PERMANENTLY DAMAGING THE SKIN WHEN YOU CAN EASILY USE COCONUT OIL TO HELP BRING BACK ITS YOUTHFUL APPEARANCE. RM49 http://myforestworld.com/products/ 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 You may purchase directly through our website by clicking on the link above and follow the instructions. Model : @sweety.f.i.t Photography : @elenorestudio #virgincoconutoil  #coconutoil  #malaysia  #instashopmalaysia  #kedaionline  #fwovco 
.
MAIN GULI JOM!!!
.
Geli la,ada pasir2 tu, banyak bakteria, kalau ada cacing macam mana?? eeeuuuu!!! .
Nanti gatal2 satu badan.. Tak nak la!
.
Jangan risau ibu2.. Biarkan anak bermain ok, jika mereka tak main guli sekarang, siapa lagi yang akan mewarisi permainan warisan ini??? Ingin biar terkubur sahaja?? Semestinya tidak!
.
Mengenai cacing dan bakteria,biar AzimPRO yang selesaikan masalah itu!!!
Dengan sifat antibakteria,tiada lagi kerisauan ok!!!
.
Cepat tempah. Nak raya ni, boleh main dengan gembira bersama sedara mara, tak perlu risau lagi dah 😉
.
Kunjungi shop.umaty.my atau #lazada #shopee #11street .
#azimprotection #azimpro #guli #main #vco #virgincoconutoil #sihat #gembira #ceria #healthy #selamat
. MAIN GULI JOM!!! . Geli la,ada pasir2 tu, banyak bakteria, kalau ada cacing macam mana?? eeeuuuu!!! . Nanti gatal2 satu badan.. Tak nak la! . Jangan risau ibu2.. Biarkan anak bermain ok, jika mereka tak main guli sekarang, siapa lagi yang akan mewarisi permainan warisan ini??? Ingin biar terkubur sahaja?? Semestinya tidak! . Mengenai cacing dan bakteria,biar AzimPRO yang selesaikan masalah itu!!! Dengan sifat antibakteria,tiada lagi kerisauan ok!!! . Cepat tempah. Nak raya ni, boleh main dengan gembira bersama sedara mara, tak perlu risau lagi dah 😉 . Kunjungi shop.umaty.my atau #lazada  #shopee  #11street  . #azimprotection  #azimpro  #guli  #main  #vco  #virgincoconutoil  #sihat  #gembira  #ceria  #healthy  #selamat 
Hoorayyy!!! Berita baik untuk ibu-ibu, boleh dapatkan rangkaian produk Bellabooo dengan harga combo lebih jimat. Senang la nak buat stok kan? Nak balik kampung pun senang bawa. Bestnya! Promo hingga 22 Jun je tau.
.
Klik link di bio untuk info lanjut.
.
#bellabooo #bellabooostockist #headtotoe #mandianbayi #bodywash #sabunbayi #babypowder #bedakbayi #bedakbaby #babyoil #minyakbaby #minyakbayi #virgincoconutoil #vco #minyakkelapadara
Arigatou 🙏

#Repost @daisukibali_now
・・・
⑤ハノマン通りの東側に平行する通りJl.Sugriwa🌟こちらの通りにはバックパッカーには欠かせない格安homestayや地元の人が通うlocal shopなどが沢山立ち並んでいます
今回は大好きバリのリピーターritsukoさんにモニター参加して頂きました😆💕
.
本日ご紹介するのはWarung Sopa @warungsopa 
場所は先日ご紹介したMekar Tailorから北上した十字路の少し先!左側にスープの写真の看板のあるお店です🏡ニュークニンのgardenにも店舗がありますよ☝️またニュークニンの店舗では毎週日曜日にオーガニックサンデーマーケットを開催しています🌟
.
こちらは人気ベジタリアンカフェ🏡メニューに日本語が書かれているのが嬉しい😆落ち着いた空間なのでお子様連れの方にもオススメです!ランチやディナーも良いけどちょっと休憩にティタイムもいい感じ✨ライム&ミントジュース🌱のフレッシュ感やタマリンド入りのジンジャーレモンソーダの程よい酸味は散策時の疲れを吹き飛ばしてくれますよ👍
.
by staff buk siska 「大好きバリカーチャーターで#自由なバリ旅」
http://www.daisukibali.comWebサイトも見てね(^^♪
#ガイド付きカーチャーター
1日9時間以上¥5,000+ガソリン代
#ドライバーチャーター
10時間以上ガソリン代込Rp690,000
#トランスポート
ガソリン代込Rp340,000~
#indonesia #インドネシア #海外旅行 #南の島 #リゾート #resort #バリ島 #bali #バリ #バリ島観光 #カーチャーター #バリ島カーチャーター #日本語ガイド #enaksekali #hanoman #sugriwa #gourmet #グルメ #ベジタリアン #vegetarian #cafe #warung #コールド製法 #virgincoconutoil #あります ☝️
Arigatou 🙏 #Repost  @daisukibali_now ・・・ ⑤ハノマン通りの東側に平行する通りJl.Sugriwa🌟こちらの通りにはバックパッカーには欠かせない格安homestayや地元の人が通うlocal shopなどが沢山立ち並んでいます 今回は大好きバリのリピーターritsukoさんにモニター参加して頂きました😆💕 . 本日ご紹介するのはWarung Sopa @warungsopa 場所は先日ご紹介したMekar Tailorから北上した十字路の少し先!左側にスープの写真の看板のあるお店です🏡ニュークニンのgardenにも店舗がありますよ☝️またニュークニンの店舗では毎週日曜日にオーガニックサンデーマーケットを開催しています🌟 . こちらは人気ベジタリアンカフェ🏡メニューに日本語が書かれているのが嬉しい😆落ち着いた空間なのでお子様連れの方にもオススメです!ランチやディナーも良いけどちょっと休憩にティタイムもいい感じ✨ライム&ミントジュース🌱のフレッシュ感やタマリンド入りのジンジャーレモンソーダの程よい酸味は散策時の疲れを吹き飛ばしてくれますよ👍 . by staff buk siska 「大好きバリカーチャーターで#自由なバリ旅 」 http://www.daisukibali.comWebサイトも見てね(^^♪ #ガイド付きカーチャーター  1日9時間以上¥5,000+ガソリン代 #ドライバーチャーター  10時間以上ガソリン代込Rp690,000 #トランスポート  ガソリン代込Rp340,000~ #indonesia  #インドネシア  #海外旅行  #南の島  #リゾート  #resort  #バリ島  #bali  #バリ  #バリ島観光  #カーチャーター  #バリ島カーチャーター  #日本語ガイド  #enaksekali  #hanoman  #sugriwa  #gourmet  #グルメ  #ベジタリアン  #vegetarian  #cafe  #warung  #コールド製法  #virgincoconutoil  #あります  ☝️
VCO BISA JUGA LO UNTUK MENGHAPUS MAKE UP

VCO bisa di bilang minyak sejuta manfaat, karena sangking banyaknya manfaat untuk kesehatan luar dan dalam. 
Untuk penyakit dalam misalnya kolestrol, jantung dan masih banyak lagi, sedangkan untuk pemakaian luar bisa sebagai obat jerawat, penghilang bekas luka, pembersih make up juga bisa lo sobat dan hasilnya benar-benar bersih, sehingga sobat tidak perlu berulng-ulang kali membersihkannya. 
Tidak hanya bersih, tapi kulit wajah jadi lembab, kenyal dan terlihat segar dan awet muda.

Wooow, siapa sih yang ngak mau manfaat sebanyak ini.. Yuk yuk sayangi kulitmu

Hubungi kami di 081225755759 ya sobat.

#vco 
#herco
#makeup
#staminaterjaga 
#kuatpuasa 
#puasatanpalemas 
#jualminyakgorengvco 
#virgincoconutoil 
#romadhon 
#romadhontiba 
#romadhonberkah 
#ekafarm 
#menusahur 
#jamurkulit
VCO BISA JUGA LO UNTUK MENGHAPUS MAKE UP VCO bisa di bilang minyak sejuta manfaat, karena sangking banyaknya manfaat untuk kesehatan luar dan dalam. Untuk penyakit dalam misalnya kolestrol, jantung dan masih banyak lagi, sedangkan untuk pemakaian luar bisa sebagai obat jerawat, penghilang bekas luka, pembersih make up juga bisa lo sobat dan hasilnya benar-benar bersih, sehingga sobat tidak perlu berulng-ulang kali membersihkannya. Tidak hanya bersih, tapi kulit wajah jadi lembab, kenyal dan terlihat segar dan awet muda. Wooow, siapa sih yang ngak mau manfaat sebanyak ini.. Yuk yuk sayangi kulitmu Hubungi kami di 081225755759 ya sobat. #vco  #herco  #makeup  #staminaterjaga  #kuatpuasa  #puasatanpalemas  #jualminyakgorengvco  #virgincoconutoil  #romadhon  #romadhontiba  #romadhonberkah  #ekafarm  #menusahur  #jamurkulit 
Sini sini merapat pengguna BB cream batrisyia loverss...
Saatnya SHOPPING ......
.
.
Harga TINGGAL 102.000 doang girls.. omaaiigattt😱

BURUAN yaaa... JANGAN SAMPAI KEHABISAN!!!
.
.

Tgl Promo: *28 Mei 2018 - 10 Juni 2018*

#batrisyia #batrisyiaherbal #batrisyiajambi #batrisyiajakarta #batrisyiakalimantan #batrisyiabengkulu #vco #virgincoconutoil #vcobatrisyia #batrisyiabatam #obatdarahtinggi #antikanker #obatnyerihaid #antiketombe #antiinflamasi #batrisyiaskincare #batrisyiabeautyherbal #bbcreambatrisyia #bbkrim #bbcream
Sini sini merapat pengguna BB cream batrisyia loverss... Saatnya SHOPPING ...... . . Harga TINGGAL 102.000 doang girls.. omaaiigattt😱 BURUAN yaaa... JANGAN SAMPAI KEHABISAN!!! . . Tgl Promo: *28 Mei 2018 - 10 Juni 2018* #batrisyia  #batrisyiaherbal  #batrisyiajambi  #batrisyiajakarta  #batrisyiakalimantan  #batrisyiabengkulu  #vco  #virgincoconutoil  #vcobatrisyia  #batrisyiabatam  #obatdarahtinggi  #antikanker  #obatnyerihaid  #antiketombe  #antiinflamasi  #batrisyiaskincare  #batrisyiabeautyherbal  #bbcreambatrisyia  #bbkrim  #bbcream 
Cusss borong semua. Nyesel loh ntr gk kebagian 😁.....
.
.

BURUAN yaaa... JANGAN SAMPAI KEHABISAN!!!
.
.
Produk Promo: -Extra Exclusive Cream (white / green)
-Masker peeling 12gr & 30gr -BB Cream
-Facial Wash Greentea 100ml & 250ml
-Body Wash Aloe Vera 100ml & 250ml
-Telon
-Feminim Care
-Masker Beras
-Lipstick Peach & Chili
-Body Cream Tube 30ml
-Lulur Kopi 200gr & 250gr

Tgl Promo: *28 Mei 2018 - 10 Juni 2018*

#batrisyia #batrisyiaherbal #batrisyiajambi #batrisyiajakarta #batrisyiakalimantan #batrisyiabengkulu #vco #virgincoconutoil #vcobatrisyia #batrisyiabatam #obatdarahtinggi #antikanker #obatnyerihaid #antiketombe #antiinflamasi #batrisyiaskincare #batrisyiabeautyherbal #antijerawat #antiacne #maskerberas
Cusss borong semua. Nyesel loh ntr gk kebagian 😁..... . . BURUAN yaaa... JANGAN SAMPAI KEHABISAN!!! . . Produk Promo: -Extra Exclusive Cream (white / green) -Masker peeling 12gr & 30gr -BB Cream -Facial Wash Greentea 100ml & 250ml -Body Wash Aloe Vera 100ml & 250ml -Telon -Feminim Care -Masker Beras -Lipstick Peach & Chili -Body Cream Tube 30ml -Lulur Kopi 200gr & 250gr Tgl Promo: *28 Mei 2018 - 10 Juni 2018* #batrisyia  #batrisyiaherbal  #batrisyiajambi  #batrisyiajakarta  #batrisyiakalimantan  #batrisyiabengkulu  #vco  #virgincoconutoil  #vcobatrisyia  #batrisyiabatam  #obatdarahtinggi  #antikanker  #obatnyerihaid  #antiketombe  #antiinflamasi  #batrisyiaskincare  #batrisyiabeautyherbal  #antijerawat  #antiacne  #maskerberas 
Haiii.... batrisyia loverss...
Saatnya SHOPPING TIMEEE.....
.
.
Menyambut Bulan Suci Ramadhan & Lebaran 2018, Batrisyia Herbal lg ngadain Promo "Cantik di Idul Fitri" 😍

BURUAN yaaa... JANGAN SAMPAI KEHABISAN!!!
.
.
Produk Promo: -Extra Exclusive Cream (white / green)
-Masker peeling 12gr & 30gr -BB Cream
-Facial Wash Greentea 100ml & 250ml
-Body Wash Aloe Vera 100ml & 250ml
-Telon
-Feminim Care
-Masker Beras
-Lipstick Peach & Chili
-Body Cream Tube 30ml
-Lulur Kopi 200gr & 250gr

Tgl Promo: *28 Mei 2018 - 10 Juni 2018*

#batrisyia #batrisyiaherbal #batrisyiajambi #batrisyiajakarta #batrisyiakalimantan #batrisyiabengkulu #vco #virgincoconutoil #vcobatrisyia #batrisyiabatam #obatdarahtinggi #antikanker #obatnyerihaid #antiketombe #antiinflamasi #batrisyiaskincare #batrisyiabeautyherbal #antijerawat #antiacne #maskerberas
Haiii.... batrisyia loverss... Saatnya SHOPPING TIMEEE..... . . Menyambut Bulan Suci Ramadhan & Lebaran 2018, Batrisyia Herbal lg ngadain Promo "Cantik di Idul Fitri" 😍 BURUAN yaaa... JANGAN SAMPAI KEHABISAN!!! . . Produk Promo: -Extra Exclusive Cream (white / green) -Masker peeling 12gr & 30gr -BB Cream -Facial Wash Greentea 100ml & 250ml -Body Wash Aloe Vera 100ml & 250ml -Telon -Feminim Care -Masker Beras -Lipstick Peach & Chili -Body Cream Tube 30ml -Lulur Kopi 200gr & 250gr Tgl Promo: *28 Mei 2018 - 10 Juni 2018* #batrisyia  #batrisyiaherbal  #batrisyiajambi  #batrisyiajakarta  #batrisyiakalimantan  #batrisyiabengkulu  #vco  #virgincoconutoil  #vcobatrisyia  #batrisyiabatam  #obatdarahtinggi  #antikanker  #obatnyerihaid  #antiketombe  #antiinflamasi  #batrisyiaskincare  #batrisyiabeautyherbal  #antijerawat  #antiacne  #maskerberas 
#assalamualaikum
.
Mkd Softgel
.
❤Nak dapatkan kulit yang cantik secara semulajadi dari dalam?
❤MKD ni bukan kolagen tau yg bila kite makan,kulit jd flawless dlm masa seminggu
❤Ia cuma makanan tambahan yg mengambil masa utk menampakkan hasil yg maksimum
❤Ia juga bukan saja baik utk kulit tapi utk mengubati masalah kesihatan lain juga

Khasiat MKD jenis softgel:
.
🍄Meningkatkan sistem imunisasi dlm badan
🍄Mengawal selera makan
🍄Menambah tenaga
🍄Menstabilkan hormon
🍄Kurang mengantuk
🍄Mengelakkan sembelit
🍄Memaksimum kecergasan badan
🍄Supplement harian utk lelaki & wanita
.
🌷Masalah jerawat
🌷Melembabkan kulit muka
🌷Merawat kecantikan dalam & luaran
🌷Merawat jeragat
🌷Boleh dipicit softgel tersebut dan ambil minyaknye sapu pd jerawat
.
❣Cara pengambilan: makan 2 biji pagi,2 biji malam. Selepas makan
.
Ok nak tau details lagi blh whatsapp yer
📲 017-4841856
.
#minyakkelapadaraassyifa #minyakkelapadaradaura #minyakkelapadara #mudahbersalin #virgincoconutoil #vcodaura #ibumengandungmudahbersalin #dauravco #supplimentibumengandung #vco #mkd #tipsmudahbersalin #rahsiamudahbersalin #jombersalinnormal #bersalinnormal #extravirgincoconutoil #mkdrollup #bersalintanpajahit #bazaarpaknil #extraminyakkelapadara #mkddaura #mkdliquidpump #fattzura #pengalamanbersalin #supplemenkesihatan #mkdsoftgel  #keperluanberpantang
#minyakkelapadarasoftgel #berpantangshop
.
Bersama sihat dengan D'Aura
#assalamualaikum  . Mkd Softgel . ❤Nak dapatkan kulit yang cantik secara semulajadi dari dalam? ❤MKD ni bukan kolagen tau yg bila kite makan,kulit jd flawless dlm masa seminggu ❤Ia cuma makanan tambahan yg mengambil masa utk menampakkan hasil yg maksimum ❤Ia juga bukan saja baik utk kulit tapi utk mengubati masalah kesihatan lain juga Khasiat MKD jenis softgel: . 🍄Meningkatkan sistem imunisasi dlm badan 🍄Mengawal selera makan 🍄Menambah tenaga 🍄Menstabilkan hormon 🍄Kurang mengantuk 🍄Mengelakkan sembelit 🍄Memaksimum kecergasan badan 🍄Supplement harian utk lelaki & wanita . 🌷Masalah jerawat 🌷Melembabkan kulit muka 🌷Merawat kecantikan dalam & luaran 🌷Merawat jeragat 🌷Boleh dipicit softgel tersebut dan ambil minyaknye sapu pd jerawat . ❣Cara pengambilan: makan 2 biji pagi,2 biji malam. Selepas makan . Ok nak tau details lagi blh whatsapp yer 📲 017-4841856 . #minyakkelapadaraassyifa  #minyakkelapadaradaura  #minyakkelapadara  #mudahbersalin  #virgincoconutoil  #vcodaura  #ibumengandungmudahbersalin  #dauravco  #supplimentibumengandung  #vco  #mkd  #tipsmudahbersalin  #rahsiamudahbersalin  #jombersalinnormal  #bersalinnormal  #extravirgincoconutoil  #mkdrollup  #bersalintanpajahit  #bazaarpaknil  #extraminyakkelapadara  #mkddaura  #mkdliquidpump  #fattzura  #pengalamanbersalin  #supplemenkesihatan  #mkdsoftgel  #keperluanberpantang  #minyakkelapadarasoftgel  #berpantangshop  . Bersama sihat dengan D'Aura
Nak pakai foundation tp takut2 sbb kulit sensitive. Apa kata cuba Sophie Rose Treatment Mousse Foundation. Foundation yg merawat kulit dalam masa yg sama 😍

#melawasambilmerawat
#sheabutter
#collagen
#propolisextract
#beeswax
#vitaminE
#virgincoconutoil
#seacucumberextract
#arganoil
🔥เพิ่มพลังบวก++++ ให้กับสุขภาพหน่อยเร็ว

#น้ำมันมะพร้าวสกัดเย็นภัททรา🌴 ✔บำรุงร่างกาย ✔ บำรุงสมอง ✔ สร้างภูมิคุ้มกัน ✔ ปวดหัวไมเกรน ✔ ความดัน ✔ เบาหวาน ✔ ไขมันอุดตันในเส้นเลือด ✔ ขับถ่ายยาก ✔ ช่วยเร่งการเผาผลาญ(ลดความอ้วนทางอ้อม)
✔ อ่อนเพลีย ✔ นอนน้อย ✔ บำรุงกระดูก ✔ บำรุงหัวใจ และอีกมากมาย

ไม่มีสารอันตรายทำจากออแกนิกแท้💯(%) 🎉1 กระปุก 350 บาท ค่าจัดส่ง 50 บาท
🎉2 กระปุก 700  บาท ค่าจัดส่ง50บาท
🎉3 กระปุก 1000 ฟรีค่าจัดส่ง

#น้ำมันมะพร้าวสกัดเย็นภัททรา
#virgincoconutoil
#pattrabrand
ตัวแทนเปิดบิล 5 ปุก 1,100.-
สะสมครบ 50 ปุก แจกทองฟรี
🔥เพิ่มพลังบวก++++ ให้กับสุขภาพหน่อยเร็ว #น ้ำมันมะพร้าวสกัดเย็นภัททรา🌴 ✔บำรุงร่างกาย ✔ บำรุงสมอง ✔ สร้างภูมิคุ้มกัน ✔ ปวดหัวไมเกรน ✔ ความดัน ✔ เบาหวาน ✔ ไขมันอุดตันในเส้นเลือด ✔ ขับถ่ายยาก ✔ ช่วยเร่งการเผาผลาญ(ลดความอ้วนทางอ้อม) ✔ อ่อนเพลีย ✔ นอนน้อย ✔ บำรุงกระดูก ✔ บำรุงหัวใจ และอีกมากมาย ไม่มีสารอันตรายทำจากออแกนิกแท้💯(%) 🎉1 กระปุก 350 บาท ค่าจัดส่ง 50 บาท 🎉2 กระปุก 700 บาท ค่าจัดส่ง50บาท 🎉3 กระปุก 1000 ฟรีค่าจัดส่ง #น ้ำมันมะพร้าวสกัดเย็นภัททรา #virgincoconutoil  #pattrabrand  ตัวแทนเปิดบิล 5 ปุก 1,100.- สะสมครบ 50 ปุก แจกทองฟรี
Virgin coconut oil /VCO/ minyak kelapa murni homemade untuk MPASI Raffasya.

Dari 1kg santan kelapa murni, direbus menggunakan api kecil sampai menjadi minyak dengan proses memasaknya sekitar 2 jam. Menghasilkan minyak kelapa hanya sebotol kecil selai
😅

#minyakkelapaasli #minyakkelapamurni  #Virgincoconutoil #vco #vcohomemade #mpasi #mpasiraffasya #mpasihomemade #mpasirumahan #mpasiwho #mpasi6m
➡️Tiada steroid
➡️Tiada pengawet
➡️Tiada bahan tambahan ✔️Organik
✔️Premium kualiti
✔️Selamat
✔️100% Asli

#virgincoconutoil
#vco
#minyakkelapadara
#ibuhamil
#ibubersalin
#ibuberpantang
#denganizinAllah
#cferavco #ipreview @preview.appy
Coconut quote of the day. Stay tuned for more quotes 🤗

#virgincoconutoil
#vco
#minyakkelapadara
#ibuhamil
#ibubersalin
#ibuberpantang
#denganizinAllah
#cferavco #ipreview @preview.app
CFera dibuat daripada 'coconut oil' @ santan kelapa dgn proses 'cold-pressed'

#virgincoconutoil
#vco
#minyakkelapadara
#ibuhamil
#ibubersalin
#ibuberpantang
#denganizinAllah
#cferavco
Green tea adalah jenis teh yang lebih menyehatkan dibanding teh jenis lain karena didalam green teh terkandung banyak senyawa aktif , vitamin dan mineral yang lengkap serta rendah cafein, karena itu mengapa teh hijau atau green tea begitu istimewa.

Gree tea mempunyai sifat menyegarkan dan mendinginkan bagi kulit wajah yang sedang dalam masalah dan menghilangkan komedo.

Green tea dapat bertindak sebagai tabir surya karena mampu melindungi kulit dari kerusakan akibat sengatan matahari atau akibat radikal bebas dan untuk kulit sensitif seringkali rentan terkena radikal bebas dan mudah alergi kondisi ini memungkinkan kulit mudah iritasi dan infeksi.

#sabuncairorganikbadan #sabungreentea #sabunteatreeoil #sabunhomemade #tanpabahankimia #virgincoconutoil #oliveoil #sabunalami #sabunorganik #sabun #sabuncair #jualsabunnatural #teatreeoil #greentea #tanpapewarna #senyawaaktif
Green tea adalah jenis teh yang lebih menyehatkan dibanding teh jenis lain karena didalam green teh terkandung banyak senyawa aktif , vitamin dan mineral yang lengkap serta rendah cafein, karena itu mengapa teh hijau atau green tea begitu istimewa. Gree tea mempunyai sifat menyegarkan dan mendinginkan bagi kulit wajah yang sedang dalam masalah dan menghilangkan komedo. Green tea dapat bertindak sebagai tabir surya karena mampu melindungi kulit dari kerusakan akibat sengatan matahari atau akibat radikal bebas dan untuk kulit sensitif seringkali rentan terkena radikal bebas dan mudah alergi kondisi ini memungkinkan kulit mudah iritasi dan infeksi. #sabuncairorganikbadan  #sabungreentea  #sabunteatreeoil  #sabunhomemade  #tanpabahankimia  #virgincoconutoil  #oliveoil  #sabunalami  #sabunorganik  #sabun  #sabuncair  #jualsabunnatural  #teatreeoil  #greentea  #tanpapewarna  #senyawaaktif 
Apa itu seasalt dan khasiat yang terkandung di creamint?

Meskipun sama-sama berasal dari laut, namun sea salt dan garam dapur itu memiliki perbedaan terutama dari segi kandungan nutrisi, pengolahan dan teksturnya. 
Sea salt dihasilkan melalui penguapan air laut atau danau air asin dengan proses yang cenderung singkat. Sumber yang berbeda akan mempengaruhi mineral yang terkandung didalamnya. Mineral itulah yang akan menambahkan rasa dan warna pada sea salt, serta tingkat kekasaran yang berbeda.

Pada garam dapur, dilakukan penambangan dari deposit garam dibawah permukaan. Proses yang banyak dilakukan untuk menghilangkan mineral untuk mencegah penggumpalan. Itulah sebabnya garam dapur memiliki butiran yang jauh lebih lembut.

Jika ada yang ingin ditanyakan bisa hubungi 0813-8172-1764

Ketentuan :
* Tanyakan dulu untuk ketersediaan barang karena terbatas
* Pertanyaan hanya lewat chat dan tidak menerima telepon

#sabuncairorganikbadan #sabunpeppermint #sabunseasalt #coolingsoap #tanpabahankimia #virgincoconutoil #oliveoil #castilesoap #sabunorganik #sabunalami #sabuncair #sabun #seasalt #peppermint #jualsabunnatural #sabunnatural #sabunbadan
Apa itu seasalt dan khasiat yang terkandung di creamint? Meskipun sama-sama berasal dari laut, namun sea salt dan garam dapur itu memiliki perbedaan terutama dari segi kandungan nutrisi, pengolahan dan teksturnya. Sea salt dihasilkan melalui penguapan air laut atau danau air asin dengan proses yang cenderung singkat. Sumber yang berbeda akan mempengaruhi mineral yang terkandung didalamnya. Mineral itulah yang akan menambahkan rasa dan warna pada sea salt, serta tingkat kekasaran yang berbeda. Pada garam dapur, dilakukan penambangan dari deposit garam dibawah permukaan. Proses yang banyak dilakukan untuk menghilangkan mineral untuk mencegah penggumpalan. Itulah sebabnya garam dapur memiliki butiran yang jauh lebih lembut. Jika ada yang ingin ditanyakan bisa hubungi 0813-8172-1764 Ketentuan : * Tanyakan dulu untuk ketersediaan barang karena terbatas * Pertanyaan hanya lewat chat dan tidak menerima telepon #sabuncairorganikbadan  #sabunpeppermint  #sabunseasalt  #coolingsoap  #tanpabahankimia  #virgincoconutoil  #oliveoil  #castilesoap  #sabunorganik  #sabunalami  #sabuncair  #sabun  #seasalt  #peppermint  #jualsabunnatural  #sabunnatural  #sabunbadan 
#Rensta #Repost: @future.brands via @renstapp ···
“ Join us in welcoming @vcobrunei to the Love Ramadhan Family.
.
.
Always wondered what pure coconut oil is good for?
.
.
Virgin Coconut Oil can improve your health in many ways:
- helps to keep you healthy - helps to reduce toxins from body
- helps to moisture your skin,hair and nails
- helps to protect your body from illness
- helps to improve your body system and metabolism
.
.
Get your own Virgin Coconut Oil at the Love Ramadhan Retail Showcase!

#virgincoconutoil #purecoconutoil #health #healthy #healthylifestyle #moisture #smoothing #skin #nails #hair #protectyourbody #promotegoodheart #improvebodysystem #bodymetabolism #brunei #loveramadhan2018 ”
#Rensta  #Repost : @future.brands via @renstapp ··· “ Join us in welcoming @vcobrunei to the Love Ramadhan Family. . . Always wondered what pure coconut oil is good for? . . Virgin Coconut Oil can improve your health in many ways: - helps to keep you healthy - helps to reduce toxins from body - helps to moisture your skin,hair and nails - helps to protect your body from illness - helps to improve your body system and metabolism . . Get your own Virgin Coconut Oil at the Love Ramadhan Retail Showcase! #virgincoconutoil  #purecoconutoil  #health  #healthy  #healthylifestyle  #moisture  #smoothing  #skin  #nails  #hair  #protectyourbody  #promotegoodheart  #improvebodysystem  #bodymetabolism  #brunei  #loveramadhan2018  ”
Blaque Liquid Soap mengandung arang aktif, turmeric, citronela dan virgin coconut oil sebagai busa nya yang tidak membuat kulit kering ditambah kandungan 70% olive pil yang akan membuat kulit halus dan lembut secara alami. Cocok sekali untuk kulit sensitif tanpa mengakibatkan alergi dan dapat menghilangkan jerawat punggung. 
Yuk beralih ke sabun alami dan tanpa bahan kimia.

Jika ada yang ingin ditanyakan bisa hubungi 0813-8172-1764

Ketentuan :
* Tanyakan dulu untuk ketersediaan barang karena terbatas
* Pertanyaan hanya lewat chat dan tidak menerima telepon

#liquidsoap #homemadesoap #sabuncitronela #sabuncharcoal #sabunturmeric #sabunorganik #tanpabahankimia #sabunalami #sabun #sabuncairorganikbadan #virgincoconutoil #oliveoil #charcoalsoap #turmeric #citronela #jualsabunnatural #homemade #handmade #sabunorganik #organik
Blaque Liquid Soap mengandung arang aktif, turmeric, citronela dan virgin coconut oil sebagai busa nya yang tidak membuat kulit kering ditambah kandungan 70% olive pil yang akan membuat kulit halus dan lembut secara alami. Cocok sekali untuk kulit sensitif tanpa mengakibatkan alergi dan dapat menghilangkan jerawat punggung. Yuk beralih ke sabun alami dan tanpa bahan kimia. Jika ada yang ingin ditanyakan bisa hubungi 0813-8172-1764 Ketentuan : * Tanyakan dulu untuk ketersediaan barang karena terbatas * Pertanyaan hanya lewat chat dan tidak menerima telepon #liquidsoap  #homemadesoap  #sabuncitronela  #sabuncharcoal  #sabunturmeric  #sabunorganik  #tanpabahankimia  #sabunalami  #sabun  #sabuncairorganikbadan  #virgincoconutoil  #oliveoil  #charcoalsoap  #turmeric  #citronela  #jualsabunnatural  #homemade  #handmade  #sabunorganik  #organik 
Kini Hadir Sabun Zaitun  Janna 😍
Sabun herbal yang memiliki kandungan minyak zaitun sekaligus virgin coconut oil. 
Produk ini menghadirkan sensasi alami dalan perawatan kulit tubuh anda sekaligus menyuguhkan beragam manfaat alami minyak zaitun dan vco.

Temukan kesegaran alami, kelembutan, elastisitas, kesehatan kulit dengan Sabun Zaitun JANNA

Khasiat :
🍃 Membersihkan kulit dari penumpukan sel kulit mati dan kotoran
🍃Mencerahkan dan menghaluskan kulit
🍃Melembabkan kulit
🍃Membantu regenerasi sel
🍃Meningkatkan elastisitas dan kekencangan kulit
🍃Membantu mengatasi penyakit kulit
🍃Mengatasi jerawat *Disclaimer :*
Hasil yang didapatkan setiap orang berbeda-beda tergantung dari situasi tubuh masing-masing pengguna 💐Aturan Pakai Sabun Zaitun JANNA
Gunakan 2 kali sehari untuk menjaga kesegaran dan kelembaban kulit

Netto 20 gram

Harga ecer 7000
Pembelian Min 10 @5500
Pembelian Min 20 @5000
Pembelian Min 50 @4000
Pembelian Min 100 @3500
Lebih dari 100 kontak Admin
.
.
.
.
.
Pengiriman Dari Mantrijeron Jogja

Pemesanan dan konsultasi hub :
0838 6762 1979
 FP : arkhina shop
 FB :arkhina syahida

janna#jannavco#sabun#sabunvco#sabunnatural #sabunvcojogja#sabunzaitun#sabunzaitunvco#janna#jannavco# #sabunvcomurah#sabunwajahalami #sabunsehat #sabunsehat #sabunherbal#vco#virgincoconutoil#sehatcantik##health#sabunkefir#sabunkefirmurah#sabunvcocoklat#sabunvcoarang#sabunetawa#viral#sabunjogjamurah#sabunbantulmurah#sabunbekasimurah#sabunkulonprogomurah#sabunwajah#sabunbadan #sabunkefir#sabunetawavco
Kini Hadir Sabun Zaitun Janna 😍 Sabun herbal yang memiliki kandungan minyak zaitun sekaligus virgin coconut oil. Produk ini menghadirkan sensasi alami dalan perawatan kulit tubuh anda sekaligus menyuguhkan beragam manfaat alami minyak zaitun dan vco. Temukan kesegaran alami, kelembutan, elastisitas, kesehatan kulit dengan Sabun Zaitun JANNA Khasiat : 🍃 Membersihkan kulit dari penumpukan sel kulit mati dan kotoran 🍃Mencerahkan dan menghaluskan kulit 🍃Melembabkan kulit 🍃Membantu regenerasi sel 🍃Meningkatkan elastisitas dan kekencangan kulit 🍃Membantu mengatasi penyakit kulit 🍃Mengatasi jerawat *Disclaimer :* Hasil yang didapatkan setiap orang berbeda-beda tergantung dari situasi tubuh masing-masing pengguna 💐Aturan Pakai Sabun Zaitun JANNA Gunakan 2 kali sehari untuk menjaga kesegaran dan kelembaban kulit Netto 20 gram Harga ecer 7000 Pembelian Min 10 @5500 Pembelian Min 20 @5000 Pembelian Min 50 @4000 Pembelian Min 100 @3500 Lebih dari 100 kontak Admin . . . . . Pengiriman Dari Mantrijeron Jogja Pemesanan dan konsultasi hub : 0838 6762 1979 FP : arkhina shop FB :arkhina syahida janna#jannavco #sabun #sabunvco #sabunnatural  #sabunvcojogja #sabunzaitun #sabunzaitunvco #janna #jannavco # #sabunvcomurah #sabunwajahalami  #sabunsehat  #sabunsehat  #sabunherbal #vco #virgincoconutoil #sehatcantik ##health #sabunkefir #sabunkefirmurah #sabunvcocoklat #sabunvcoarang #sabunetawa #viral #sabunjogjamurah #sabunbantulmurah #sabunbekasimurah #sabunkulonprogomurah #sabunwajah #sabunbadan  #sabunkefir #sabunetawavco 
Kini Hadir Sabun Zaitun  Janna 😍
Sabun herbal yang memiliki kandungan minyak zaitun sekaligus virgin coconut oil. 
Produk ini menghadirkan sensasi alami dalan perawatan kulit tubuh anda sekaligus menyuguhkan beragam manfaat alami minyak zaitun dan vco.

Temukan kesegaran alami, kelembutan, elastisitas, kesehatan kulit dengan Sabun Zaitun JANNA

Khasiat :
🍃 Membersihkan kulit dari penumpukan sel kulit mati dan kotoran
🍃Mencerahkan dan menghaluskan kulit
🍃Melembabkan kulit
🍃Membantu regenerasi sel
🍃Meningkatkan elastisitas dan kekencangan kulit
🍃Membantu mengatasi penyakit kulit
🍃Mengatasi jerawat *Disclaimer :*
Hasil yang didapatkan setiap orang berbeda-beda tergantung dari situasi tubuh masing-masing pengguna 💐Aturan Pakai Sabun Zaitun JANNA
Gunakan 2 kali sehari untuk menjaga kesegaran dan kelembaban kulit

Netto 20 gram

Harga ecer 7000
Pembelian Min 10 @5500
Pembelian Min 20 @5000
Pembelian Min 50 @4000
Pembelian Min 100 @3500
Lebih dari 100 kontak Admin
.
.
.
.
.
Pengiriman Dari Mantrijeron Jogja

Pemesanan dan konsultasi hub :
0838 6762 1979
 FP : arkhina shop
 FB :arkhina syahida

janna#jannavco#sabun#sabunvco#sabunnatural #sabunvcojogja#sabunzaitun#sabunzaitunvco#janna#jannavco# #sabunvcomurah#sabunwajahalami #sabunsehat #sabunsehat #sabunherbal#vco#virgincoconutoil#sehatcantik##health#sabunkefir#sabunkefirmurah#sabunvcocoklat#sabunvcoarang#sabunetawa#viral#sabunjogjamurah#sabunbantulmurah#sabunbekasimurah#sabunkulonprogomurah#sabunwajah#sabunbadan #sabunkefir#sabunetawavco
Kini Hadir Sabun Zaitun Janna 😍 Sabun herbal yang memiliki kandungan minyak zaitun sekaligus virgin coconut oil. Produk ini menghadirkan sensasi alami dalan perawatan kulit tubuh anda sekaligus menyuguhkan beragam manfaat alami minyak zaitun dan vco. Temukan kesegaran alami, kelembutan, elastisitas, kesehatan kulit dengan Sabun Zaitun JANNA Khasiat : 🍃 Membersihkan kulit dari penumpukan sel kulit mati dan kotoran 🍃Mencerahkan dan menghaluskan kulit 🍃Melembabkan kulit 🍃Membantu regenerasi sel 🍃Meningkatkan elastisitas dan kekencangan kulit 🍃Membantu mengatasi penyakit kulit 🍃Mengatasi jerawat *Disclaimer :* Hasil yang didapatkan setiap orang berbeda-beda tergantung dari situasi tubuh masing-masing pengguna 💐Aturan Pakai Sabun Zaitun JANNA Gunakan 2 kali sehari untuk menjaga kesegaran dan kelembaban kulit Netto 20 gram Harga ecer 7000 Pembelian Min 10 @5500 Pembelian Min 20 @5000 Pembelian Min 50 @4000 Pembelian Min 100 @3500 Lebih dari 100 kontak Admin . . . . . Pengiriman Dari Mantrijeron Jogja Pemesanan dan konsultasi hub : 0838 6762 1979 FP : arkhina shop FB :arkhina syahida janna#jannavco #sabun #sabunvco #sabunnatural  #sabunvcojogja #sabunzaitun #sabunzaitunvco #janna #jannavco # #sabunvcomurah #sabunwajahalami  #sabunsehat  #sabunsehat  #sabunherbal #vco #virgincoconutoil #sehatcantik ##health #sabunkefir #sabunkefirmurah #sabunvcocoklat #sabunvcoarang #sabunetawa #viral #sabunjogjamurah #sabunbantulmurah #sabunbekasimurah #sabunkulonprogomurah #sabunwajah #sabunbadan  #sabunkefir #sabunetawavco 
Assalamualaikum... Selamat pagi... Siapa lagi nak join postage harini whatsapp tiqa laju2 ye. Link whatsapp ada kat bio
.
PROMOSI MINYAK KELAPA DARA 80 BIJI RM30 JAAAA
.
Mana lagi nak dapat harga niee. Cepat whatsapp yee. 😘😘
.
#minyakkelapadaraoriginal #minyakkelapadarateamatiqa #minyakkelapadaraasli #minyakkelapadara #virgincoconutoil #vco #ipoh
Si Bening dengan sejuta manfaat yang menjadi salah satu amunisi saat Ramadhan
.
.
.
EVCO
Extra Virgin Coconut Oil
Dibuat dari santan kelapa murni, tanpa proses pemanasan
.
.
.
Karena sehat itu dari dalam
Dan harus diperjuangkan..
^_^

#evco #vco #coconut #virgincoconutoil
#makanansehat #minumansehat #rawmilk #superfood #kefirtulungagung #omahkefirtulungagung #probiotik #homemade #healthy #healthyfood #healthydrink #abys_kitchen #aksraya #tulungagung #tulungagungku #hitztulungagung #kuliner #kulinertulungagung #kabupaten_tulungagung
Si Bening dengan sejuta manfaat yang menjadi salah satu amunisi saat Ramadhan . . . EVCO Extra Virgin Coconut Oil Dibuat dari santan kelapa murni, tanpa proses pemanasan . . . Karena sehat itu dari dalam Dan harus diperjuangkan.. ^_^ #evco  #vco  #coconut  #virgincoconutoil  #makanansehat  #minumansehat  #rawmilk  #superfood  #kefirtulungagung  #omahkefirtulungagung  #probiotik  #homemade  #healthy  #healthyfood  #healthydrink  #abys_kitchen  #aksraya  #tulungagung  #tulungagungku  #hitztulungagung  #kuliner  #kulinertulungagung  #kabupaten_tulungagung 
When those selfies come in. Individual knot less Locs. Every Loc has its own Formation.Book Now Queens!!!❤️💖💓💗💘💕💞💝❤️ #virgincoconutoil #jax #protectivestyles #hair #naturalhair #natural #shorthair #longhairdontcare #longhair #braids #boxbraids #jacksonvillebraids #prettybraids #locs#goddesslocs #individuallocs #duval #duvalstreet #jaxbraiders #jacksonvillebraids #jacksonvillebraider #jacksonvillesalon #atlanta #atlbraids #orlando #orlandoflorida #orlandohair #orlandosalon
When those selfies come in. Individual knot less Locs. Every Loc has its own Formation.Book Now Queens!!!❤️💖💓💗💘💕💞💝❤️ #virgincoconutoil  #jax  #protectivestyles  #hair  #naturalhair  #natural  #shorthair  #longhairdontcare  #longhair  #braids  #boxbraids  #jacksonvillebraids  #prettybraids  #locs #goddesslocs  #individuallocs  #duval  #duvalstreet  #jaxbraiders  #jacksonvillebraids  #jacksonvillebraider  #jacksonvillesalon  #atlanta  #atlbraids  #orlando  #orlandoflorida  #orlandohair  #orlandosalon 
Done postage 100++ kotak Sophie Rose Treatment Mousse Foundation. Untuk Patchwork postage bermula esk 😊
. 
#melawasambilmerawat
#parabenfree
#cantiknatural
#sheabutter
#collagen
#propolisextract
#beeswax
#vitaminE
#virgincoconutoil
#seacucumberextract
#arganoil
Diskon 15 % 😍😍😍
fase masker😇

manfaat :

1.mengecilkan pori
2.menghilangkan flek hitam
3.mengencangkan kulit 
4.regenerasi kulit
5.memutihkan kulit
6.mengatasi jerawat 
7.Anti penuaan dini 😍

order chat WA 085608600312

#maskerwajah#masker#batrisyiaherbaL#marketerbatrisyia#peeling#luluralami#agenbatrisyia#stockisbatrsyia#virgincoconutoil#sabunberas#sabunmadu#sabunsehat#sabunwajah#krimkecantikan#krimbumilbusui#krimflekhitam#krimjerawat#krim#skincare#feminimecare#cantikbatrisyia#cantikalami#handbodypemutih#lulurbatris#lulurbadan#order#makassar#makassarcity
Diskon 15 % 😍😍😍 fase masker😇 manfaat : 1.mengecilkan pori 2.menghilangkan flek hitam 3.mengencangkan kulit 4.regenerasi kulit 5.memutihkan kulit 6.mengatasi jerawat 7.Anti penuaan dini 😍 order chat WA 085608600312 #maskerwajah #masker #batrisyiaherbaL #marketerbatrisyia #peeling #luluralami #agenbatrisyia #stockisbatrsyia #virgincoconutoil #sabunberas #sabunmadu #sabunsehat #sabunwajah #krimkecantikan #krimbumilbusui #krimflekhitam #krimjerawat #krim #skincare #feminimecare #cantikbatrisyia #cantikalami #handbodypemutih #lulurbatris #lulurbadan #order #makassar #makassarcity 
testi 😍
pemakaian rutin ... skali lg maaf yah sist sy jual cream herbal bukan bayclin yekkkk...😁😁 monggo order cream nya . sabun berasnya , plus masker berasnya.. chat WA 085608600312

#skincare#cantikbatrisyi#cantikalami#masker#maskerwajah#peeling#virgincoconutoil#krimkecantikanaman#krimpemutihwajah#krimjerawat#handbodypemutih#agenbatrisyia#marketerbatrisyia#batrisyia#batrisyiaherbaL#alami#serumwajah#serumrambut#serum#order#makassar#makassarcity
testi 😍 pemakaian rutin ... skali lg maaf yah sist sy jual cream herbal bukan bayclin yekkkk...😁😁 monggo order cream nya . sabun berasnya , plus masker berasnya.. chat WA 085608600312 #skincare #cantikbatrisyi #cantikalami #masker #maskerwajah #peeling #virgincoconutoil #krimkecantikanaman #krimpemutihwajah #krimjerawat #handbodypemutih #agenbatrisyia #marketerbatrisyia #batrisyia #batrisyiaherbaL #alami #serumwajah #serumrambut #serum #order #makassar #makassarcity 
#Assalamualaikum

Keluaran terbaru  D’Aura‼️‼️
📣📣📣
.
Pasti Menarik minat mommies 😍😍😍😍
.
💓D’Aura Minyak Kelapa Dara Roller
.
🌿Kandungan diperbuat daripada bahan semula jadi Minyak Kelapa Dara.
🌿Sangat praktikal dan mesra pengguna.
🌿Kegunaan di bahagian anggota luar badan
🌿Boleh digunakkan di bahagian perut untuk mengurangkan kesan stretch mark
🌿Membantu memadam dan memudarkan kawasan yang mempunyai selulit
🌿Merawat rekahan kulit
🌿Melembabkan kulit kering
.
💓D’Aura Minyak Kelapa Dara Pump
.
🌿Kandungan diperbuat daripada bahan semula jadi Minyak Kelapa Dara.
🌿Sangat praktikal dan mesra pengguna.
🌿Untuk kegunaan pada rambut supaya kekal segar dan berkilau
🌿Mampu menyihat dan melembabkan rambut
🌿Boleh digunakan pada bahagian “miss v” sebagai pelembab
🌿Sesuai untuk urutan di vigina .
🌿Boleh digunakan sebagai pencuci gigi
🌿Meningkatkan kebersihan mulut
🌿Baik untuk kulit dan rambut bayi
.
Jom dapatkan sekarang dan rasai sendiri pengalaman menggunakan produk yang berasakan bahan semula jadi dari Minyak Kelapa Dara 🌴 🌴
.
CANTIK AKTIF SIHAT
.
Ada yg nak cuba tak? Jadi pengguna terawal yang merasai keajaiban mkd
.
📲Whatsapp sis ya 017-4841856😊
.
#minyakkelapadaraassyifa #minyakkelapadaradaura #minyakkelapadara #mudahbersalin #virgincoconutoil #vcodaura #ibumengandungmudahbersalin #dauravco #supplimentibumengandung #vco #mkd #tipsmudahbersalin #rahsiamudahbersalin #jombersalinnormal #bersalinnormal #extravirgincoconutoil #mkdrollup #bersalintanpajahit #bazaarpaknil #extraminyakkelapadara #mkddaura #mkdliquidpump #fattzura #pengalamanbersalin #supplemenkesihatan #mkdsoftgel  #keperluanberpantang
#minyakkelapadarasoftgel #berpantangshop
.
Bersama sihat dengan D'Aura
#Assalamualaikum  Keluaran terbaru D’Aura‼️‼️ 📣📣📣 . Pasti Menarik minat mommies 😍😍😍😍 . 💓D’Aura Minyak Kelapa Dara Roller . 🌿Kandungan diperbuat daripada bahan semula jadi Minyak Kelapa Dara. 🌿Sangat praktikal dan mesra pengguna. 🌿Kegunaan di bahagian anggota luar badan 🌿Boleh digunakkan di bahagian perut untuk mengurangkan kesan stretch mark 🌿Membantu memadam dan memudarkan kawasan yang mempunyai selulit 🌿Merawat rekahan kulit 🌿Melembabkan kulit kering . 💓D’Aura Minyak Kelapa Dara Pump . 🌿Kandungan diperbuat daripada bahan semula jadi Minyak Kelapa Dara. 🌿Sangat praktikal dan mesra pengguna. 🌿Untuk kegunaan pada rambut supaya kekal segar dan berkilau 🌿Mampu menyihat dan melembabkan rambut 🌿Boleh digunakan pada bahagian “miss v” sebagai pelembab 🌿Sesuai untuk urutan di vigina . 🌿Boleh digunakan sebagai pencuci gigi 🌿Meningkatkan kebersihan mulut 🌿Baik untuk kulit dan rambut bayi . Jom dapatkan sekarang dan rasai sendiri pengalaman menggunakan produk yang berasakan bahan semula jadi dari Minyak Kelapa Dara 🌴 🌴 . CANTIK AKTIF SIHAT . Ada yg nak cuba tak? Jadi pengguna terawal yang merasai keajaiban mkd . 📲Whatsapp sis ya 017-4841856😊 . #minyakkelapadaraassyifa  #minyakkelapadaradaura  #minyakkelapadara  #mudahbersalin  #virgincoconutoil  #vcodaura  #ibumengandungmudahbersalin  #dauravco  #supplimentibumengandung  #vco  #mkd  #tipsmudahbersalin  #rahsiamudahbersalin  #jombersalinnormal  #bersalinnormal  #extravirgincoconutoil  #mkdrollup  #bersalintanpajahit  #bazaarpaknil  #extraminyakkelapadara  #mkddaura  #mkdliquidpump  #fattzura  #pengalamanbersalin  #supplemenkesihatan  #mkdsoftgel  #keperluanberpantang  #minyakkelapadarasoftgel  #berpantangshop  . Bersama sihat dengan D'Aura
#Assalamualaikum

Sape lagi belum cuba pump & roll ni?🙋
.
Best sgt, sgt2 berguna disaat kecemasan. Cth kalau ada luka,terseliuh,kejang kaki..roll up kan aje
.
Saiznye yg comel mudah utk dibawa travel,balik kg ke..semua orang blh guna cuma sapu pd tempat yg bermasalah saje😊
.
Nak cuba whatsapp sis ya
📲017-4841856
.
#minyakkelapadaraassyifa #minyakkelapadaradaura #minyakkelapadara #mudahbersalin #virgincoconutoil #vcodaura #hblow #dauravco #supplimentibumengandung #vco #mkd #tipsmudahbersalin #rahsiamudahbersalin  #bersalinnormal #extravirgincoconutoil #mkdrollup #bersalintanpajahit #bazaarpaknil #extraminyakkelapadara #mkddaura #mkdliquidpump  #pengalamanbersalin #supplemenkesihatan #mkdsoftgel #keperluanberpantang #minyakkelapadarakapsul
#minyakkelapadarasoftgel #berpantangshop
.
Bersama sihat dengan D'Aura
#Assalamualaikum  Sape lagi belum cuba pump & roll ni?🙋 . Best sgt, sgt2 berguna disaat kecemasan. Cth kalau ada luka,terseliuh,kejang kaki..roll up kan aje . Saiznye yg comel mudah utk dibawa travel,balik kg ke..semua orang blh guna cuma sapu pd tempat yg bermasalah saje😊 . Nak cuba whatsapp sis ya 📲017-4841856 . #minyakkelapadaraassyifa  #minyakkelapadaradaura  #minyakkelapadara  #mudahbersalin  #virgincoconutoil  #vcodaura  #hblow  #dauravco  #supplimentibumengandung  #vco  #mkd  #tipsmudahbersalin  #rahsiamudahbersalin  #bersalinnormal  #extravirgincoconutoil  #mkdrollup  #bersalintanpajahit  #bazaarpaknil  #extraminyakkelapadara  #mkddaura  #mkdliquidpump  #pengalamanbersalin  #supplemenkesihatan  #mkdsoftgel  #keperluanberpantang  #minyakkelapadarakapsul  #minyakkelapadarasoftgel  #berpantangshop  . Bersama sihat dengan D'Aura