an online Instagram web viewer

#Day4 medias

Photos

3 days, 3 amusement parks, >50 thousand steps - time for a rest day!  Too rainy for the beach day we planned, but luckily, there’s a baseball game in a dome today.  Even more luckily, at least one of us has just the right outfit for it...
#ootd #vacation #day4 #aintbaseballgreat
3 days, 3 amusement parks, >50 thousand steps - time for a rest day! Too rainy for the beach day we planned, but luckily, there’s a baseball game in a dome today. Even more luckily, at least one of us has just the right outfit for it... #ootd  #vacation  #day4  #aintbaseballgreat 
Layover in Oslo, Norway.

#Day4
Layover in Oslo, Norway. #Day4 
“Run in such a way that you may win” 1 Cor. 9:24

How we run the race matters. 
What we do and say matters. 
Teaching Sunday school this morning to 4/5 year olds and this is the perfect application for teaching my lesson today. We have grace, but are still called to holy and righteous living. 
#pricillashirer #awaken #day4 #morningswithgod #deckdevotions #godwink
“Run in such a way that you may win” 1 Cor. 9:24 How we run the race matters. What we do and say matters. Teaching Sunday school this morning to 4/5 year olds and this is the perfect application for teaching my lesson today. We have grace, but are still called to holy and righteous living. #pricillashirer  #awaken  #day4  #morningswithgod  #deckdevotions  #godwink 
第四天沒照片?
#DAY4
第四天沒照片? #DAY4 
为了和你拍照,我们上了小山坡,晒了几久的太阳😂
#台北101#travel#taipei101#day4
Off to shop some wine #aiguesmortes #southfrance #winestock #holiday #day4
Day 4 💓 📸: @_maarie.xx 
#365daychallenge #photography #photooftheday #day4
Glorious Time in His Presence #Grandfinale #TheMoveOfGod #Day4
Day 4) favourite Disney song. #i love hakuna matata and everybody wants to be a cat and me and the boys are obsessed with your welcome! #disney #day4 #disneysongs
Day 4) favourite Disney song. #i  love hakuna matata and everybody wants to be a cat and me and the boys are obsessed with your welcome! #disney  #day4  #disneysongs 
#manali 
#day4
We all know dat having a child dramatically changes how u live your life, especially for d mother...bt even after being a mom..d excitement of travelling is an endless source of joy and fun, bringing a new adventure every day for me...N luckily I hav been privileged to travel a lot n thank God for it😎😍🤗😇🙏...
For d first time ever though it was a lone travelling and trip wid kids..it was a complete package of fun bt load full of responsibilities too...as I hav 2 smart lil trouble makers😈🤣😍😍 #instatravel #travelpics #travelgram #sky #beautifuldestinations #beautifulplaces #greatesttravels #finditlivit #exploreeverything #wheretofindme #gooutside #wonderful_places #holiday #traveltheworld #alwaysgo #travelingram #lovetravel #wanderlust #worlderlust #travelblog #trip #instamoments #travelwithkids #travelmom #travelling #poojachaudhary04
#manali  #day4  We all know dat having a child dramatically changes how u live your life, especially for d mother...bt even after being a mom..d excitement of travelling is an endless source of joy and fun, bringing a new adventure every day for me...N luckily I hav been privileged to travel a lot n thank God for it😎😍🤗😇🙏... For d first time ever though it was a lone travelling and trip wid kids..it was a complete package of fun bt load full of responsibilities too...as I hav 2 smart lil trouble makers😈🤣😍😍 #instatravel  #travelpics  #travelgram  #sky  #beautifuldestinations  #beautifulplaces  #greatesttravels  #finditlivit  #exploreeverything  #wheretofindme  #gooutside  #wonderful_places  #holiday  #traveltheworld  #alwaysgo  #travelingram  #lovetravel  #wanderlust  #worlderlust  #travelblog  #trip  #instamoments  #travelwithkids  #travelmom  #travelling  #poojachaudhary04 
Quand tu passes chez le fleuriste pour la fêtes des mères et que tu craques sur l’une de tes fleurs préférées 💐 Donc hé toi salut, qui veut m’offrir des fleurs... j’aime les tournesols et les pivoines 🌻🌸 #pinkflowers #pink #goodvibesonly #believeinyourself #flowers #flowerpower #picoftheday #pinkmood #hope #love #day4
[BOOK REVIEW] #AfifahBahasBuku mau #ObrolinBuku #MantapSebelumAkad @muhajjahsaratini @penerbitdivapress bareng @tourianpeekybook #Day4
.
Assalamualaikum! Sudah ikutan GA Mantap Sebelum Akad di @tourianpeekybook ? .
Setelah kemarin bahas 3 bab awal, hari ini mau bahas 3 bab selanjutnya atau terakhir. Apa sih yang ada di bab selanjutnya?
.
Ada yang sudah siap menikah, nih? Atau mungkin setelah lebaran ini ada yang mau nikah? Bagaimana persiapannya? Persiapan mental? Persiapan hati? Persiapan fisik? .
Atau mungkin ada sesuatu yang mengusik kemesraan kalian di menjelang pernikahan ini? 😯😣 Jangaaaan! 
Cobaan menjelang menikah memang selalu ada. Ini judul bab 4. Ngejleb banget. Tapi akan ada solusi yang diberikan dalam buku ini. Jadi, keep calm.
.
Sudah bisa membayangkan kehidupan setelah menikah? Sudah ada program? Pasti sudah semua ada di dalam angan-angan untuk teman-teman yang akan melangsungkan pernikahan. Berkemungkinan juga akan ada realita-realita yang tidak sesuai dengan ekspetasi kita. Pasti ada. Tenang, jika teman-teman membaca buku ini, akan ada saran-saran yang bisa membantu mempersiapkan solusi hal tersebut.
.
Bab terakhir, persiapan-persiapan yang dianjurkan harus dilakukan agar pernikahan berjalan dengan lancar hingga kehidupan setelahnya. Akan ada tips-tips untuk menjaga kesehatan agar bugar saat dan setelah acara pernikahan. 😊
.
"If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really love the first one, you wouldn't have fallen fo the second. (Johnny Deep)" —halaman 125.
.
6 Bab sudah kubahas. Tak terasa besok adalah final day. Kita sambung besok!
.
#IGBookReview #BookReview #MuhajjahSaratini #DivaPress #PeekYBookTourian #PenerbitDivaPress #Laksana #Bookstagram  #BookstagramIndonesia #Instabook #BOMC2018 #book #IndonesiaMembaca #membaca #buku
[BOOK REVIEW] #AfifahBahasBuku  mau #ObrolinBuku  #MantapSebelumAkad  @muhajjahsaratini @penerbitdivapress bareng @tourianpeekybook #Day4  . Assalamualaikum! Sudah ikutan GA Mantap Sebelum Akad di @tourianpeekybook ? . Setelah kemarin bahas 3 bab awal, hari ini mau bahas 3 bab selanjutnya atau terakhir. Apa sih yang ada di bab selanjutnya? . Ada yang sudah siap menikah, nih? Atau mungkin setelah lebaran ini ada yang mau nikah? Bagaimana persiapannya? Persiapan mental? Persiapan hati? Persiapan fisik? . Atau mungkin ada sesuatu yang mengusik kemesraan kalian di menjelang pernikahan ini? 😯😣 Jangaaaan! Cobaan menjelang menikah memang selalu ada. Ini judul bab 4. Ngejleb banget. Tapi akan ada solusi yang diberikan dalam buku ini. Jadi, keep calm. . Sudah bisa membayangkan kehidupan setelah menikah? Sudah ada program? Pasti sudah semua ada di dalam angan-angan untuk teman-teman yang akan melangsungkan pernikahan. Berkemungkinan juga akan ada realita-realita yang tidak sesuai dengan ekspetasi kita. Pasti ada. Tenang, jika teman-teman membaca buku ini, akan ada saran-saran yang bisa membantu mempersiapkan solusi hal tersebut. . Bab terakhir, persiapan-persiapan yang dianjurkan harus dilakukan agar pernikahan berjalan dengan lancar hingga kehidupan setelahnya. Akan ada tips-tips untuk menjaga kesehatan agar bugar saat dan setelah acara pernikahan. 😊 . "If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really love the first one, you wouldn't have fallen fo the second. (Johnny Deep)" —halaman 125. . 6 Bab sudah kubahas. Tak terasa besok adalah final day. Kita sambung besok! . #IGBookReview  #BookReview  #MuhajjahSaratini  #DivaPress  #PeekYBookTourian  #PenerbitDivaPress  #Laksana  #Bookstagram  #BookstagramIndonesia  #Instabook  #BOMC2018  #book  #IndonesiaMembaca  #membaca  #buku 
#30daychallenge #day4 #記録用 
筋肉痛がまだあったから時間を置いて夕方にシフト🧢 夕方だからか走ってるとちっちゃい虫がくっついてくる。まだ食べてはないけど。虫除けスプレーかけてから走ったらいいことがわかった🐝プヨプヨやばす
#30daychallenge  #day4  #記録用  筋肉痛がまだあったから時間を置いて夕方にシフト🧢 夕方だからか走ってるとちっちゃい虫がくっついてくる。まだ食べてはないけど。虫除けスプレーかけてから走ったらいいことがわかった🐝プヨプヨやばす
#sallekahna #day4 #day5 it’s been strange and I’ve tried to finish things that exist now
Day-5 Kids Yoga Camp at Yogasthali Yoga Society in Chitrakoot, Jaipur. Visit now, registration are still open for kids yoga camp.

Follow: @umesh.sharma.13775  @yogasthali 
#instagood #kidsyoga #day4 #kidsyogacamp #kidsyogacamp2018 #kidstyle #yogasthali #yogaforbeginners #yogiumesh #yoginspiration #yogamat #yogalife #yoginihemlata #y #meditationspot #meditationspace #jaipur #potd
People can say macau is boring, but I enjoy every side of it..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#summerHoliday
#Hongkong2018 
#Day4
#4may2018
#macaupeninsula
#dayview
#building
#casino
#hotel
#macaufishermanswharf
#latepost
Regrann from @gabygabyy_ - [#IGBOOKREVIEW]#Day4
Judul : Seattle : Love and Food
Penulis : Julia Inna Bunga (@juliainnabunga)
Penerbit : Gee Publisher (@geepublishing)
.
.
"Jika Bibi Shine membiarkan atau menuruti keinginan gila Julie Ashley untuk turun, bahkan pergi dari tempat ini? Maka kau, Julie? Jangan kaget atau stres, jika darah dagingmu dan Divo tidak akan pernah bisa terlahir lagi ke dunia." — P. 189
.
Julie, harus bed rest selama trisemester pertamanya. Dan Divo harus dibawa ke Washington DC supaya dapet perawatan intesif dan juga lebih baik lagi. Waduh, gimana ini? Berat nggak sih? Udah hamil, harus jauh dari suami lagi. Apa yang bakalan dipilih Julie ya?
.
.
Kalo kalian dihadepin ke dua pilihan yang berat, mana yang bakalan kalian pilih?
.
.
#juliainnabunga#seattlelove#geepublisher#bookstagram#bookstagramindonesia#bookstagrammer#bookstagrammerindonesia#booksaddict#bibliophilia#bibliophile#IRRC2018#BOMC2018#whatsgabyread - #regrann
Regrann from @gabygabyy_ - [#IGBOOKREVIEW ]#Day4  Judul : Seattle : Love and Food Penulis : Julia Inna Bunga (@juliainnabunga) Penerbit : Gee Publisher (@geepublishing) . . "Jika Bibi Shine membiarkan atau menuruti keinginan gila Julie Ashley untuk turun, bahkan pergi dari tempat ini? Maka kau, Julie? Jangan kaget atau stres, jika darah dagingmu dan Divo tidak akan pernah bisa terlahir lagi ke dunia." — P. 189 . Julie, harus bed rest selama trisemester pertamanya. Dan Divo harus dibawa ke Washington DC supaya dapet perawatan intesif dan juga lebih baik lagi. Waduh, gimana ini? Berat nggak sih? Udah hamil, harus jauh dari suami lagi. Apa yang bakalan dipilih Julie ya? . . Kalo kalian dihadepin ke dua pilihan yang berat, mana yang bakalan kalian pilih? . . #juliainnabunga #seattlelove #geepublisher #bookstagram #bookstagramindonesia #bookstagrammer #bookstagrammerindonesia #booksaddict #bibliophilia #bibliophile #IRRC2018 #BOMC2018 #whatsgabyread  - #regrann